S. Vettelis: man reikėjo blogiau startuoti

S. Vettelis: man reikėjo blogiau startuoti
logo 2018 Birželio 25 d. 13:24, Ferrari

Paulo Ricardo autodrome Sebastianas Vettelis labai gerai startavo, bet pirmajame posūkyje nesugebėjo stabdyti ir įsirėžė į Valtteri Bottą. Todėl vietoje kovos su Lewisu Hamiltonu dėl pergalės, Vettelis veržėsi per peletoną ir finišavo penktas, o už susidūrimą gavo penkių sekundžių baudą ir du baudos taškus. Po finišo Sebastianas smulkiai papasakojo apie susidūrimą pirmajame posūkyje...

-          Ar jūs nemanote, kad penkios sekundės baudos – per minkšta bauda už susidūrimą su Valtteri Bottu?  

-          Mano startas buvo labai geras, bet vėliau aš neturėjau kur dėtis. Aš bandžiau išsisukti, bet pirmame posūkyje yra labai mažai vietos. Aš buvau labai arti Lewiso priekyje manęs, o Valtteri bandė susigrąžinti parastą poziciją, kurį dar spaudė Maxas Verstappenas. Vėliau padangos nesukibo su trasa ir praradau bolido kontrolę. Aš negalėjau palikti daugiau vietos ar visai dingti, kadangi aplink mane buvo varžovai, o Valtteri buvo tuo, į kurį aš atsitrenkiau. Galiausiai negalėjau pasielgti kitaip. Aš paprasčiausiai atsidūriau netinkamoje vietoje. Jūs to nematėte, tačiau mašina prarado sukibimą su trasa. Aš tai supratau ir žinojau, kad dvi mašinos iš išorės bandys mane aplenkti, kadangi aš buvau įstrigęs. Aš negalėjau sulėtėti daugiau nei jau buvau sulėtėjęs, praradau bolido kontrolę ir atsitrenkiau į Valtteri. Spėju, kad taisyklėse kai kas pasakyta apie atsitrenkimus, tačiau tai įvyko dėl to, kad aš praradau mašinos kontrolę. Ar aš tai padariau tyčia? Žinoma, kad ne, kadangi tuo metu man lenktynės galėjo užsibaigti. Valtteri tai taip pat buvo labai blogai, kadangi susidūrimas atsiliepė jo lenktynių eigai, bet jis irgi nieko negalėjo padaryti, todėl po finišo aš priėjau pakalbėti su juo. Turint galvoje tą situaciją ir tai, kiek ten mažai buvo vietos, manau, kad mums abiem pasisekė, kad mes abu galėjome toliau tęsti lenktynes. Pas mus buvo skirtingi pažeidimai, bet abu mes gerai atsilošėme, nors lenktynės susiklostė ir ne taip, kaip mes norėjome.

-          Prie susidūrimo pirmame posūkyje galėjo privesti ir tai, kad jūs jį bandėte įveikti kita trajektorija?

-          Ne, esme buvo ne trajektorijoje. Spėju, aš stabdyti pradėjau ne toje vietoje kurioje stabdžiau per kvalifikaciją. Aš buvau viduryje ir bandžiau pasitraukti iš ten. Kai tik supratau, kad įstrigau, aš įsisąmoninau, kad vietos neužteks. Manau, kad jei aš būčiau buvęs vienas, įveikčiau posūkį, bet iš priekio ir iš dešinės buvo mašinos, o padangos prarado sukibimą su trasa. Akivaizdu, kad mane visa tai užklupo netikėtai.

-          Ar galėjote ką nors padaryti, kad išvengtumėte susidūrimo?

-          Jei aš būčiau prasčiau startavęs, tai nebūčiau atsidūręs panašioje situacijoje. Tuo momentu aš negalėjau nieko padaryti kitaip, nors ir bandžiau. Žinoma, aš nepradėsiu stabdyti likus dviem šimtams metrų iki posūkio vien dėl to  kad nepatekčiau į nemalonią situaciją – tu stengiesi būti konkurencingas. Atvirai kalbant, aš ne pirmas pradėjau atakuoti. Žinojau kad ten yra Valtteri ir net mačiau, kad Maxas gali pabandyti mane aplenkti todėl, kad aš įstrigau. Mano veiksmų pasirodė esant per mažai, kad būtų išvengta susidūrimo, bet kartais taip būna, kad kažkas vyksta ne taip.

-          Maxas Verstappenas pasakė, kad jūs turite peržiūrėti savo pilotavimo stilių...

-          Aš neatsakinėsiu į šį klausimą, manau, kad taip bus geriau. Aš esu per senas visoms šioms nesąmonėms.

-          Papasakokite apie prasiveržimą per peletoną...

-          Aš atsidūriau pačiame gale, bet buvau nustebintas, kiek gerai viskas klostėsi. Manau, kad man daug padėjo pakankamai stiprus priešpriešinis vėjas, pūtęs iš rytų į vakarus ilgosios tiesiosios pabaigoje. Priešpriešinis vėjas sulėtindavo varžovus priekyje antroje tiesiosios dalyje ir dėl to aš gaudavau didelį greičio pranašumą. Manau, kad jei vėjas būtų pūtęs į kitą pusę, lenkti būtų buvę kur kas sunkiau.

-          Ar manote, kad lenktynės Lewisui buvo labai paprastos?

-          Sunku pasakyti. Jis atakavo. Aš  pažiūrėjau į rato įveikimo laikus ir nemanau, kad jam lenktynės buvo pavirtusios poilsiu, kadangi Maxas iš galo jį spaudė. Manau, kad Lewisas iš tiesų atakavo. Žinoma, mes su juo su skirtingomis padangomis nuvažiavome visas lenktynes, bet Kimis su juo liko vienoje grupėje. Manau, kad tai dar kartą įrodo, kad mes pasirinkome teisingą strategiją. Kimis neturėjo problemų su padangomis – jis daugiau nei 30 ratų nuvažiavo su ultraminkštosiomis. Nežinau, kokioje vietoje galėjau finišuoti, kadangi jau nuo pirmo rato aš turėjau visai kitokias lenktynės. Manau, kad mes čia atrodėme kur kas geriau nei Barselonoje. Mes neturėjome problemų su padangomis, mes pasiekėme pažangos lyginant su tuo etapu. Manau, mes tęsime mokymąsi ir progresą.      



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794