S. Vettelis pritaria siūlymui riboti greitį Vokietijos autobane (29)

S. Vettelis pritaria siūlymui riboti greitį Vokietijos autobane
logo Spalio 17 d. 13:00, Aston Martin F1

„Aston Martin“ lenktynininkas Sebastianas Vettelis teigiamai vertina Vokietijos valdžios siūlymus riboti maksimalų leistiną greitį šalies autobane.

Apriboti greitį autobane iki 130 km/h pasiūlė Vokietijos Žaliųjų partija. O S. Vettelis, dažnai pasisakantis aplinkosaugos klausimais, tokiam siūlymui pritaria.

„Manau, kad į viską reikia pažvelgti iš toliau. Kalbant apie emisijas, tai galimybė sumažinti CO2 dviem tonomis. Tuo pačiu galime užtikrinti geresnį saugumą keliuose“, - kalbėjo S. Vettelis, paklaustas apie Vokietijos valdžios planus.

„Vokietijoje turime avarijų, kurios įvyksta tik dėl to, jog nėra ribojamas greitis. Tad jei tokie siūlymai padės apsaugoti žmogų nuo traumų ant net padės išgelbėti žmogaus gyvybę, tokiu atveju būtų nelogiška nepritarti tokiems siūlymams.“

S. Vettelis nesutinka su pareiškimais, kad tokie valdžios siūlymai yra žmogaus laisvių apribojimas.

„Atvykęs į Turkiją, JAV, Didžiąją Britaniją ar bet kurią kitą šalį, kur galioja įvairūs greičio ribojimai,  nesijaučiu labiau suvaržytas. Nėra taip, jog kirtus valstybės sieną pasijaučiu taip, lyg būtų suvaržyta mano laisvė. Kalbame ne apie žmogaus laisvę. Mes tiesiog pripratome prie tam tikrų dalykų. Tokie ribojimai atsiras jei ne dabar, tai po kelių metų.“

„Jei greitis bus apribotas, neįžvelgiu tame jokios problemos. Visi, kurie nori važiuoti greitai, turėtų tai daryti tam skirtose vietose. Man patinka važiuoti labai greitai, priešingu atveju būčiau pasirinkęs kitokį darbą. Tačiau mano nuomone, važinėti greitai, atrasti savo galimybių ribas, reikia tam skirtose vietose, kur nerizikuoji kitų žmonių gyvybėmis.“

Panašu, kad maksimalus greitis Vokietijos autobane artimiausiu metu nebus apribotas, nes Žaliųjų partija atsisakė sudaryti koaliciją su Socialdemokratais ir Laisvąja Demokratų partija. Būtent pastaroji griežtai pasisakė prieš greičio apribojimą autobane. Tuo tarpu atlikus apklausą paaiškėjo, kad daugiau nei 60 proc. vokiečių teigiamai vertina siūlymą riboti maksimalų greitį keliuose.


Komentarai (29)
reiktu ir lektuvus ,jachtas
IP: c3f77a7 | 10/25 00:23 Atsakyti
uzdrausti cargo laivus, nevalgyti mesos nesportuoti nekvepuoti ir aplamai gryzti I akmens amziu tada issaugosime gamta ? idomus mastymas $$$ super turtingu su 20mln alga
Aidas Pužauskas
IP: 413f3f3 | 10/23 16:38 Atsakyti
Nei vieno vokiečio vietinei polizajai nejudins,,bet jai koks lenkas ar lietuvaitis skris 200 tai ragas iš kart
Pravalas
IP: c91508e | 10/22 20:39 Atsakyti
Svajoju kada nulekt i vokiecius su savo b5 ir isbandyt ant maksimalkes.1.9 tdi turetu valinti,sportini filtra idejau.Dusles spyceliai nevirini-geriau traukia..
pasisake tas
IP: 077b3e9 | 10/21 16:47 Atsakyti
kuris is tasko A i taska B skrenda lektuvu. Uzp... sitas. Tiek neerzindavo su savo pirstu, kiek dabar mokinantis visus kaip gyvent
HOX
IP: b2f1445 | 10/20 18:41 Atsakyti
130 labai letai, vokietijoje kiti atstumai manau 160-190 protinga riba butu
HOX
IP: b2f1445 | 10/20 18:40 Atsakyti
manau tikrai reikia sumazinti iki 320km/h uzteks jiems ten lakstyti po 400 :D
Paulius Janušas
IP: da5a304 | 10/18 18:16 Atsakyti
Nelabai svarbu kas sukelia, esmė, kad tai vyksta ir vyksta dažnai, o avarijoje, kuri įvyksta per kelias sekundės dalis, nelabai svarbu kas sukėlė, svarbiau kiek žuvusių ir sužeistų..ir visos kitos pasėkmės.tam ir ieškoma prevencijos priemonių..ar siūlote apriboti greitkeliuose turistų, juodadarbių( be kurių, beje, kaip matom iš UK pavyzdžio, ekonomika stipriai kenčia), arbų ir kt. ne vokiečių eismą? idomu būtų...ar tik neprimena akstesnių istorijos įvykių?
Black_Death
IP: 36c30a6 | 10/18 17:13 Atsakyti
Paulius Janušas
10/18 10:57

Bėda tame, kad ankščiau, kai buvo leista važiuot neribotu greičiu, tik vienas kitas rimtesnis automobilis galėjo pasiekti ar viršyti 200km/h.plius bėdaa kad stipriai padidėjo apkrovimas, tuo pačiu atsirado kalnas veikėjų, kurie iš vidurinės juostos ilenda i kraštinę tam kad apsilenktų, taip sudarydami kliūtį skrendantiems( kas antras į veidrodėlį nepažiūri, arba neįvertina atvažiuojančio kraštine juosta greičio) ir bum, avarinė situacija.Dalis tokių situacijų virsta masinėm avarijom, kuriose ne tik nukenčia ar užsimuša žmonės, bet ir užkemša greitkelį pusdieniui arba ilgiau, kas lemia ir ekonominius nuostolius.ir ekologinius tame tarpe, nes kamštyje kas antras stovi su užvestu varikliu, o iš čia jau CO ir CO2 debesis nemenkas.:)

Kamscius ir avarines situacijas sukelia ne vokieciai , o arabai, juodadabiai ir turistai. Vokietis jei reikia lenkti neuzlenda ir juda tik per 1 juosta, o lt, pl, arabai sugeba is 1 i 3 juosta ir lenkimas vyksta ilgiau nei minute...
jmrb
IP: 2fe1c03 | 10/18 13:41 Atsakyti
AF1
10/18 10:00

Tokio dydzio finansine bausme uz toki nusizengima yra daugiau juokas. ESP minimali bauda uz bet koki nusizengima yra 100 EUR. O pvz. FR greitkelyje vaziavau 96 ruoze su ribojimu 90, pritaikius oficialia 5% tolerancija, liko 91 km/h - bauda buvo 90 EUR :)
Tiesa, visur arba beveik visur, susimokant per 2 savaites, bauda yra per pus mazesne.

www.insurance4carhire.com/blog/driving-guides/what-you-need-to-know-about-speeding-fines-in-europe

Dėl Ispanijos - greitkeliuose viršijant nuo 1 iki 30 km/h bauda ta pati - 100 Eur ir 50% nuolaida jei iškarto susimoki. Rezultatas: dauguma važiuoja tarp leistino greičio ir +30km/h, nes žino kad blogiausiu atveju susimokėsi 50eur. Policija tuo tarpu į tokius dažniausiai net dėmesio nekreipia.

O dėl Vokietijos - tai ko gero taip, kaip jau ir buvo minėta, baigėsi tie laikai kai vos keli žmonės turėjo automobilius galinčius lakstyti, taip pat ir apskritai kiekis žmonių kurie vairuoja padidėjo kelis kartus.
Paulius Janušas
IP: da5a304 | 10/18 10:57 Atsakyti
Bėda tame, kad ankščiau, kai buvo leista važiuot neribotu greičiu, tik vienas kitas rimtesnis automobilis galėjo pasiekti ar viršyti 200km/h.plius bėdaa kad stipriai padidėjo apkrovimas, tuo pačiu atsirado kalnas veikėjų, kurie iš vidurinės juostos ilenda i kraštinę tam kad apsilenktų, taip sudarydami kliūtį skrendantiems( kas antras į veidrodėlį nepažiūri, arba neįvertina atvažiuojančio kraštine juosta greičio) ir bum, avarinė situacija.Dalis tokių situacijų virsta masinėm avarijom, kuriose ne tik nukenčia ar užsimuša žmonės, bet ir užkemša greitkelį pusdieniui arba ilgiau, kas lemia ir ekonominius nuostolius.ir ekologinius tame tarpe, nes kamštyje kas antras stovi su užvestu varikliu, o iš čia jau CO ir CO2 debesis nemenkas.:)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas