Sauber komanda prileido, kad jie naudojo lanksčią sparnų konstrukciją praėjusio savaitgalio etapo metu Melburne. Technikos direktorius Leo Ress pasakė: "Aš mačiau kažką panašaus kaikuriuose boliduose praėjusį sezoną, taigi, kai mes kūrėme naują bolidą, galinis sparnas apgalvotai buvo sumanytas šiek tiek lankstus."
Kažkieno sumanyta idėja remiasi tuo, kad kai galinis sparnas važiuojant dideliu greičiu nusilenkia žemyn sumažindamas kampą, prispaudimo jėga sumažėja ir to pasekoje padidėja greitis, tuo tarpu prispaudimo jėga nesumažėja posūkiuose, nes sparnas sumažinus greitį atsistato į pradinę padėtį. Pagal apribojimus galinis sparnas turi būti tvirtai pritvirtintas prie bolido, bet realus matavimo standartas dar nėra nustatytas. Šis standartas turėtų būti apibrėžtas Brazilijoje sekantį mėnesį.
McLaren vadovas
Ron Dennis pasakė: "Joks lankstumas, kuris suteiktų mums aerodinaminį pranašumą nėra numatytas, koks bebūtų jo lygis. Sparnas yra sukonstruotas, atip, kad jis būtų pritvirtintas prie bolido ir todėl gaunasi kažkoks lankstmo lygis. Jūs sukuriate kažką, kas yra optimalu visos struktūros vientisumui."
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).