S. Vettelis prisipažino persistengęs kovoje su varžovu (68)

S. Vettelis prisipažino persistengęs kovoje su varžovu
logo Spalio 11 d. 21:29, Ferrari

„Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis prisipažino šios dienos lenktynėse Vokietijoje per daug rizikavęs ir dėl to likęs už pirmojo dešimtuko ribos.

11-ame varžybų rate vokietis bandė aplenkti priekyje jo važiavusį Antonio Giovinazzį, bet nesuvaldė bolido ir apsisuko trasoje. Dėl šio incidento komanda savo sportininką anksčiau laiko pakvietė į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangų.

„Mes praradome poziciją „Alfa Romeo“ ir po to už jų užstrigome. Buvo sunku sekti iš paskos ir labai, labai sunku lenkti“, - pasakojo S. Vettelis.

„Buvau greitesnis tik tiesiosios gale. Manau, kad važiuodamas paskui jį ir staiga pakeitęs kryptį, nesuvaldžiau bolido. Reikės peržiūrėti pakartojimą. Bet panašu, kad tuo metu tiesiog per daug rizikavau.“

„Trasoje pasirodžius saugos automobiliui atsirado galimybė iškovoti taškų, bet mes jos neišnaudojome. Manau, kad galėjome važiuoti greičiau, bet sąlygos buvo sudėtingos. Tai ne pirmos lenktynės, kai užstringame už varžovų. Gaila, jog šiandien nepavyko iškovoti taškų.“


Komentarai (68)
egiduxx
IP: f3edd21 | 10/13 17:09 Atsakyti
kart
10/13 14:46

Dar kartą kartoju, diskusija prasidėjo nuo šito, bet atėjai ir įkišai savo trigrašį su kažkokiomis sapalionėmis: https://imgur.com/a/z9NaFKA

Nebuvo jokios kalbos apie vienas kito įveikimą, apie rezultatus ir bėgius. Kalba ėjo apie klaidas. Ne komandos, bolido gedimus, o pačio piloto klaidas. Todėl dar kartą siūlau prasišviesti galvą.

Tai tu sakei, kad prieš vetelį čarlis su maxu atrodė kaip škacai karjėros pradžioje ir vetelis atrodė daug įspūdingiau ir net nereikia skaičiuoti jokių klaidų, nes per didelis kontrastas, tai čia, tik apie klaidų skaičių tu rašei ar aplamai?
kart
IP: 520123c | 10/13 14:51 Atsakyti
YZF
10/13 09:51

Kokias priezastis apie 'susipyko su komanda' Alonsas ivardijo? Prasom faktus i studija. Zmones iseina is komandos nebutinai del susipykimo. Bet tau tas sunkiai suprantama.

Alonsas sake kad bolidas letas ir isejo i kita komanda kurioje tikejosi pajegaus bolido. Kas yra labai logiskas sprendimas. Kad poto paaiskejo jog Honda nesugeba normalaus variklio pagaminti tai cia visai kita istorija buvusi po to.

O apie karjera jis kalbejo ne pries pora menesiu iki isejimo bet pora metu iki isejimo. Ir kad situacija keiciasi tai labai normalu. Pamate kad bolidas sudinas, ypac 2014m, ir nusprende iseiti.

Esi idiotas ir tiek.

2013 rugsėjo 21d.

"Neseniai žiniasklaidoje pasirodė gandai, jog britų komanda neskuba patvirtinti pilotų sudėties kitų metų sezonui, nes siekia susigrąžinti minėtąjį F. Alonso. Tačiau pats ispanas paneigė tokias kalbas pareikšdamas, kad atstovavimas „McLaren“ ekipai jo nedomina.

„Ne. Esu jau sakęs ne vieno lenktynių savaitgalio metu ir galiu tai pakartoti dar kartą – aš myliu „Ferrari“ ir būsiu joje iki pat karjeros pabaigos“, – sakė F. Alonso, paklaustas apie galimybę sugrįžti į „McLaren“.

2014 spalio 16d.

Oficialu: "Fernando Alonso paliks „Ferrari“ komandą"

#pora #metu #iki #isejimo #lol
kart
IP: 520123c | 10/13 14:46 Atsakyti
egiduxx
10/13 06:54

Nieko man nesunku susivokti, tai tu čia taip nori padaryti, kad taip atrodytų, nes nu tau žūt būt reik parodyti, kad tu gi čia visa galva už daugumą protingesnis ir, kad kiti diskusijose arba tavęs nesupranta, arba išvis nusišneka, kiek dabar prisirašėm, o pasirodo viskas ne į temą.
Paklausiu tada trumpai, kuo vetelis buvo įspūdingesnis už čarlį karjėros pradžioje, kaip tu jų bierkas sumatavai kieno kuris? Kaip tu priskaičiavai tas grubias klaidas? Atskleisi skaičius gal visiems, nes ne man vienam įdomu? Ir kodėl tu nori ignoruoti faktą, kaip komandos draugo įveikimą, per šitą prizmę pas tave lenktyninkai nesilygina? Nes nugalėti 4× su privilegijomis tik atėjus į top komandą yra ne tas pats kas nugalėti kažkokį kaip tu sakai škacuką toro rosuose. Ar labai jau neparankus tau šitas lyginimas?

Dar kartą kartoju, diskusija prasidėjo nuo šito, bet atėjai ir įkišai savo trigrašį su kažkokiomis sapalionėmis: https://imgur.com/a/z9NaFKA

Nebuvo jokios kalbos apie vienas kito įveikimą, apie rezultatus ir bėgius. Kalba ėjo apie klaidas. Ne komandos, bolido gedimus, o pačio piloto klaidas. Todėl dar kartą siūlau prasišviesti galvą.
Black_Death
IP: a2ed4e2 | 10/13 13:50 Atsakyti
kart
10/12 22:28

Oho kaip dainelė keičiasi. Kai aš ne kartą kalbėjau, kodėl Vettelis dažniau įsiveldavo į kontaktus, o Hamis ne, argumentuodamas starto pozicijomis ir dominuojančiu bolidu, tai buvau išvadintas durneliu. Dabar matai staiga nušvito kažkam protas ir ima aiškinti tą patį. Žodžiu, diskusija šia tema baigta, nes ji niekur neveda. Egzistuoja pas jus etatinius akivaizdūs dvigubi standartai per kuriuos perlipti labai sunku ir tiek.

O kalbant apie dominuojančius bolidus, tai Vettelis dominuojantį bolidą turėjo tik 4 sezonus per visą savo karjerą, bet net ir tai jis nebuvo toks dominuojantis, koks dabar yra Mersas. Todėl aiškinti, kad jis karjeros pradžioje nestartavo iš galo ar iš vidurio irgi nereikėtų, nes tai yra visiškas nusišnekėjimas.

Padainuokim šią dainelę. Nigeris ar pirštas padarydavo/padaro didesnį pakilimą į viršų po "dėl aplinkybių" nukritimo žemyn, m?
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/13 09:51 Atsakyti
kart
10/12 17:06

Visų pirma, tai nesakiau su "visais", antra juokingiausia, kad Alonso pats įvardijo priežastis, bet aišku, svarbu tu pats tiki savo versijom jog nieko ten nebuvo.
Iš pradžių sakęs, kad Ferraryje važiuos iki karjeros pabaigos, o po kelių mėnesių pats norėjęs pabėgti iš komandos. #nieko #čia #nebuvo

Kokias priezastis apie 'susipyko su komanda' Alonsas ivardijo? Prasom faktus i studija. Zmones iseina is komandos nebutinai del susipykimo. Bet tau tas sunkiai suprantama.

Alonsas sake kad bolidas letas ir isejo i kita komanda kurioje tikejosi pajegaus bolido. Kas yra labai logiskas sprendimas. Kad poto paaiskejo jog Honda nesugeba normalaus variklio pagaminti tai cia visai kita istorija buvusi po to.

O apie karjera jis kalbejo ne pries pora menesiu iki isejimo bet pora metu iki isejimo. Ir kad situacija keiciasi tai labai normalu. Pamate kad bolidas sudinas, ypac 2014m, ir nusprende iseiti.
egiduxx
IP: 3e59526 | 10/13 06:54 Atsakyti
kart
10/12 22:39

Dar kartą primenu, kad diskusija buvo apie pilotų karjeros pradžią ir grubias jų klaidas joje, ką tau irgi sunku suvokti visos diskusijos metu. Viso gero.

Nieko man nesunku susivokti, tai tu čia taip nori padaryti, kad taip atrodytų, nes nu tau žūt būt reik parodyti, kad tu gi čia visa galva už daugumą protingesnis ir, kad kiti diskusijose arba tavęs nesupranta, arba išvis nusišneka, kiek dabar prisirašėm, o pasirodo viskas ne į temą.
Paklausiu tada trumpai, kuo vetelis buvo įspūdingesnis už čarlį karjėros pradžioje, kaip tu jų bierkas sumatavai kieno kuris? Kaip tu priskaičiavai tas grubias klaidas? Atskleisi skaičius gal visiems, nes ne man vienam įdomu? Ir kodėl tu nori ignoruoti faktą, kaip komandos draugo įveikimą, per šitą prizmę pas tave lenktyninkai nesilygina? Nes nugalėti 4× su privilegijomis tik atėjus į top komandą yra ne tas pats kas nugalėti kažkokį kaip tu sakai škacuką toro rosuose. Ar labai jau neparankus tau šitas lyginimas?
kart
IP: 520123c | 10/12 22:39 Atsakyti
egiduxx
10/12 22:36

Tai gal ir nereiktų vetelio lyginti šiuo momentu su hamiu, o, tik su savo komandos draugais?
Bet sutinku su vienu, kad diskusija baigta.

Dar kartą primenu, kad diskusija buvo apie pilotų karjeros pradžią ir grubias jų klaidas joje, ką tau irgi sunku suvokti visos diskusijos metu. Viso gero.
egiduxx
IP: 3e59526 | 10/12 22:36 Atsakyti
kart
10/12 22:28

Oho kaip dainelė keičiasi. Kai aš ne kartą kalbėjau, kodėl Vettelis dažniau įsiveldavo į kontaktus, o Hamis ne, argumentuodamas starto pozicijomis ir dominuojančiu bolidu, tai buvau išvadintas durneliu. Dabar matai staiga nušvito kažkam protas ir ima aiškinti tą patį. Žodžiu, diskusija šia tema baigta, nes ji niekur neveda. Egzistuoja pas jus etatinius akivaizdūs dvigubi standartai per kuriuos perlipti labai sunku ir tiek.

O kalbant apie dominuojančius bolidus, tai Vettelis dominuojantį bolidą turėjo tik 4 sezonus per visą savo karjerą, bet net ir tai jis nebuvo toks dominuojantis, koks dabar yra Mersas. Todėl aiškinti, kad jis karjeros pradžioje nestartavo iš galo ar iš vidurio irgi nereikėtų, nes tai yra visiškas nusišnekėjimas.

Tai gal ir nereiktų vetelio lyginti šiuo momentu su hamiu, o, tik su savo komandos draugais?
Bet sutinku su vienu, kad diskusija baigta.
kart
IP: 520123c | 10/12 22:28 Atsakyti
egiduxx
10/12 22:09

Ok. tavo viršus vade. Nes bolido kokybė kurios dėka tu pastoviai arba beveik pastoviai startuoji iš pirmos pozicijos nieko nereiškia ir tu gal nustebsi, bet turėdamas tokias pozicijas tu paprasčiausiai neturi ko iškirsti.
Kai turės bolidą galintį kovoti, dėl to titulo tada bus matyti, o jei niekada negaus jis tokio, tai bus galima iškarto išbraukti jį išvis iš f1-no metraščių, kad toks važiavo, nes verti kažkokio vertinimo, tik tie kurie turėjo galimybę kovoti, dėl titulo, o kolkas kol jis negavo bolido su kuriuo galėtų, dėl titulo kovoti, tai vertinsim, tik su nieko nereiškiančiais komandos draugų pasivaržymais ar gerai?
Taip vetelis karjėros pradžioje atrodė solidžiau amen.

Oho kaip dainelė keičiasi. Kai aš ne kartą kalbėjau, kodėl Vettelis dažniau įsiveldavo į kontaktus, o Hamis ne, argumentuodamas starto pozicijomis ir dominuojančiu bolidu, tai buvau išvadintas durneliu. Dabar matai staiga nušvito kažkam protas ir ima aiškinti tą patį. Žodžiu, diskusija šia tema baigta, nes ji niekur neveda. Egzistuoja pas jus etatinius akivaizdūs dvigubi standartai per kuriuos perlipti labai sunku ir tiek.

O kalbant apie dominuojančius bolidus, tai Vettelis dominuojantį bolidą turėjo tik 4 sezonus per visą savo karjerą, bet net ir tai jis nebuvo toks dominuojantis, koks dabar yra Mersas. Todėl aiškinti, kad jis karjeros pradžioje nestartavo iš galo ar iš vidurio irgi nereikėtų, nes tai yra visiškas nusišnekėjimas.
egiduxx
IP: 3e59526 | 10/12 22:09 Atsakyti
kart
10/12 21:49

Ir kaip susijusi bolido kokybė su varžovo iškirtimu? Per du sezonus beveik 5 kartus jis tą padarė. Verstapenas už tokius dalykus buvo ėdamas, o šitas jau matai "jaunas, todėl atleidžiama". Nebūkit veidmainiais ir tiek.
Kai jis įrodys, jog gali kovoti dėl titulo, tai ir bus kita kalba, nes dabar tik eilinis prospektas, kuris nors ir Vettelį įveikęs dar tikrai nieko neįrodė, nes tas pats Vettelis karjeros pradžioje atrodė solidžiau.

Ok. tavo viršus vade. Nes bolido kokybė kurios dėka tu pastoviai arba beveik pastoviai startuoji iš pirmos pozicijos nieko nereiškia ir tu gal nustebsi, bet turėdamas tokias pozicijas tu paprasčiausiai neturi ko iškirsti.
Kai turės bolidą galintį kovoti, dėl to titulo tada bus matyti, o jei niekada negaus jis tokio, tai bus galima iškarto išbraukti jį išvis iš f1-no metraščių, kad toks važiavo, nes verti kažkokio vertinimo, tik tie kurie turėjo galimybę kovoti, dėl titulo, o kolkas kol jis negavo bolido su kuriuo galėtų, dėl titulo kovoti, tai vertinsim, tik su nieko nereiškiančiais komandos draugų pasivaržymais ar gerai?
Taip vetelis karjėros pradžioje atrodė solidžiau amen.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas