Vieno „
McLaren“ komandos vadovų Martino Whitmarsho teigimu, saugos automobilio tvarkos „Formulėje-1“ pakeitimų galima tikėtis tik prieš kitų metų sezono pradžią.
„Esu tikras, kad tai bus padaryta prieš kitų metų startą. Tam, kad tai būtų išspręsta dabar, reikėtų, jog žmonės pripažintų beviltiškai suklydę. Žiemą viskas bus kitaip. Visi žino, kad tai reikia keisti, ir aš esu tikras, jog taip ir bus padaryta“, - pareiškė specialistas.
Pagal dabar galiojančias taisykles, trasoje pasirodžius saugos automobiliui, lenktynininkai nebegali įvažiuoti į techninio aptarnavimo zoną tol, kol paskui tempą diktuojančią mašiną neišsirikiuoja visi lenktynių dalyviai. Jei sportininkas dėl kuro trūkumo yra priverstas pasukti į boksus, jis gauna priverstinio 10 sekundžių sustojimo baudą.
Nevienareikšmiškai vertinama dabartinė tvarka buvo įvesta, nes anksčiau trasoje pasirodžius saugos automobiliui lenktynininkai stengdavosi kuo greičiau pasiekti techninio aptarnavimo zoną ir taip dideliu greičiu įveikdavo pavojingą avarijos ar kito pobūdžio incidento vietą.
„Formulės-1“ lenktynininkai jau neviename šių metų čempionato etape, treniruočių metu, bandė naują sprendimą. Įvedus saugos automobilio stadiją, pilotai turi sumažinti greitį iki iš anksto numatyto, ir sektorių įveikę greičiau negu rekomenduojama, gauna garsinį perspėjimą. Techninio aptarnavimo zona, tuo tarpu, išlieka atvira visiems norintiems. Kas įvedus šią sistemą laukia signalą ignoruosiančių lenktynininkų, kol kas neskelbiama.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).