Po lenktynių Monrealyje „Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis sakė, kad jis tik „tramdė“ mašiną, kurios tuo metu nekontroliavo dėl savo klaidos. Tačiau teisėjai laikosi kitokios nuomonės.
Esminiu momentu apsprendžiant Vettelio kaltę incidente 48-taje Kanados GP rate tapo bereikalingas veiksmas vairu pačioje nagrinėjamo epizodo pabaigoje. Teisėjai pasinaudojo video medžiaga, kuri nebuvo parodyta TV transliacijų metu.
Pačio Vettelio žodžiais, pavojingo priartėjimo prie Hamiltono mašinos metu jis instinktyviai norėjo stabilizuoti savo „Ferrari“, kuri, nuvažiavusi nuo gazono ant asfalto 4 posūkyje, buvo užmesta į išorinę trasos pusę. Tačiau teisėjai, peržiūrėję vaizdo įrašą iš bolido kameros, suabejojo vokiečio žodžiais.
Įraše akivaizdžiai matyti, kad tuo momentu, kai Vettelis atstatė bolido kontrolę ir lengvai pasuko į kairę, pradėjo judėjimą standartine lenktynių trajektorija, bet staiga trumpam sugrąžino vairą į nulinę padėtį. Dėl to jo „Ferrari“ nedaug pajudėjo dešiniau – ta kryptimi, kur buvo L. Hamiltono bolidas – ir uždarė erdvę, kurią „Mercedes“ pilotas galėjo panaudoti įsibėgėjant.
Kartu įrašas iš vaizdo stebėjimo kamerų (tai nepateko į TV transliacijas) demonstruoja, kad tuo momentu Vettelis žiūrėjo į dešinį galinio vaizdo veidrodėlį – tai leidžia padaryti išvadą, kad „Ferrari“ pilotas gerai įsivaizdavo varžovo mašinos padėtį ir sąmoningai užblokavo Hamiltoną.
Teisėjų nuomone, jei „Ferrari“ lenktynininkas nebūtų atlikęs nebūtino veiksmo vairu, Hamiltonas turėtų progą įsibėgėti išvažiuojant iš posūkio (realiai britui tuo metu teko spausti stabdžio pedalą) ir galėtų aplenkti Vettelį, kurio įsibėgėjimas po pražiopsoto išvažiavimo iš 4 posūkio bet kokiu atveju būtų ne toks dinamiškas kaip Hamiltono.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |