Sezono rezultatai: „Alfa Romeo Racing“

Sezono rezultatai: „Alfa Romeo Racing“
logo 2020 Sausio 09 d. 11:31, Alfa Romeo

„Alfa Romeo“ pilnai pakeitė komandos sudėtį ir Kimio Raikkoneno pastangomis sugebėjo pakartoti užpernykštį rezultatą, užimdami aštuntą vietą pagal sezono rezultatus...

Lenktynininkas

GP

Vieta

Taškai

Geriausias startas

Geriausias finišas

K. Raikkonenas

21

12

43

5

4

A.Giovinazzi

21

17

14

7

5

Sauber / Alfa Romeo

GP

Vieta

Taškai

Geriausias startas

Geriausias finišas

2019

21

8

57

5

4

2018

21

8

48

6

6

2017

20

10

5

11

8

2016

21

10

2

14

9

2015

19

8

36

8

5

 

Po neabejotinos pažangos 2018 metais komanda paleido Charlesą Leclercą į „Ferrari“, o Marcusą Ericssoną – į užjūrį, pasirašydami kontraktą su Kimiu Raikkonenu ir „Ferrari“ jaunimo programos dalyviu Antonio Giovinazzi – pasaulio čempionate vėl atsirado pilotas iš Italijos.

Vasario 1 d. komanda pakeitė pavadinimą į „Alfa Romeo Racing“ – pagrindinio rėmėjo garbei, tačiau išsaugojo ankstesnius savininkus bei vadovus, o vasario 18 d. pristatė naująjį C38 ryte prieš bandymų pradžią Barselonoje. Mašiną sukūrė vadovaujant Simone Restai, per žiemos bandymus ji pasirodė esanti greita ir patikima – komanda su optimizmui laukė sezono pradžios.

Sezonas prasidėjo gerai. Pirmuose dvejuose etapuose K. Raikkonenas pateko į kvalifikacijos finalą, keturiose lenktynėse paeiliui uždirbo taškus – suomis buvo patenkintas mašina ir komanda, kurioje galėjo paprasčiausiai lenktyniauti. A. Giovinazzi sezono pradžioje ryškiai nusileido – stabiliai nuvažiuodavo iki finišo, tačiau buvo toli nuo prizinio dešimtuko.

Kai Barselonoje komanda akivaizdžiai atsidūrė gale, viskas atrodė kaip aplinkybių sutapimas: Antonio dėl baudos startavo iš tolimos pozicijos, o Kimis pirmame rate nusirito atgal. Bet taškų neatnešė nei kitos lenktynės Monake, nei išvyka į Kanadą.

Jėgų išsidėstymas pasikeitė tiesiog sezono eigoje. „Renault“ sugebėjo pasitempti, išsprendusi pavasarį iškilusias problemas, o „Alfa Romeo“ nusirito atgal, nuo to laiko gaudama teisę pakovoti dėl taškų tik tuomet, kai kitoms komandoms iškildavo problemų.

Giovinazzi ilgai nepavyko uždirbti taškų, tai įvyko tik sezono viduryje, Austrijoje jis sugebėjo finišuoti dešimtas. Kimis tuo momentu jau turėjo 21 tašką. Antonio atvirai prisipažino, jog jam atsiliepia du praleisti sezonai, tačiau jis tikėjosi atsigriebti.

Kvalifikacijose Giovinazzi kartais būdavo greitas – tarp „Alfa Romeo“ komandos draugų rezultatas buvo 12:9 suomio naudai, bet varžybose pasimatydavo Kimio patirtis, jo mokėjimas dirbti su padangomis ir „skaityti“ situaciją lenktynėse.

Lenktynėse C38 būdavo kur kas konkurencingesnė nei kvalifikacijoje – šeštadieniais padangų paprasčiausiai nepavykdavo įvesti į darbinį režimą iki greitojo rato pradžios, o tai atsiliepdavo rezultatams, tačiau lenktynėse tokių problemų nebūdavo.

Lyjant lietui Vokietijoje „Alfa Romeo“ pilotai finišavo 7 ir 8 vietose, tačiau teisėjai juos nubaudė 30 sek. bauda už komandos įsikišimą nustatant sankabos reguliavimus starte. „Alfa Romeo“ pateikė apeliaciją, tačiau bauda liko galioti.

Vasarą į „Ferrari“ sugrąžino Simone Resta iš komandiruotės į „Sauber“, naujuoju „Alfa Romeo“ technikos direktoriumi tapo  Jeanas Moncho, o aerodinamikos skyriui pradėjo vadovauti Alessandro Cinelli – jie ir ėmėsi kurti bolidą 2020 metams.

C38 tobulinimą nutraukė gana anksti ir sezono pabaigoje ekipa vis labiau atsiliko nuo varžovų. Paskutinius planinius atnaujinimus komanda gavo Meksikoje, bet jie buvo planuojami dar vasarą ir laukiamo efekto nebuvo sulaukta.

Geriausiomis sezono lenktynėmis „Alfa Romeo“ tapo etapas Brazilijoje, kur po varžovų pasitraukimų bei baudų Kimis ir Antonio finišavo 4 ir 5-tas. O po dviejų savaičių Abu Dabyje visi komandoje nesuprato, kur pradingo buvęs mašinos greitis.

„Alfa Romeo“ ilgai nepratęsė kontrakto su Giovinazzi, tikėdamiesi Micko Schumacherio atėjimo, bet jaunasis vokietis antriems metams pasiliko „Formulėje-2“ ir Antonio gavo dar vieną šansą, kurį šiais metais turės išnaudoti 200 proc., kitaip „Formulė-1“ vėl liks be italų pilotų.

Micko Schumacherio atėjimas į „Alfa Romeo“ 2021 metais beveik neabejotinas, čia gali patekti ir rusas Robertas Schwartzmanas. Bet iki to – daugiau nei metai.

Kimio Raikkoneno taškų 2019 metais pakako, kad ekipa užimtų aštuntą vietą Konstruktorių įskaitoje, bet 2020 metais reikės uždirbinėti taškus dviem mašinomis.

Komandos vadovas Fredericas Vasseuras: „Žvelgdami į praėjusį sezoną, galime pasakyti, kad mes uždirbome daugiau taškų nei 2018 metais, greitis buvo didesnis. Kova vidurinėje komandų grupėje buvo labai aštri, bet mes pasirodėme solidžiai. Mes daug ko išmokome per šį sezoną ir sugrįšime į kovą kur kas stipresni“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553