S. Vettelis niekaip negali prisiderinti SF90 bolido

S. Vettelis niekaip negali prisiderinti SF90 bolido
logo 2019 Liepos 24 d. 11:54, Ferrari

Sebastianas Vettelis išgyvena sunkius laikus – pastarosiose trejose lenktynėse jis nusileido savo komandos draugui Charlesui Leclercui, o Silverstoune dar ir susidūrė su Maxu Verstappenu. Vokiečių „Auto Motor und Sport“ spėja, kad neišraiškingi keturiskart pasaulio čempiono pasirodymai susiję su tuo, kad jis niekaip negali prisiderinti sau SF90 – 2019 metų „Ferrari“ bolido.

Vettelis jau skundėsi dėl nepakankamo mašinos galinės dalie stabilumo. Vokiečių pilotui trūkta užtikrintumo prie SF90 vairo, kad jis galėtų aktyviai atakuoti posūkiuose ir stabdymo zonose. Sebastiano problemos šį sezoną paaštrėjo po to, kai „Ferrari“ pradėjo gana aktyviai modernizuoti mašiną, norėdami padidinti prispaudžiamąją jėgą bolido priekinėje dalyje.

Dabar priekinio sparno koncepcija yra tokia, jog jis sugeba generuoti tik tam tikrą prispaudžiamosios jėgos dalį ir bet kokie pakeitimai bolido priekinėje dalyje atsiliepia galinės dalies elgesiui. Per pastaruosius tris etapus „Ferrari“ eksperimentavo su įvairiomis naujienomis, stengdamiesi pasiekti protingo balanso, bet kol kas jiems tai nepavyksta – atnaujinimai, atvežti į Silverstouną, privedė prie to, kad galinė mašinos dalis tapo dar labiau nestabilesnė.

Tuo galima paaiškinti tai, kad paskutiniame etape Vettelis nusileido Leclercui ir kvalifikacijoje. Becketts posūkyje vokiečio greitis buvo 20 km/h mažesnis nei komandos draugo – tai susiję su tuo, jog Vettelis nejautė užtikrintumo. Tačiau lenktynėse, kai dėl pilno degalų bako mašinos svoris lenktynių pradžioje padidėja ir galinė jos dalis būna stabilesnė ir elgiasi labiau nuspėjamai, Sebastianas važiuoja tuo pačiu tempu, kaip ir jo kolega.

Išanalizavus pirmąsias dešimt lenktynių, matyti, kad Sebastianas laimėdavo prieš Charlesą pirmoje lenktynių dalyje, bet nusileisdavo antroje, kai mašina tapdavo lengvesnė ir jos elgesys būdavo panašesnis į kvalifikacines sąlygas. Su tuščiu baku SF90 pradeda labiau slidinėti, dėl to didėja galinių padangų temperatūra. Tai uždaras ratas, iš kurio Vettelis negalės išsivaduoti iki to laiko, kol „Ferrari“ aerodinaminėmis priemonėmis nesubalansuos bolido galinės dalies elgesio.

Gali būti, kad Sebastianui yra sunkiau prisitaikyti prie SF90 mašinos ypatybių dar ir todėl, kad jis jau 13 metų lenktyniauja „Formulėje-1“ ir paprasčiausiai negali pakeisti savo pilotavimo stiliaus, kuris per tiek metų tapo įpročiu.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794