Sakhiro trasoje, Bahreine, geriausią rezultatą užfiksavo ir „pole“ poziciją iškovojo Valtteri Bottas, komandos draugą George‘ą Russellą aplenkęs vos 0,026 sek.
Ne ką daugiau nuo kvalifikacijos nugalėtojo atsiliko ir „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas. Pagerinęs savo rezultatą kvalifikacijos pabaigoje, olandas V. Bottui nusileido 0,056 sek. ir liko trečias.
Puikiai paskutinėje kvalifikacijos dalyje pasirodė „Ferrari“ atstovas Charlesas Leclercas. Ketvirtą poziciją iškovojęs sportininkas nuo kvalifikacijos nugalėtojo atsiliko mažiau nei puse sekundės. C. Leclercas, vienu metu buvęs antras, paskutinėje kvalifikacijos dalyje įveikė tik vieną greitą ratą. Tuo tarpu „Mercedes“ pilotai - tris.
Greičiausiųjų penketuką užbaigė „Racing Point“ atstovas Sergio Perezas. Tuo tarpu tik vieną greitą ratą kvalifikacijos pabaigoje įveikęs Daniilas Kvyatas iškovojo šeštą startinę poziciją.
Pozicijas ketvirtoje startinėje eilėje pasidalino Danielis Ricciardo ir Carlosas Sainzas. Tuo tarpu Pierre‘as Gasly ir Lance‘as Strollas užbaigė greičiausiųjų dešimtuką.
Antroje važiavimų dalyje pasirodymą baigė ir vienuoliktoje vietoje liko antrasis „Renault“ pilotas Estebanas Oconas. O Alexas Albonas, praėjusį savaitgalį Bahreine iškovojęs prizinę vietą, kvalifikacijoje liko tik dvyliktas. Sportininkas greičiu pranoko Sebastianą Vettelį, kurio bolide prieš kvalifikaciją „Ferrari“ komanda pakeitė variklį.
Vt. |
Pilotas |
Q1 |
Q2 |
Q3 |
Ratai |
1. |
Valtteri Bottas |
53.904 |
53.803 |
53.377 |
24 |
2. |
George'as Russellas |
54.160 |
53.819 |
53.403 |
25 |
3. |
Maxas Verstappenas |
54.037 |
53.647 |
53.433 |
17 |
4. |
Charlesas Leclercas |
54.249 |
53.825 |
53.613 |
21 |
5. |
Sergio Perezas |
54.236 |
53.787 |
53.790 |
17 |
6. |
Daniilas Kvyatas |
54.346 |
53.856 |
53.906 |
26 |
7. |
Danielis Ricciardo |
54.388 |
53.871 |
53.957 |
15 |
8. |
Carlosas Sainzas |
54.450 |
53.818 |
54.010 |
20 |
9. |
Pierre'as Gasly |
54.207 |
53.941 |
54.154 |
28 |
10. |
Lance'as Strollas |
54.595 |
53.840 |
54.200 |
19 |
11. |
Estebanas Oconas |
54.309 |
53.995 |
13 |
|
12. |
Alexanderis Albonas |
54.620 |
54.026 |
12 |
|
13. |
Sebastianas Vettelis |
54.301 |
54.175 |
17 |
|
14. |
Antonio Giovinazzi |
54.523 |
54.377 |
14 |
|
15. |
Lando Norrisas |
54.194 |
54.693 |
15 |
|
16. |
Kevinas Magnussenas |
54.705 |
9 |
||
17. |
Nicholas Latifi |
54.796 |
11 |
||
18. |
Jack Aitken |
54.892 |
9 |
||
19. |
Kimi Raikkonenas |
54.963 |
11 |
||
20. |
Pietro Fittipaldi |
55.426 |
11 |
Sveiki, per kur žiūrite f1?
Aš matau nuomonių nesutapimą ir atsakymą lengva humoriste forma, o jei tu matai, tame davimą per veidą, tai yra tavo asmeninė problema. O jei jis tą darė, tai tuomet nieko neoasako nei aoie mane, nei apie mano komentarą, tai kalba tik apie žmogaus neadekvatumą situacijai, trumpiau - bukumą. Niekur nesakiau, kad tik bolidas laimi, o norint pateisinti save naudoti hiperbolizmą kito žodžiams kalba tik apie tamstos negebėjimą argumentuoti. Patikslinsiu, ką sakiau: šiai dienai svarbesnis (o ne vienareikšmiškai svarbus) yra bolidas, nei pilotas, o anksčiau svarbesnis ( o ne svarbiausias) buvo pilotas, o ne bolidas. Jei dar sunku suprasti, tai gali pamėginti mane sukišti į bolidą :D manau ir taip būčiau vienintelis tai padaręs iš čia komentuojančių :D
Sakai? Va, tavo paties rašyta:- ,,Daugiau nei akivaizdu, kad šiai dienai titulus laimi bolidai, mechanikai ir team work, o ne pilotai." Iš to ką parašei toks vaizdas ir susidaro, o jau paskutiniu postu pradedi kažką vartytis ir jau pradedi giliau plėtoti mintį ir teisintis, kad nu ne tą norėjau pasakyti. O aš tau apibendrinant galiu pasakyti, visais laikas reikėjo visumos - ir bolido, ir komandos, ir piloto. Čia yra visuma vieno organizmo, jei viena dalis neveikia, nieko nebus. Čia tik klausimas liekas atviras, kuriuos bolidus buvo sunkiau pilotuoti, šiuolaikinius su mygtukų milijonas ir padangų išildymais ar Schumacherio, o gal Laudos su ričiagu. Čia vis yra bėda, kad kažkas Schumacherio rekordus pamušė. Tokiems būtų geriau, kad rankomis bolidas iki finišo atstumtas būtų, nes iš kalbų atrodo, kad Schumacheris jį kruvinom rankom atstumė ir dar keliais paguodos ratą apėjo. Netaikau asmeniškai tau, bet dauguma bando sumenkinti faktus, bet yra kaip yra ir nieko čia nepakeisi.
Lėk pranešt FIAai tada, kad Dallara Premai kitokią mašiną pagamino nei visiem kitiem, sapne tu :D
Pačiam nekyla klausimų, kaip PREMA metai iš metų sugeba lyderiauti čempionatuose, nepaisant pilotų sudėties? Net "supertalentas", Ferrari ateitis Žiovinaslis gerai toje komandoje atrodė. Tad gali toliau tikėti mitais, jog bolidai identiški ir tik talentas nugali.
Čia humoristine proza reikia atrašyti į tokius švelnius kliedesius? Kitą kart pasitaysiu ;) Sakai pasimokyti iš Rokas1, kai žmogus gan švelniai davė tau per skruostą, bet tu vistiek nesupratai :D
Tai juk sakai bolidas laimi, tai ką ten tavo tas svoris, laimėsi ir taip, svarbu įkišti tenais tave vidun :D
Visi bolidai vienodi net sapnuose nebūna. Daugiau neturiu ką pridurti.
Buka agresija, dar nei vienam savigarbos nepridėjo. Jei bandai juokauti, pasimokyk iš Rokas1 (šalia postas). O jei rimčiau tai dėl svorio manęs į tą bolidą niekas ir neįleis :D
Tai juk sakai bolidas laimi, tai ką ten tavo tas svoris, laimėsi ir taip, svarbu įkišti tenais tave vidun :D
Bolidai visi vienodi :) O tu spėju visą sezoną žiūrėjai, kad taip drąsiai kalbi, ane? :D aš vidury jo sakiau jau, kad pradžioj Mickui nesisekė, bet matosi, kad stabilesnis ir bendrai geresnis už visus kitus jis, ir sezono eigoj tai pasimatys. Paskutiniai 2 savaitgaliai nebuvo magiški, bet bendrai per sezoną tikrai nieks geriau neatrodė. Aikšu, nebuvo dominavimo kaip kokio Leclerc ar kad ir Russel metais, bet nieks geriau nesugebėjo pasirodyt ir matom galutinį rezultatą :)
P.S. Užtai jaunasis Rusijos talentas čempioniškai važiavo. Tikrai įrodo, kad nusipelno tos vietos F1, ne taip kaip vos titulą laimėjęs Mickas :)