S. Perezas: F-1 reikia tokios konkurencijos, kokią matėme 2012 m. (7)

S. Perezas: F-1 reikia tokios konkurencijos, kokią matėme 2012 m.
logo Rugpjūčio 22 d. 19:41, Pirelli

„Racing Point“ lenktynininkas Sergio Perezas mano, kad pagrindinė F-1 problema - konkurencijos stoka. Anot meksikiečio, konkurencija čempionate turėtų būti tokia, kokia buvo 2012 m.

Sportininkas mano, kad sporto vadovai dėmesį turėtų sutelkti ne degalų papildymo grąžinimui ar padangų specifikacijos keitimui, o konkurencijos didinimui.

„Manau, kad padangos nėra pagrindinė diskusijų tema. Viskas ko mes norime, tai didesnės konkurencijos. Jei pažiūrėtumėte į rikiuotės vidurį, nepriklausomai nuo to kokias padangas naudojame, sekmadieniais visada vyksta atkakli kova ir sunku prognozuoti kas joje nugalės. Norime, kad tokia konkurencija būtų ne tik rikiuotės viduryje. Tikiuosi, jog pavyks tai pasiekti“, - teigė S. Perezas.

Sportininkas atkreipė dėmesį į vis didėjantį bolidų svorį, kuris padidės 2021 m. įsigaliojus naujoms taisyklėms.

„Taip, bolidai darosi vis sunkesni. Jie ypač sunkūs lenktynių pradžioje, kai startuoji su 100 kg degalų. Bet didelis bolidų svoris mums seniai ne naujiena. Esminė problema yra ne svoris, o šou stoka.“

„Žiūrovai nori matyti gerą šou. Nemanau, kad jiems rūpi kiek bolido bake yra degalų, 5 kg ar 100 kg. Svarbiausia, kad čempionate būtų kuo didesnė konkurencija.“

„Geriausias pavyzdys 2012 m. sezonas. Tai metais pergales iškovojo aštuoni ar devyni sportininkai. Konkurencijos tuomet tikrai netrūko. Štai ko turėtų siekti dabartiniai sporto vadovai.“

2012 m. pergales iškovojo aštuoni sportininkai, atstovavę šešioms skirtingoms komandoms: „McLaren“, „Ferrari“, „Mercedes“, „Red Bull“, „Williams“ ir „Lotus“ (dabar „Renault“).

Komentarai (7)


CrEaTiVe7
| Rugpjūčio 23 d. 12:03
Tas gero, kad net 6 komandos iškovojo pergales ir tarkim galima imti septintą - Sauber, turėjo ir keletą progų iškovoti. Kiek pamenu 4 podiumai pas juos buvo tais metais ir gal net buvo įmanoma daugiau (jei ne pvz SPA). Dabar galima apie tai tik pasvajoti.
Gambini
| Rugpjūčio 23 d. 10:20
O kas ten gero 2012 sezone? Na taip, 8 skirtingi sportininkai nugaletojai, bet nereikia pamirst kaip tai buvo pasiekta. Padangos buvo mazai prognozuojamos, kas pataikydavo link galo pasikeist, tas be vargo lenkdavo visus. Realiai kaip ir idomu, bet as nenoreciau, kad F1 eitu tuo keliu.
Pit Crew
| Rugpjūčio 23 d. 09:21
Life
| Rugpjūčio 23 d. 08:24

Pagal F-1 komentatorius, tais metais Red Bull dominavo kaip dabar mercedes ir Vettelis be konkurencijos 4 titulą iš eilė paėmė. :)

Dar pakartosiu savo ankstesnį komentarą: "Šiaip, šiek tiek statistikos apie komandų performace. Dubliai (1-2 vietos lenktynėse) manau gerai iliustruoja apie komandų pajėgumus. RBR 2010-2013 - 12 dublių (vid. 3 per sezoną). Mercedes 2014-2018 - 39 dubliai (vid. 7,8 per sezoną). 2019 metai - 7 dubliai:)"
Life
| Rugpjūčio 23 d. 08:24
Pagal F-1 komentatorius, tais metais Red Bull dominavo kaip dabar mercedes ir Vettelis be konkurencijos 4 titulą iš eilė paėmė. :)
gagarin
| Rugpjūčio 22 d. 22:43
Jei gerai pamenu, tai tame sezone kažkokiose lenktynėse ta pati force india ratu ferrari lenkė. O čia dabar dar ir apie biudžeto lubas kalbama :)
LewisDNF
| Rugpjūčio 22 d. 22:37
Tai metais 7 skirtingi nugalėtojai buvo kažkas. Net Maldonadas sugebėjo laimet
Misiulis
| Rugpjūčio 22 d. 21:49
I must agree. Tik tais metais prie viso to nenuspejamumo smarkiai prisidejo greitas padangu nusidrozimas, ir turedavom lenktynese daugiau nei po du stopus, kai dabar dazniausiai apsieinama su vienu, kas yra visiskai boring
×

F-1.lt pulsas