Penktadienį „Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas komandoms pristatys numatomas permainas reglamente nuo 2021 metų, tačiau nepakankamo lenkimų skaičiaus klausimą reikia išspręsti anksčiau – šeštadienį komandų atstovai, FIA ir čempionato savininkai šiuo klausimu surengs specialų susitikimą.
Iki balandžio 30 dienos reikia galutinai patvirtinti reglamentą kitam sezonui, todėl labai svarbu surasti tinkamą sprendimą per artimiausias kelias savaites.
Svarstomi keletas pasiūlymų, kure gali būti įtraukti į reglamentą. Pavyzdžiui, leisti naudoti DRS bet kurioje trasos atkarpoje, supaprastinti priekinio sparno konstrukciją uždraudžiant sudėtingą „kaskadų“ formą, kad būtų sumažinta turbulencinio srauto įtaka važiuojant paskui kitą automobilį.
Norint išsiaiškinti pilotų svorio klausimą, bus įvestas limitas – lenktynininkas kartu su sėdyne turi sverti 80 kilogramų. Kas svers mažiau, tam bus pridėtas balastas, todėl visi atsidurs vienodose sąlygose. Bendras mašinos svoris bus lygus 733 kg.
Eilinį kartą bus sumažintas išmetimo vamzdžių aukštis, jų nebus galima nukreipti į viršų, nes tai veikia galinio sparno darbą.
FIA atmetė siūlymą „Halo“ formą padaryti kur kas patrauklesne – vairuotojo galvos apsaugos sistema išsaugos dabartinę formą.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |