S. Vettelis niekaip negali prisiderinti SF90 bolido (28)

S. Vettelis niekaip negali prisiderinti SF90 bolido
logo Liepos 24 d. 11:54, Ferrari

Sebastianas Vettelis išgyvena sunkius laikus – pastarosiose trejose lenktynėse jis nusileido savo komandos draugui Charlesui Leclercui, o Silverstoune dar ir susidūrė su Maxu Verstappenu. Vokiečių „Auto Motor und Sport“ spėja, kad neišraiškingi keturiskart pasaulio čempiono pasirodymai susiję su tuo, kad jis niekaip negali prisiderinti sau SF90 – 2019 metų „Ferrari“ bolido.

Vettelis jau skundėsi dėl nepakankamo mašinos galinės dalie stabilumo. Vokiečių pilotui trūkta užtikrintumo prie SF90 vairo, kad jis galėtų aktyviai atakuoti posūkiuose ir stabdymo zonose. Sebastiano problemos šį sezoną paaštrėjo po to, kai „Ferrari“ pradėjo gana aktyviai modernizuoti mašiną, norėdami padidinti prispaudžiamąją jėgą bolido priekinėje dalyje.

Dabar priekinio sparno koncepcija yra tokia, jog jis sugeba generuoti tik tam tikrą prispaudžiamosios jėgos dalį ir bet kokie pakeitimai bolido priekinėje dalyje atsiliepia galinės dalies elgesiui. Per pastaruosius tris etapus „Ferrari“ eksperimentavo su įvairiomis naujienomis, stengdamiesi pasiekti protingo balanso, bet kol kas jiems tai nepavyksta – atnaujinimai, atvežti į Silverstouną, privedė prie to, kad galinė mašinos dalis tapo dar labiau nestabilesnė.

Tuo galima paaiškinti tai, kad paskutiniame etape Vettelis nusileido Leclercui ir kvalifikacijoje. Becketts posūkyje vokiečio greitis buvo 20 km/h mažesnis nei komandos draugo – tai susiję su tuo, jog Vettelis nejautė užtikrintumo. Tačiau lenktynėse, kai dėl pilno degalų bako mašinos svoris lenktynių pradžioje padidėja ir galinė jos dalis būna stabilesnė ir elgiasi labiau nuspėjamai, Sebastianas važiuoja tuo pačiu tempu, kaip ir jo kolega.

Išanalizavus pirmąsias dešimt lenktynių, matyti, kad Sebastianas laimėdavo prieš Charlesą pirmoje lenktynių dalyje, bet nusileisdavo antroje, kai mašina tapdavo lengvesnė ir jos elgesys būdavo panašesnis į kvalifikacines sąlygas. Su tuščiu baku SF90 pradeda labiau slidinėti, dėl to didėja galinių padangų temperatūra. Tai uždaras ratas, iš kurio Vettelis negalės išsivaduoti iki to laiko, kol „Ferrari“ aerodinaminėmis priemonėmis nesubalansuos bolido galinės dalies elgesio.

Gali būti, kad Sebastianui yra sunkiau prisitaikyti prie SF90 mašinos ypatybių dar ir todėl, kad jis jau 13 metų lenktyniauja „Formulėje-1“ ir paprasčiausiai negali pakeisti savo pilotavimo stiliaus, kuris per tiek metų tapo įpročiu.

Komentarai (28)


Rasak
| Liepos 26 d. 12:25
Rokas1
| Liepos 24 d. 16:32

Kuo VER nusipelnė iškirtimo? Čia dėl kelių klaustinų epizodų prieš 2 ir daugiau metų vis dar širdį skauda? Ar kad be klaidų visą sezoną važiuoja, dominuodamas prieš savo komandos draugą, todėl nusipelnė būti iškirstas lygioj vietoj, net ne kovos metu?

Pirma, visi pilotai daro klaidas, tik su didesnėmis ar mažesnėmis pasekmėmis... Antra, kitų pilotų atveju, jei VER lenkia "nešvariai", tiesiog iškirsčiau tokį ir pati nebaigčiau varžybų... Komanda gal ir baudelę įtaisytų, bet VER pamoka būtų visam gyvenimui... Patiko, kaip Occon savo laiku pamokė VER...
Ezo
| Liepos 25 d. 21:10
eustachijus
| Liepos 25 d. 19:17

Trumpiau tariant ,Sebastijanas ***.Ričis tai įrodė daug metų atgal

Taip nes jeigu lenktyninese tave aplenkia tuo metu greitesnis tu tampi niemo vertas
Vandamke
| Liepos 25 d. 19:49
moderator F1
| Liepos 25 d. 13:07

Pora vartotojų buvo užbaninti, šį kartą ilgam. Apie visus blokuojamus ataskaitų neteikiame, bet tas vyksta arba laikinai arba visam.

Ka uzbaninot, lb idomu :D
eustachijus
| Liepos 25 d. 19:17
Trumpiau tariant ,Sebastijanas ***.Ričis tai įrodė daug metų atgal
moderator F1
| Liepos 25 d. 13:07
Pora vartotojų buvo užbaninti, šį kartą ilgam. Apie visus blokuojamus ataskaitų neteikiame, bet tas vyksta arba laikinai arba visam.
tu_irgi
| Liepos 25 d. 08:23
Gali būti, kad Sebastianui yra sunkiau prisitaikyti prie SF90 mašinos ypatybių dar ir todėl, kad jis jau 13 metų lenktyniauja „Formulėje-1“ ir paprasčiausiai negali pakeisti savo pilotavimo stiliaus, kuris per tiek metų tapo įpročiu.

f1.lt, alio, čia jums normali ir tikrai diskusijų ir keiksmų vienas ant kito neskatinanti pastraipa? I`m outta here.
Klepsidra
| Liepos 25 d. 07:32
Arnius
| Liepos 25 d. 00:39

Nu blyn,geresnes poros ir su ziburiu nerasi,tik gal jau ferram reiktu pagalvot kuris labiau tiktu but nr1,nes abu kulturingi ir uz alonsita 100% geresni,jeigu ka

Geresni geresni, ypac tas naujas, kur dar nieko nelaimejes, bet jau geresnis? Sena gelbetoja i kliju fabrika - yra naujas jau?
egiduxx
| Liepos 25 d. 06:54
Arnius
| Liepos 25 d. 00:39

Nu blyn,geresnes poros ir su ziburiu nerasi,tik gal jau ferram reiktu pagalvot kuris labiau tiktu but nr1,nes abu kulturingi ir uz alonsita 100% geresni,jeigu ka

Sunku nesutikti, kad vetelis galėtų būti neblogas nr2, nes nu su tokiu važiavimų, tai reik, nei savęs, nei komandos negerbti būti komandos vedliu, aišku jeigu sugalvotų komanda, kad wcc prioritetas, tai ir nr2 iš jo nekoks.
Arnius
| Liepos 25 d. 00:39
Klepsidra
| Liepos 24 d. 12:07

tuo ir skiriasi gelbetojai ir seimu burejai nuo top pilotu.

Nu blyn,geresnes poros ir su ziburiu nerasi,tik gal jau ferram reiktu pagalvot kuris labiau tiktu but nr1,nes abu kulturingi ir uz alonsita 100% geresni,jeigu ka
relanium
| Liepos 24 d. 22:38
Straipsnio pavadinima gali nunesti i banka
×