S. Vettelis: šių metų situacija ir „Multi 21“ - skiriasi

S. Vettelis: šių metų situacija ir „Multi 21“ - skiriasi
logo 2019 Lapkričio 13 d. 21:08, Ferrari

Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis mano, kad šiemet Rusijoje kilusi situacija ir daug diskusijų sukėlusi „Multi 21“ situacija - skiriasi.

Italų ekipa komandinę taktiką šiemet taikė tiek S. Vetteliui, tiek C. Leclercui. Daugiausiai diskusijų sukėlė Rusijos GP metu kilusi situacija, kuomet į priekį įsiveržęs vokietis atsisakė į priekį praleisti komandos draugą C. Leclercą.

Po to kas nutiko Rusijoje, daugelis prisiminė 2013 m. Malaizijos GP lenktynes, kuriose S. Vettelis nepakluso komandos nurodymams ir aplenkė ekipos draugą M. Webberį.

„Pilotuojant bolidą kartais sunku viską žinoti, nes ne viską matai. Tad daug kas priklauso nuo pačios situacijos“, - kalbėjo S. Vettelis.

„Žinoma, jei prisimintume situaciją su Marku, tai buvo visiškai kitokia situacija. Buvome komandos draugai ilgą laiką. Nemanau, kad mūsų tarpusavio santykiai buvo labai geri. Tada, vienose lenktynėse, manęs buvo paprašyta šį bei tą padaryti. Bet iki tol aš iš jo nebuvau sulaukęs jokios paslaugos, tad kodėl aš turėjau padaryti paslaugą jam?“

„Tad situacija buvo kitokia. Galų gale galvoji apie save. Kartais turi pastovėti už save ir už tai, kas tavo manymu yra teisinga. Ar tuomet buvo pasielgta teisingai, ar ne, čia jau kita istorija.“

S. Vettelis mano, kad palyginus su tuo, kas vyko F-1 praeityje, dabar situacija čempionate yra visiškai kitokia.

„Jei prisimintume tai, kas vyko praėjusio amžiaus paskutiniuose keliuose dešimtmečiuose, tuomet lenktynininkui atiteko pagrindinis vaidmuo. Dabar tave turi supti komanda. Dabar neši didesnę atsakomybę už tave supančius žmones, kurie palaiko tave ir komandą. Ypač tai galima pajausti atstovaujant „Ferrari“. Dabar komanda yra svarbesnė už viską, svarbesnė už pilotą.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433