S. Vandoorne skundžiasi „McLaren“ politiniais žaidimais (20)

S. Vandoorne skundžiasi „McLaren“ politiniais žaidimais
logo 2018 Lapkričio 26 d. 13:25, McLaren F1

Stoffelis Vandoorne nesėkmingai praleido sezoną ir liko be kontrakto 2019 metams. Belgas mano, kad neaukšti jo rezultatai iš dalies susiję su tuo, kad jis nejautė palaikymo iš „McLaren“ ir politiniais žaidimais šios ekipos viduje.

Stoffelis Vandoorne: „Jūs negalėjote matyti visko, kas vyko užkulisiuose – visa tai yra politiniai žaidimai. Aš negaliu papasakoti visko, bet jūs galite įsivaizduoti. Asmeniškai aš dėl nieko nesigailiu, kadangi dariau savo darbą tiek gerai, kiek galėjau.

Kai kuriais momentais man trūko pasitikėjimo jausmo komandoje, palaikymo iš jų pusės. Sudėtinga maksimaliai atiduoti visas jėgas, kuomet žinai, kad jie veda derybas su kitais lenktynininkais. Bet aš nepasidaviau ir užbaigiau sezoną keliomis geromis lenktynėmis.

Ar aš sugrįšiu į „Formulę1“? Aš nežinau, bet kartais gyvenimas pateikia siurprizų. Gali būti, kad vieną kartą jūs vėl mane pamatysite pasaulio čempionate“.

Komentarai (20)


YZF
| 2018 Lapkričio 26 d. 23:32
A85
| 2018 Lapkričio 26 d. 23:13

Klepsidra > Nu, tai pagal ką komanda kuria bolidą? Taip, FA yra fenomenalus talentas, galintis vairuoti bet ką. Bet matant kaip Zak Brown aplink jį šokinėja, tai man sunku patikėt, kad labai kas žiūrėjo ko SV nori kuriant naują bolidą.

Taip, pritariu, kad F1 reikia naglumo ir visiško pasitikėjimo savim. To pas SV pritrūko. Bet lygiai taip pat negali rodyt rezultatų, jei komanda palaiko vieną iš pilotų, ką SV ir sako. Bet all-in-all, taip, net jei SV ir yra greitas, bet turėjo išsimušt poziciją komandoje. O bent viešai atrodė, kad stuburo jam šitai padaryti pritrūko.

Kas dėl LN, tai galėjo sėkmingai pasilikt SV ir palygint su LN. Ką aš nuosekliai visus metus sakiau. Man CS nėra tas talentas, kuris būtų geresnis už juos abu. Kodėl McLaren pasirinko CS – aš nežinau. Aš to nebūčiau daręs, dėl priežasčių kurias irgi nuosekliai aprašiau ankščiau.

Nera tokio dalyko, kad bolida kuria pagal pilota. Bolida kuria toki, kad jis butu kuo greitesnis, o pilotas turi prisitaikyti. Kai kuria bolida, tai testuose dalyvauja ne tik pagrindinis pilotas, bet ir test pilotai ir antrasis komandos lenktynininkas ir kruva kitu zmoniu (simuliatoriuose). Daznai net tie, vadinami 'Nr1' lenktynininkai praleidzia maziausiai laiko uz vairo per testus negu visi kiti kurie dirba non stop. Ir tu kitu atsiliepimai imami tam kad koreguoti ir keisti bolido detales. Niekam neidomu kas kam patinka, jeigu apskaiciuota kad tokia ir tokia sparno konfiguracija yra greitesne, tai tokia ir gamins, tokia ir uzdes. Siek tiek prisisvaigstat su politikom F1. Dramu kurejai.
A85
| 2018 Lapkričio 26 d. 23:13
Klepsidra > Nu, tai pagal ką komanda kuria bolidą? Taip, FA yra fenomenalus talentas, galintis vairuoti bet ką. Bet matant kaip Zak Brown aplink jį šokinėja, tai man sunku patikėt, kad labai kas žiūrėjo ko SV nori kuriant naują bolidą.

Taip, pritariu, kad F1 reikia naglumo ir visiško pasitikėjimo savim. To pas SV pritrūko. Bet lygiai taip pat negali rodyt rezultatų, jei komanda palaiko vieną iš pilotų, ką SV ir sako. Bet all-in-all, taip, net jei SV ir yra greitas, bet turėjo išsimušt poziciją komandoje. O bent viešai atrodė, kad stuburo jam šitai padaryti pritrūko.

Kas dėl LN, tai galėjo sėkmingai pasilikt SV ir palygint su LN. Ką aš nuosekliai visus metus sakiau. Man CS nėra tas talentas, kuris būtų geresnis už juos abu. Kodėl McLaren pasirinko CS – aš nežinau. Aš to nebūčiau daręs, dėl priežasčių kurias irgi nuosekliai aprašiau ankščiau.
Klepsidra
| 2018 Lapkričio 26 d. 22:51
A85
| 2018 Lapkričio 26 d. 21:45

Hi hi, na tai ką ir įtariau, kad ten komandos viduj palaikymo nebuvo. Bolidas, greičiausiai, irgi kurtas pagal FA pageidavimus, tai ką ten pameistriu būdamas privaidinsi.

Nenustebčiau, kad dar ar kokio kuro nepripildavo keliais litrais pliuso ar balasto riebesnio neįmesdavo, nes SV greitis įtartinai stabilus, ko pas prastus pilotus paprasčiausiai nebūna. Bet čia, žinoma, sąmokslo teorija.

Gaila SV, turi šansą Mercedes pasirodyt, gal paeis, kas ten žino. Bet be naujų komandų F1 naujiems talentams ateiti bus vis sunkiau, juo labiau grįžti, nes pilotų karjeros vis ilgesnės, o 20 vietų, visgi, mažokai.

Pirmas klausimas - kokie yra Alonso reikalavimai bolidui? Sitas visada buna top argumentas kai nelieka kitu, bet va kazkodel visos buvusios komandos kalba, kad Alonsui *** koks bolidas, kokios padangos ar dar kas - jis tiesiog adaptuojasi - todel jis yra Alonso ir laikomas vienu geriausiu pilotu ever (isskyrus sita saita). SV buvo itartinai stabilus - toks stabilus, kad puse sezono skundesi del nepakankamo downforce negaledamas priversti dirbti padangu, ypac kvalifikacijoje. Pagal rezultatus tos bedos taip niekada ir neissprende. SV nera prastas pilotas - tiesiog ne toks geras kaip Alonso - tokie ir rezultatai. McLaren galejo duoti dar metus jam tikrai, bet butu prarade Norrisa. SV reikejo pasiziureti, kaip agresyviai vaziavo Ricciardo atejes i Red Bull, o viskas ka dare SV iki Abu Dabio (ziurovo akimis) - vilkosi iki finiso.
A85
| 2018 Lapkričio 26 d. 21:45
Hi hi, na tai ką ir įtariau, kad ten komandos viduj palaikymo nebuvo. Bolidas, greičiausiai, irgi kurtas pagal FA pageidavimus, tai ką ten pameistriu būdamas privaidinsi.

Nenustebčiau, kad dar ar kokio kuro nepripildavo keliais litrais pliuso ar balasto riebesnio neįmesdavo, nes SV greitis įtartinai stabilus, ko pas prastus pilotus paprasčiausiai nebūna. Bet čia, žinoma, sąmokslo teorija.

Gaila SV, turi šansą Mercedes pasirodyt, gal paeis, kas ten žino. Bet be naujų komandų F1 naujiems talentams ateiti bus vis sunkiau, juo labiau grįžti, nes pilotų karjeros vis ilgesnės, o 20 vietų, visgi, mažokai.
EičJey
| 2018 Lapkričio 26 d. 21:13
Klepsidra
| 2018 Lapkričio 26 d. 19:02

Taip. Pvz zodziai Red Bull, Vettel ir Webber jokiu asociaciju nekelia. Schumacher, Ferrari, Barrichello - irgi.

Su teksto suvokimu blogai? Tamstos pavyzdžiai rodo pavienius atvejus, pavienes komandas, pavienių dviejų draiverių santykius. Sakiau, kad Alonso su dauguma savo komandų turėjo įvairių „politikų“.
kart
| 2018 Lapkričio 26 d. 20:15
Klepsidra
| 2018 Lapkričio 26 d. 19:02

Taip. Pvz zodziai Red Bull, Vettel ir Webber jokiu asociaciju nekelia. Schumacher, Ferrari, Barrichello - irgi.

Viena karta sakai, kad Alonso visus sudauze i vienus vartus, kita karta sakai, kad va ziurekit i Vetteli, Shumi. Zodziu, kaip tuo momentu reikia, taip kalbi. Apsispresk viena karta, kaip yra istikruju.
oferis
| 2018 Lapkričio 26 d. 19:30
Stinger
| 2018 Lapkričio 26 d. 15:27

Oh surprise surprise, kur tik Alonsitas ten ir politika.

Ar Fernando derybas su kitais pilotais vede?
YZF
| 2018 Lapkričio 26 d. 19:24
EičJey
| 2018 Lapkričio 26 d. 18:51

Na, bet Alonso tai išėjo labai stiprus. Nė vienos kvalifikacijos nepralaimėjęs komandos draugui. Reikia pripažinti, kad žodžiai politika ir [Alonso komandos pavadinimas] viename kontekste būna daug dažniau nei bet kurio kito draiverio komanda.

Buna heiteriu galvose. Nieko daugiau. Ispustas burbuliukas. Toks nevykes.
JV7
| 2018 Lapkričio 26 d. 19:18
Santander
Klepsidra
| 2018 Lapkričio 26 d. 19:02
EičJey
| 2018 Lapkričio 26 d. 18:51

Na, bet Alonso tai išėjo labai stiprus. Nė vienos kvalifikacijos nepralaimėjęs komandos draugui. Reikia pripažinti, kad žodžiai politika ir [Alonso komandos pavadinimas] viename kontekste būna daug dažniau nei bet kurio kito draiverio komanda.

Taip. Pvz zodziai Red Bull, Vettel ir Webber jokiu asociaciju nekelia. Schumacher, Ferrari, Barrichello - irgi.
×