S. Vettelis ir F. Alonso – pretendentai į vietą „Aston Martin“ komandoje (17)

S. Vettelis ir F. Alonso – pretendentai į vietą „Aston Martin“ komandoje
logo Birželio 29 d. 11:29, Red Bull/Getty Images

Kai tapo aišku apie Sebastiano Vettelio išėjimą iš „Ferrari“ šio sezono pabaigoje, spauda pradėjo svarstyti apie tai, kokioje komandoje vokietis gali pratęsti karjerą 2021 metais. Pagrindiniu variantu yra laikomas jo perėjimas į „Mercedes“ arba „Renault“, bet negalima atmesti, jog Sebastianas pasiims vienerių metų pertrauką arba visiškai užbaigs karjerą.

Tačiau Italijos „Gazzetta dello Sport“ rašo, kad Vettelis gali prisijungti ir prie „Racing Point“, kuri nuo kitų metų taps gamykline „Aston Martin“ ekipa. Italų leidinys tvirtina, kad kitu pretendentu į vietą šioje komandoje yra Fernando Alonso, kurį ne taip smarkiai domina sugrįžimas į „Renault“.

Verta pažymėti, kad pati „Racing Point“ yra ne kartą tvirtinusi, kad yra patenkinta dabartiniais savo pilotais – Sergio Perezu bei Lance‘u Strollu ir nesiruošia keisti sportininkų sudėties 2021 metais.


Komentarai (17)
A85 logo rėmėjas
IP: 2dca635 | 07/01 00:56
kart
IP: 94bc993 | Birželio 30 d. 18:45

Per daug gerai vertini Astono šansus prisiviliot tokio kalibro pilotus. Nežinau kas turi nutikti, kad tiek Alonso, tiek Vettelis eitų pas random biznierių į random komandą, net jeigu ji ir rodys kažkokius rezultatus. Realiai Bottas geriausia, ką tokia komanda gal ir galėtų gauti, bet galvoju, kad net Renault turi daugiau šansų jį prisivilioti.

Aš nemanau, kad RP/AMR turi didelius šansus juos prisivilioti, bet esu tikras, kad bent jau kalbėjosi, nes būtų kvaili, jei to nedarytų. AMR startuoti su čempionu būtų gerai marketingui. O šiaip visiškai sutinku su komentaru :)
kart
IP: 94bc993 | 06/30 18:45
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | Birželio 29 d. 19:12

Mano logika tokia: Stroll nori matyti savo sūnų lenktyniaujantį. All good with that. Bet kartu jis ir verslininkas. F1 komandai geriau turėti FA ar SV, nei SL. Dėl Perez jau parašiau – jo rėmėjas atneša pinigus į komandą, ir šiaip, ne tas bičas, kur norėtum už ūsų tampyt. Williams, gi, aiškiai pardavinėja kėdes rikiuotėje. Važiuotų sau Stroll su Latifi ir ramu būtų ;) Tokia milijardierių žaidimų aikštelė. Na, gal dar ten Russell koks makaluojasi, bet jei gandai teisingi, kad važiuos šalia LH, tai kitąmet ta vieta laisva bus.

Edit: Nors gal Stroll sudealintų, kad Perez kažkur kitur vietą rastų. Nežinau. Bet SV ar FA tikrai daddy Stroll rastų vietą už vairo.

Ir taip, karšta :) Kai dirbt reikia man lietuviška vasara labiau patinka, nei tropinė.

Per daug gerai vertini Astono šansus prisiviliot tokio kalibro pilotus. Nežinau kas turi nutikti, kad tiek Alonso, tiek Vettelis eitų pas random biznierių į random komandą, net jeigu ji ir rodys kažkokius rezultatus. Realiai Bottas geriausia, ką tokia komanda gal ir galėtų gauti, bet galvoju, kad net Renault turi daugiau šansų jį prisivilioti.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 06/30 00:11
Norge logo rėmėjas
IP: d7554f4 | Birželio 29 d. 20:15

jei tu galvoji, kad strolas sukures konkurencinga bolida, susodins i ji bet ka, bet ne savo sunu, kuri issius makaluotis gale, tai su visa pagarba, bet ... Ale paimsiu ir pasakysiu kulturingai - kiekvienas gali tureti savo nuomone. Net tokia :)))

Nežinau kiek Stroll yra verslininkas, o kiek tėvas. Nors, mjo, sūnus tikriausiai bus tiek, kiek norės. Nėra LS prastas, bet šalia SP jis niekada netaps čempionu. Arba SV. Arba FA. Nors tėvo meilė gal ir akla, dukrai nelabai sekasi dainuot, bet jos hobiui taip pat pinigų skiria nevaikiškai.
Camicasee
IP: 38afbc2 | 06/29 20:40
Straipsnis apie nieką ir iš nieko, bele, kad kažką parašyt, galėjo dar Hulkenbergą pridėti, vis dėlto irgi ,,tikėtinas" scenarijus.
Norge logo rėmėjas
IP: d7554f4 | 06/29 20:15
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | Birželio 29 d. 19:12

Mano logika tokia: Stroll nori matyti savo sūnų lenktyniaujantį. All good with that. Bet kartu jis ir verslininkas. F1 komandai geriau turėti FA ar SV, nei SL. Dėl Perez jau parašiau – jo rėmėjas atneša pinigus į komandą, ir šiaip, ne tas bičas, kur norėtum už ūsų tampyt. Williams, gi, aiškiai pardavinėja kėdes rikiuotėje. Važiuotų sau Stroll su Latifi ir ramu būtų ;) Tokia milijardierių žaidimų aikštelė. Na, gal dar ten Russell koks makaluojasi, bet jei gandai teisingi, kad važiuos šalia LH, tai kitąmet ta vieta laisva bus.

Edit: Nors gal Stroll sudealintų, kad Perez kažkur kitur vietą rastų. Nežinau. Bet SV ar FA tikrai daddy Stroll rastų vietą už vairo.

Ir taip, karšta :) Kai dirbt reikia man lietuviška vasara labiau patinka, nei tropinė.

jei tu galvoji, kad strolas sukures konkurencinga bolida, susodins i ji bet ka, bet ne savo sunu, kuri issius makaluotis gale, tai su visa pagarba, bet ... Ale paimsiu ir pasakysiu kulturingai - kiekvienas gali tureti savo nuomone. Net tokia :)))
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 06/29 19:12
Norge logo rėmėjas
IP: d7554f4 | Birželio 29 d. 18:49

"Stroll gali būt deleguotas į kokią Williams, jei nepaeis šiemet su rožiniu Mercedesu normaliai važiuot." - wtf? :) kiek lt temperaturos? nerimauju, kad busi sauleje persikaitines... :))) o jei tu cia rimtai, tai reiktu tau paziureti jasikeviciaus spaudos konferencija apie "tevus ir vaikus" :)))

Mano logika tokia: Stroll nori matyti savo sūnų lenktyniaujantį. All good with that. Bet kartu jis ir verslininkas. F1 komandai geriau turėti FA ar SV, nei SL. Dėl Perez jau parašiau – jo rėmėjas atneša pinigus į komandą, ir šiaip, ne tas bičas, kur norėtum už ūsų tampyt. Williams, gi, aiškiai pardavinėja kėdes rikiuotėje. Važiuotų sau Stroll su Latifi ir ramu būtų ;) Tokia milijardierių žaidimų aikštelė. Na, gal dar ten Russell koks makaluojasi, bet jei gandai teisingi, kad važiuos šalia LH, tai kitąmet ta vieta laisva bus.

Edit: Nors gal Stroll sudealintų, kad Perez kažkur kitur vietą rastų. Nežinau. Bet SV ar FA tikrai daddy Stroll rastų vietą už vairo.

Ir taip, karšta :) Kai dirbt reikia man lietuviška vasara labiau patinka, nei tropinė.
Norge logo rėmėjas
IP: d7554f4 | 06/29 18:53
Klepsidra
IP: 81d89fc | Birželio 29 d. 18:09

works team yra ta, i kuria gamintojas kisa pinigus ar bent jau resursus. t.y. jei Mercedes nebebus, o Aston gaus motorus kad ir dykai + Mercedes supporta resursais ar pinigais ji gales vadintis de facto Mercedes works team, o McLaren, mokantys uz motorus - tik klientu.
Sauber galetu vadintis Alfa works team, jei ta Alfa kazka gamintu F1 - ne tik lipdukus.
Aisku, siais laikais riba tarp works ir visokiu special statusu - menka, bet faktas islieka viena - klientas susimoka uz motorus ir visa kita.

baik tu. AF1 sake/prognozavo, kad vietintele imanoma works team mersu pasitraukimo atveju - mclaren :) tiesa, dabar jau yra ir vienas bet... - jei iki to laiko neuzbankrutuos :))))
Norge logo rėmėjas
IP: d7554f4 | 06/29 18:49
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | Birželio 29 d. 11:51

Aš bandau suprast kurioj vietoj RP taps gamykline komanda. Jie bus gamykliniai tiek pat, kiek Sauber dabar yra gamykliniai su Alfa Romeo rėmimu. Bazė lieka ten pat, darbuotojai, daugiau-mažiau, tie patys, tik lipdukas pasikeis.

Gamykline komanda tampa, kai savo variklį naudoja. Ar AM turės savo variklį? Ar turės panašų į Honda-RBR susitarimą su kitu variklių gamintoju? Jei pirmu atveju yra absoliutus ne. Tai antru atveju yra tas fantastinis Toto-Stroll Mercedes komandos atpirkimo scenarijus, tai tuomet AML taptų dukterine komanda geriausiu atveju arba Mercedes pasitraukia kaip komandos savininkė ir eksliuzyvines teises gauna ne komanda čempionė, o Stroll koncernas. Abu atvejai man yra kosmosas ir fantastika. Ergo, AMR kaip buvo komanda klientė, taip ir liks, tik su skambesniu vardu.

Dabar dėl pilotų. Perez pasirašė ilgalaikę sutartį, ir už jo nugaros turtingiausias Meksikos žmogus. Stroll yra vienas turtingiausių Kanados žmonių, kuris nupirko komandą, kad joje turėtų vietą jo sūnus lenktyniaut. Perez, manau, yra monolitas. Stroll gali būt deleguotas į kokią Williams, jei nepaeis šiemet su rožiniu Mercedesu normaliai važiuot.

Kitas klausimas, ar nori į komandą privatininkę eiti tiek FA, tiek SV? FA GAAAAALLL, jei sutartyje bus pakankamai nulių. SV – nafig. Tikrai nematau aš jam reikalo eiti kažkur, kur toliau gadinsis savo reputaciją. 4x čempionas komandoj vidutiniokėj blogiau, nei 4x čempionas ant sofos.

"Stroll gali būt deleguotas į kokią Williams, jei nepaeis šiemet su rožiniu Mercedesu normaliai važiuot." - wtf? :) kiek lt temperaturos? nerimauju, kad busi sauleje persikaitines... :))) o jei tu cia rimtai, tai reiktu tau paziureti jasikeviciaus spaudos konferencija apie "tevus ir vaikus" :)))
Klepsidra
IP: 81d89fc | 06/29 18:09
works team yra ta, i kuria gamintojas kisa pinigus ar bent jau resursus. t.y. jei Mercedes nebebus, o Aston gaus motorus kad ir dykai + Mercedes supporta resursais ar pinigais ji gales vadintis de facto Mercedes works team, o McLaren, mokantys uz motorus - tik klientu.
Sauber galetu vadintis Alfa works team, jei ta Alfa kazka gamintu F1 - ne tik lipdukus.
Aisku, siais laikais riba tarp works ir visokiu special statusu - menka, bet faktas islieka viena - klientas susimoka uz motorus ir visa kita.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 06/29 14:24
maxpower
IP: 1e343f9 | Birželio 29 d. 13:52

O kartai gamyklines komandos statusas priklauso ne nuo to ar gamina serijinius automobilius?

Mano supratimu – ne, neturi specifiškai tavo bolidui kurto variklio – nesi gamyklinė komanda. O koks formalus apibrėžimas, jei toks iš viso egzistuoja – aš nežinau.

Pagal mane dabar gamyklinės yra tik Mercedes, Ferrari, Renault ir su išskirtine Honda partneryste – RBR.
×

TOP naujienos