San Paulo GP: įdomioji statistika (4)

San Paulo GP: įdomioji statistika
logo Lapkričio 04 d. 21:02, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

Keletas įdomių statistikos faktų po Intergaloso trasoje pasibaigusio San Paulo GP etapo...

Kvalifikacija

Laimėjęs kvalifikaciją Interlagose, Lando Norrisas iškovojo aštuntą „pole“ karjeroje ir septintą šiame sezone. Pagal „pole“ skaičių jis susilygino su Jensonu Buttonu, Riccardo Patreze, Johnu Sertizu ir Joahenu Rindtu.

14-tą kartą karjeroje ir pirmą kartą San Paule Norrisas startavo iš pirmos eilės. Anksčiau jo geriausias rezultatas Brazilijoje starte buvo 5 vieta 2021 metais.

George‘as Russellas kvalifikavosi antras, trečią kartą sezone ir 12-tą karjeroje startavo iš pirmos eilės – iš jų keturis kartus startavo pirmas, o aštuonis – antras.

Trečia vieta kvalifikacijoje – geriausias rezultatas Yuki Tsunodos karjeroje. Jo partneris Liamas Lawsonas taip pat pasiekė geriausio karjeros rezultato kvalifikacijoje – penktos vietos. Dvi mašinos pirmame penketuke – geriausias „Visa RB“ komandos rezultatas nuo Italijos’08, kur Sebastianas Vettelis buvo pirmas, o Sebastjenas Burde – ketvirtas.

Ketvirta Estebano Ocono vieta – geriausias jo rezultatas po pernai metų Monako, kur jis taip pat kvalifikavosi ketvirtas. Tai geriausias sezono rezultatas „Alpine“ komandai.

Alexas Albonas kvalifikavosi septintas, užfiksuodamas geriausią sezono kvalifikacijos rezultatą.

Lenktynės

Laimėjęs San Paulo GP lenktynes, Maxas Verstappenas iškovojo 62-ąją pergalę karjeroje ir aštuntą šiais metais. Tai buvo 111 Maxo podiumas karjeroje.

Verstappenas tapo penktu lenktynininku istorijoje, iškovojusiu pergalę po starto iš 17-tos vietos. Iki jo startavęs iš 17-tos vietos Kimis Raikkonenas laimėjo Japonijoje’05, o Johnas Watsonas – Detroite’82. Dar iš tolimesnės pozicijos (18-tos Vokietijoje’00) laimėjo Rubensas Barrichello ir vėl Johnas Watsonas (22-tos vietos JAV-Vakaruose’83).

Verstappenas užbaigė nesėkmingą seriją – 10 lenktynių be pergalių – pačią ilgiausią po 11 etapų be pergalių 2020 metais.

Verstappenas pagerino Michaelio Schumacherio rekordą pagal pirmavimo dienų skaičių asmeninėje įskaitoje – 916 dienų (Ispanija’22 – San Paulas’24) prieš 896 Schumacherio lyderystės dienas (JAV’00 – Japonija’02).

Red Bull“ komanda uždirbo taškus 64-tą lenktynių savaitgalį paeiliui, pakartodami antrą pagal trukmę „McLaren“ rekordą (Bahreinas’10 – Monakas’13).  Absoliutus rekordas priklauso „Ferrari“ – 81 savaitgalis su taškais (Vokietija’10 – Singapūras’14).

Antroji Estebano Ocono vieta – geriausias jo rezultatas nuo laimėto etapo Vengrijoje 2021 metais.

Trečia Pierre‘o Gasly vieta – geriausias jo rezultatas po pernai metų Nyderlandų GP. Interlagose Gasly startavo savo 150-tame etape per karjerą, kur 69 kartus jis uždirbo taškus.

Praėjusį kartą su Prancūzijos sportininkai ant podiumo lipo Ispanijoje’97 – Olive Panis finišavo antras, o Jeanas Alesi – trečias. Pirmą kartą „Formulėje-1“ ant apdovanojimų pakylos užlipo abu „Alpine“ pilotai.

Kai dėl komandos iš Enstono, tai pradėjusį kartą dvigubą podiumą ji turėjo Korėjoje’13 – tada komanda vadinosi „Lotus“, Kimis Raikkonenas finišavo antras, o Romainas Grosjeanas – trečias.

Nė viena „Ferrari“ mašina nepateko ant podiumo po dvigubų podiumų JAV ir Meksikoje.

Šešta vieta – blogiausias Lando Norriso rezultatas po starto iš „pole“ šiame sezone. Dabar Lando asmeninėje įskaitoje nusileidžia Maxui 62 taškais, dar liko išsidalinti 86 taškus. Verstappenas čempiono titulą gali iškovoti pirma laiko jau Las Vegaso GP.

Septinta Yuki Tsunodos vieta – geriausias jo sezono rezultatas.

Dešimta vieta – blogiausias Lewiso Hamiltono rezultatas Interlagose nuo jo atėjimo į „Mercedes“ komandą 2013 metais.

San Paule Nico Hulkenbergas buvo diskvalifikuotas už pašalinę pagalbą ir tapo pirmu sportininku, kuriam buvo parodyta juoda vėliava po Kanados’07, kur Giancarlo Fizichella ir Felipe Massa išvažiavo iš serviso juostos degant raudonai šviesai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Misiulise
IP: b2406b8 | 11/06 11:18 Atsakyti
Na ką, praėjo kelios dienos po istorinio Brazilijos GP, kiek nurimo emocijos, galiu bandyti išsisakyti savo nuomonę. Šis GP man pats liūdniausias ir sunkiausias per visus mano 25metus, kai stebiu F1. Viską pasakantis momentas yra restartas po Redflago, kai Maxas lenkia Oconą dėl P1, o Norrisas yra ne tik lenkiamas, bet dar padaro klaidą ir išlekia iš trasos. Man Lando fanui tai stebėti labai sunku. Akivaizdu viena, ką jau esu sakęs ne kartą, įskaitant po Brazilijos sprinto: nei McLaren, nei Lando nėra pasiruošę kovoti dėl titulų. Lando išvis trūksto čempioniško savanaudiško charakterio ir šie metai tai puikiai parodė. Panašu, kad jei Lando iškovos titulą, tai tik su gerokai stipresniu bolidu. Šiemet, kai reikėjo išsikovot dalykus trasoj - deja Lando to nepadarė. Priešingai nei Maxas. Nemėgstu jo, bet kaip kažkada nemėgdamas ir Alonso turėjau pripažint maximalią pagarbą tokiam charakteriui ir talentui. Maxas geriau peržengs visas ribas ir gaus +20s baudos, nei leisis stumdomas ar lenkiamas, ty parodymas savo varžovams, kad jis padarys viską. Kiek daugiau tokių turim on the grid? Anyway, Lando ne iš tokių. Mėgstu jį kaip pilotą ir žmogų, toliau už jį sirgsiu, bet labai sunku tą daryti ypač stebint tokias varžybas, kaip pastorosios. Maxas ir RedBull - tikri čempionai, lenkiu galvą.
Helis
IP: 7d58bd4 | 11/04 21:27 Atsakyti
Nuo to laiko, kai Majamyje Lando iškovojo pirmą pergalę, čempionate daugiausiai pergalių - keturias pergales - iškovojo Verstappenas; daugiausiai taškų - 283 tšk. - irgi Verstappenas.
Slipstream
IP: 749ae41 | 11/05 15:10 Atsakyti
Strolas pagerino Leclerco rekorda pasitraukime is lenktyniu apsilimo rate Brazilijoje, nuvaziaves iki 4-o posukio (Leclercas 2023 davaziavo iki 6-o)
Slipstream
IP: 749ae41 | 11/06 13:11 Atsakyti
Misiulise
11/06 11:18

Na ką, praėjo kelios dienos po istorinio Brazilijos GP, kiek nurimo ... skaityti daugiau

Na McLarenai patys turbut nesitikejo,kad tures bolida pajegu kovoti del titulu,be to paskutini karta tokia galimybe turejo pries 12 metu,taip kad suprantama.Del Lando galimybiu siemet neturejau vilciu,nors ir palaikau ji, psichologiskai jam dar yra kur tobuleti. Kita vertus kova del konsttuktoriu turetu buti atkakli,zinant kad tiek Ferrari, tiek McLaren pajegumai svyruoja priklausomai nuo trasos. Be to nenustebciau jei Maxas gaves sviezu varikli des visiems pro sonus kaip Hamis 2021 gale
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. tundrinė 3754
2. Valode 3719
3. fandom 3713
4. Tadas Misevičius 3703
5. D27 3687