S. Vandoorne‘as: F. Alonso gaudavo viską, ko norėdavo (28)

S. Vandoorne‘as: F. Alonso gaudavo viską, ko norėdavo
logo 2019 Lapkričio 23 d. 01:36, Formula-E

Buvęs F-1 pilotas Stoffelis Vandoorne‘as pareiškė, kad atstovaudamas „McLaren“ komandai Fernando Alonso gaudavo viską, ko norėdavo.

Tapęs GP2 (dabar F-2) čempionu 2015 metais, belgas perėjo į „Super Formulę“. Sportininkui 2016 m. teko vienose F-1 lenktynėse pakeisti traumą patyrusį F. Alonso. Belgas tuomet pranoko komandos draugą Jensoną Buttoną ir debiutinėse lenktynėse finišavęs 10-as iškovojo 1 tašką.

2017 m. S. Vandoorne‘as tapo pagrindiniu „McLaren“ ekipos pilotu ir F. Alonso komandos draugu. Bet per du sezonus taip ir nesugebėjo jam rimčiau pasipriešinti.

„Niekada neturėjau problemų su Alonso. Bet jis visados gaudavo tai, ko norėdavo“, - sakė „Formulėje-E“ lenktyniaujantis S. Vandoorne‘as.

„Visada buvo du ar trys aukštas pareigas užimantys žmonės, kurie rūpindavosi tuo, jog Fernando gautu tai, ko nori. Jis turėjo visos komandos palaikymą. Jam taip pat buvo suteikta pakankamai galios. Kiekvienas pilotas tinkamai pasinaudotu tokia situacija tam, kad įveiktu savo komandos draugą.“

2018 m. F. Alonso belgą greičiu pranoko ne tik kvalifikaciniuose važiavimuose, bet ir lenktynėse. Tačiau ispanas S. Vandoorne‘ą įvadino kaip greičiausią komandos draugą.

„Žvelgiant tik į statistiką, aš niekada nefinišavau aukštesnėje pozicijoje nei Fernando. Tačiau iš visų komandos draugų aš buvau arčiausiai jo. „McLaren“ man niekada nedraudė aplenkti Fernando. Bet lenktynėse jie dažnai manęs prašydavo praleisti jį į priekį. Beveik visada sulaukdavau tokių prašymų.“

S. Vandoorne‘as „Formulę-1“ vis dar laiko sporto karaliene, bet priduria, kad čempionate yra per daug politikos.

„Tai lyg netikras pasaulis. Vaizduojama, kad visi su visais puikiai sutaria, tačiau kiekvienas iš jų gina savo interesus. Norite pamatyti tikras lenktynes, žiūrėkite „Formulę-E“, WEC, varžybas Le Mane. Tuose čempionatuose lenktyniaujama, o ne užsiiminėjama politika.“

„Formulė-E“ nusileidžia tik „Formulei-1“. Tai vienas stipriausių čempionatų, kuriuose man teko lenktyniauti. Daugelis pilotų turi F-1 patirties, o kiti yra tokie geri, jog galėtų varžytis F-1.“

Komentarai (28)


Black_Death
| 2019 Lapkričio 25 d. 08:22
Tech
| 2019 Lapkričio 24 d. 02:39

Leclerc irgi gauna geresni kura budamas Nr2, kas cia keisto? Gautu geresni kai Fetelio, tada isvis Fetiai ragas butu.,

"gauna geresni". "Gautu geresni" tai kaip suprantu tada LEC kaip zvaigdziu karuose pasidarytu kosmonautas :))
Tech
| 2019 Lapkričio 24 d. 02:39
Rokas1
| 2019 Lapkričio 23 d. 21:59

Stofelis praleido progą patylėt. Kvaloj sausai gavo, bet praleist Alonsą lenktynėse turėjo. O dėl kuro tai turbūt visiem Alonso komandos draugam pildavo prastesnį. Nes savaime aišku, komandai yra visiškai dzin ant pačios komandos rezultatų, svarbu Alonso greitesnis būtų už komandos draugą :D dieve dieve, kiek atitrūkę nuo realybės kai kurie žmonės :D

Leclerc irgi gauna geresni kura budamas Nr2, kas cia keisto? Gautu geresni kai Fetelio, tada isvis Fetiai ragas butu.,
Rokas1
| 2019 Lapkričio 23 d. 21:59
Stofelis praleido progą patylėt. Kvaloj sausai gavo, bet praleist Alonsą lenktynėse turėjo. O dėl kuro tai turbūt visiem Alonso komandos draugam pildavo prastesnį. Nes savaime aišku, komandai yra visiškai dzin ant pačios komandos rezultatų, svarbu Alonso greitesnis būtų už komandos draugą :D dieve dieve, kiek atitrūkę nuo realybės kai kurie žmonės :D
Klepsidra
| 2019 Lapkričio 23 d. 18:34
Gaudavo ir gauna toliau
kart
| 2019 Lapkričio 23 d. 17:26
YZF
| 2019 Lapkričio 23 d. 16:25

Tu maziau tikek ka raso f-1.lt straipsniu vertejai su savo tipinemis interpretacijomis. Nebuvo jokio skirtingo kuro, kalba ejo apie vienodas (arba skirtingas) kuro kiekio strategijas.

"Obviously when I was with Fernando he was the hired number one. But then mid-season they changed that."

"He was still the number one because he was the highest-paid driver, et cetera, but then they gave us equal fuel and then you started seeing changes like Montreal and Indianapolis, where we had equal fuel loads and stuff like that."

"Then that dynamic shifted, and it obviously didn’t go well for the team."


Kas siaip jau yra toks nerimtas Hamiltono bandymas paverkti, neva jis startuodavo su kazkiek daugiau kuro ir todel buvo letesnis. Startuoji su daugiau kuro, uztat ilgiau gali isbuti trasoje. Cia kaip siais laikais startas su kietom padangom - laikai bus prastesni. So what, per visa distancija tas issilygina.

Vertimas tikrai ne koks, tenka pripažinti.
YZF
| 2019 Lapkričio 23 d. 16:25
kart
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:03

Sutaupysi gal kitą kartą skliaustų.

"Žinoma, kai aš debiutavau F-1, „McLaren“ komandoje Fernando buvo pilotas Nr. 1. Bet vėliau situacija pasikeitė. Jis vis dar buvo pilotas Nr. 1, nes buvo daugiausiai uždirbantis lenktynininkas. Bet vėliau mes naudojome vienodus degalus ir tada prasidėjo pokyčiai... Monrealis, Indianapolis. Žinoma, tai kas tuo metu vyko, nebuvo naudinga komandai.“

„Aš suprantu situaciją. Kai ateini į komandą, nori vienodų sąlygų. Bet visada buvo tokių pilotų, kurie nori to piloto Nr. 1 statuso."

Sunkiai paneigiami faktai, kad jos visą karjerą lydi reikalavimai ir to nr1 statuso norėjimas.

Tu maziau tikek ka raso f-1.lt straipsniu vertejai su savo tipinemis interpretacijomis. Nebuvo jokio skirtingo kuro, kalba ejo apie vienodas (arba skirtingas) kuro kiekio strategijas.

"Obviously when I was with Fernando he was the hired number one. But then mid-season they changed that."

"He was still the number one because he was the highest-paid driver, et cetera, but then they gave us equal fuel and then you started seeing changes like Montreal and Indianapolis, where we had equal fuel loads and stuff like that."

"Then that dynamic shifted, and it obviously didn’t go well for the team."


Kas siaip jau yra toks nerimtas Hamiltono bandymas paverkti, neva jis startuodavo su kazkiek daugiau kuro ir todel buvo letesnis. Startuoji su daugiau kuro, uztat ilgiau gali isbuti trasoje. Cia kaip siais laikais startas su kietom padangom - laikai bus prastesni. So what, per visa distancija tas issilygina.
Camicasee
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:39
Ką daro N2 komandose? Dalinai atlieka test piloto vaidmenį, bando rizikingus patobulinimus, nepatikrintus nustatymus, kuro mišinios ir pan., tikslas tobulini bolidą, padėti NR1 ir atiminėti taškus iš varžovų. Vanderdom lyginti su FA negalima, ne tas kalibras, bet, kad jis nebuvo lėtesnis kvaloje už jų 21/0 tai irgi faktas, ne kubica, tas pats FA stiprioji jo pusė visada buvo varžybos ne kvala, taigi.... Tiesiog F1 bolidai jautrūs, o McLaren sedėjo visiškoje šh... Alonso ėjo ant normalaus setup'o ir testavimų neatlikinėjo, tam buvo skirtas Vanderdoon ir čia nieko keisto nematau. Daug reiškia motyvacijai, jei supranti, kad komandai tu esi tik pagalbinis ar sakoma viena, daroma kita, juk užtenka į boxus pakviesti nelaiku ir tavo lenktynės sugadintos - kala tai per psichologiją koks stiprus bebūtum, o jei dar neturi užnugario... Na,bet čia visur taip gyvenime, ne vien F1. Manau tarp eilučių tą ir sako V, kad jis dirbo testuotoju lenktynėse, o FA bandė lenktyniauti su tuo ką turi, dabar vertinam statistiką lyg važiavo lygiom jėgom. O tie pasakymai kodėl ,,tada nesakė" manau normaliam žmogui yra suprantami - yra sutartys, yra karjera ir pan., jei daug plepėsi vietos ne tik F1, bet ir kitose serijose gali negaut.
egiduxx
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:34
kart
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:23

Jegu Hamis sako, kad pradėjus pilti vienodą kurą reikalai pasikeitė, tai reiškia, kad vienas kuras buvo prastesnis.
Nežinau kiek čia tiesios, kiek ne, bet po tokių, komandos draugų pasisakymų ir po jo pačio pasisakymų, tokių kaip "Vandoorne'as greičiausias komandos draugas", tai sunku netikėt.

O tai prielaida, kad testavo skirtingų gamintojų kuro mišinį neįsipaišo? Pamačius kuris kuras veikia geriau, pradedamas pilti abejoms mašinoms? Nieko hamis nemini apie prastesnį kurą, o tik, kad pradėjo pilti vienodą. Nejaugi hamiui pasakė, kad va draugeli mes tau pilam šūdiną kurą, kad nelenktum alonso, kažkaip su logika nesueina ir aplamai čia tik jo nuomonė, va jei komanda tą patvirtintų tada viskas ok.
kart
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:23
egiduxx
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:17

Neiskaitau apie prastesnio kuro pylimą hamiltonui, perskaitau, kad abu pradėjo naudoti vienodą kurą. Skirtingų gamintojų kuras, tai dar nereiškia kaip pylimas specialiai, kad vienas būtų lėtesnis. O jeigu ir piltų prastesnį kurą, tai ar apie tai pasakytų hamiltonui? Ir kam tą išvis komanda darytų?

Jegu Hamis sako, kad pradėjus pilti vienodą kurą reikalai pasikeitė, tai reiškia, kad vienas kuras buvo prastesnis.
Nežinau kiek čia tiesios, kiek ne, bet po tokių, komandos draugų pasisakymų ir po jo pačio pasisakymų, tokių kaip "Vandoorne'as greičiausias komandos draugas", tai sunku netikėt.
egiduxx
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:17
kart
| 2019 Lapkričio 23 d. 11:03

Sutaupysi gal kitą kartą skliaustų.

"Žinoma, kai aš debiutavau F-1, „McLaren“ komandoje Fernando buvo pilotas Nr. 1. Bet vėliau situacija pasikeitė. Jis vis dar buvo pilotas Nr. 1, nes buvo daugiausiai uždirbantis lenktynininkas. Bet vėliau mes naudojome vienodus degalus ir tada prasidėjo pokyčiai... Monrealis, Indianapolis. Žinoma, tai kas tuo metu vyko, nebuvo naudinga komandai.“

„Aš suprantu situaciją. Kai ateini į komandą, nori vienodų sąlygų. Bet visada buvo tokių pilotų, kurie nori to piloto Nr. 1 statuso."

Sunkiai paneigiami faktai, kad jos visą karjerą lydi reikalavimai ir to nr1 statuso norėjimas.

Neiskaitau apie prastesnio kuro pylimą hamiltonui, perskaitau, kad abu pradėjo naudoti vienodą kurą. Skirtingų gamintojų kuras, tai dar nereiškia kaip pylimas specialiai, kad vienas būtų lėtesnis. O jeigu ir piltų prastesnį kurą, tai ar apie tai pasakytų hamiltonui? Ir kam tą išvis komanda darytų?
×

F-1.lt pulsas