Sebastiano Vettelio karjeros paragrafas, skirtas bendradarbiavimui su „Ferrari“, užbaigtas, nors ir ne taip, kaip norėjo abi pusės – pasibaigęs sezonas vokiečių lenktynininkui buvo labai nesėkmingas, jis užėmė tik 13-tą vietą asmeninėje įskaitoje, surinkęs tris kartus mažiau taškų nei jo partneris Charlesas Leclercas. Tačiau S. Vettelis yra įsitikinęs, kad nežiūrint į nieką, yra būtina išsaugoti optimistines nuotaikas.
„Išsiskyrimai niekada nebūna lengvi. Bet tifozių džiaugsmo ir vaikinų, dirbusių su manimi, prisiminimai, visada liks su manimi, - „Frankfurter Rundschau“ kalbėjo S. Vettelis. – 2015 m. Malaizijoje aš iškovojau pergalę tik antrą etapą vilkėdamas „Ferrari“ kombinezoną, tada jausmas buvo neišpasakytas. Būtent tada supratau, ką pergalės reiškia „Ferrari“ komandai. Pasitvirtino tai, ką buvau girdėjęs apie šią ekipą anksčiau. Kai italai džiaugiasi, jie džiaugiasi labai nuoširdžiai.
Tą naktį mes su vaikinais išgėrėme praktiškai viską, kad buvo viešbučio bare. Ir aš niekada nepamiršiu vakarėlio Fiorane, „Montana“ restorane. Jis yra greta bandymų trasos Maranelle, jame šeimininkauja „Mama Rozella“, kurią galima laikyti tikra „Ferrari“ siela. O kaip skaniai ji gamina...“
Žinoma, nuvilia, kad nesugebėjau iškovoti pasaulio čempiono titulo, bet galiausiai tu teturi tik du variantus: arba palūžti, arba sugebi įveikti nusivylimą ir tampi stipresniu. Pirmasis variantas man yra nepriimtinas.
Visada stengiuosi teigiamai žvelgti į priekį ir tikiu tuo, kad vieną dieną viskas susiklostys gerai. Klausimas – kaip? Tai svarbiausia. Kartais tu negali įtakoti to, kas nuo tavęs nepriklauso. Bet esminis faktorius – tai, kaip tu su viskuo tvarkaisi. Nežiūrint į nieką, būtina išsaugoti pozityvų nusiteikimą ir tikėti ateitimi“.
kai sakai kad 110 procentu, tai 100 is bolido ir 10 pasispiriant kojomis? ar kaip?
Tech> tiesiai į dešimtuką visas postas :) Dabar ir aš prisiminiau, kai Hamio Mclarenas nebuvo pats geriausias, ir darė ne mažai klaidų. O klaidos, kai važiuoji ant galimybių ribos. Akivaizdu kad su dabartiniu Mersu nereikia važiuoti ant tų vadinamų 110 procentų. Užtenka ir 100, ir klaidų tikimybė mažesnė :)
mano manymu, Aston Martin Fetelio rezultatai bus ganetinai geresni, nei buvo siemet su Ferrari. turi jie gera masina, ir su daugiau prispaudziamosios galios, kas Feteliui labiau patikts. (na jis is tu, kur labiau priklausomas nuo bolido,) o visgi ne uz dyka 4 tuos titulus gavo, kai vaziavo jis tada puikiai su limpanciu vairavimo stiliui bolidu. ir realiai RBR nebuvo ipatingai dominuojantis nei 2010, nei 2012, kai su ALonso kapojosi taskas i taska. o kad neiskovojo titulu su Ferrari, tai cia ir per daug kaltinti negali, nes visgi nuo 2014 buvo visiskas Mercedes dominavimas. aisku, Ferrari turejo daugiau konkurencingumo 2017-18, bet visvien truko truko is bolido, ir is paties klaidu buvo, bet klaidos ir pilasi dazniausiai, kai bandai perzengio bolido galimybiu ribas. be to, reikejo dar is su Bottu pakovot, o Kimi realiai nesudare Mersams jokios konkurencijos. panasiai kaip siemet Verstapenas kalesi vienas su dviems Mercedes bolidais