„Racing Point“ lenktynininkas Sergio Perezas mano, kad pagrindinė F-1 problema - konkurencijos stoka. Anot meksikiečio, konkurencija čempionate turėtų būti tokia, kokia buvo 2012 m.
Sportininkas mano, kad sporto vadovai dėmesį turėtų sutelkti ne degalų papildymo grąžinimui ar padangų specifikacijos keitimui, o konkurencijos didinimui.
„Manau, kad padangos nėra pagrindinė diskusijų tema. Viskas ko mes norime, tai didesnės konkurencijos. Jei pažiūrėtumėte į rikiuotės vidurį, nepriklausomai nuo to kokias padangas naudojame, sekmadieniais visada vyksta atkakli kova ir sunku prognozuoti kas joje nugalės. Norime, kad tokia konkurencija būtų ne tik rikiuotės viduryje. Tikiuosi, jog pavyks tai pasiekti“, - teigė S. Perezas.
Sportininkas atkreipė dėmesį į vis didėjantį bolidų svorį, kuris padidės 2021 m. įsigaliojus naujoms taisyklėms.
„Taip, bolidai darosi vis sunkesni. Jie ypač sunkūs lenktynių pradžioje, kai startuoji su 100 kg degalų. Bet didelis bolidų svoris mums seniai ne naujiena. Esminė problema yra ne svoris, o šou stoka.“
„Žiūrovai nori matyti gerą šou. Nemanau, kad jiems rūpi kiek bolido bake yra degalų, 5 kg ar 100 kg. Svarbiausia, kad čempionate būtų kuo didesnė konkurencija.“
„Geriausias pavyzdys 2012 m. sezonas. Tai metais pergales iškovojo aštuoni ar devyni sportininkai. Konkurencijos tuomet tikrai netrūko. Štai ko turėtų siekti dabartiniai sporto vadovai.“
2012 m. pergales iškovojo aštuoni sportininkai, atstovavę šešioms skirtingoms komandoms: „McLaren“, „Ferrari“, „Mercedes“, „Red Bull“, „Williams“ ir „Lotus“ (dabar „Renault“).
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |