Sezono rezultatai: „Racing Point F1 Team“

Sezono rezultatai: „Racing Point F1 Team“
logo Sausio 10 d. 11:22, Racing Point

„Racing Point“ ekipai praėjęs sezonas buvo pereinamasis. 2018 metais pasikeitė komandos savininkai ir atsirado pakankamas biudžetas, bet 2019 m. mašinos konstravimu užsiėmė per vėlai...

Lenktynininkas

GP

Vieta

Taškai

Geriausias startas

Geriausias finišas

S. Perezas

21

10

52

5

6

L. Strollas

21

15

21

9

4

Komanda

GP

Vieta

Taškai

Geriausias startas

Geriausias finišas

2019 (Racing Point)

21

7

73

5

4

2018 (Racing Point Force India)

9

7

52

3

5

2018 (Force India)

12

diskval.

59

8

3

2017 (Force India)

20

4

187

3

4

2016 (Force India)

21

4

173

2

3

2015 (Force India)

19

5

136

4

3

2014 (Force India)

19

6

155

4

3

 

Prieš sezono pradžią komanda pakeitė pavadinimą į „Racing Point“, galutinai atsikračiusi „Force India“ palikimo ir pasirašė sutartį su nauju pagrindiniu rėmėju – kompanija „SportPesa“. Naująjį bolidą, išdažytą austrų prekės ženklo BWT spalvomis, pristatė tarptautiniame automobilių salone Toronte, Kanadoje.

„Racing Point“ pripažino, jog bolidas tik iš dalies buvo naujas. 2018 metais komanda vos nebankrutavo, vasarą resursų nebuvo visai, o kai jie atsirado, laiko pilnaverčiam mašinos sukonstravimui jau nebeliko. Buvo nuspręsta maksimaliai išnaudoti praėjusių metų mašinos detales – tik aerodinamiką RP19 sukūrė iš naujo ir atnaujindavo ją viso sezono eigoje.

„Racing Point“ pratęsė kontraktą su Sergio Perezu, o jo komandos draugu tapo pagrindinio investuotojo sūnus – Lance‘as Strollas – būtent jam šis projektas ir buvo skiriamas. 2018 m. sezonas „Williams“ ekipoje Lance‘ui susiklostė nepalankiai – ir tėvas Lawrence Strollas nutarė įsigyti kur kas sėkmingesnę ekipą. Verslininkas ne kartą yra sakęs, jog jam tai – ne sūnaus karjeros palaikymo būdas, o verslo projektas.

Investicijos buvo gana rimtos. Jau sausį Silverstoune prasidėjo komandos bazės išplėtimo darbai, buvo išpirkti nauji žemės sklypai – po dviejų metų „Racing Point“ tikisi smarkiai išplėsti gamybinių cechų pajėgumus, įrengti šiuolaikines stakles ir modernią įrangą.

Per žiemos bandymus apseita be problemų, bet trūko atsarginių detalių, todėl komanda su resursais elgėsi atsargiai ir buvo tarp autsaiderių pagal nuvažiuotą atstumą.

Sezonas prasidėjo sėkmingai – Melburne Strollas uždirbo 2 taškus už devintą vietą. Po to  Sergio trijuose etapuose atnešdavo ekipai taškų, o Baku buvo „geriausiu tarp likusiųjų“, finišuodamas šeštas. Mašina nebuvo labai greita, bet patikima ir efektyvi, o Perezo patirtis sezono pradžioje kompensavo greičio trūkumą.

Sezono viduryje komanda nusirito atgal – varžovai pasitempė, o „Racing Point“ beliko tikėtis sėkmės arba blogo oro. Septyni GP etapai praėjo be taškų, o Hockenheime pasisekė – lenktynės buvo lietingos ir Lance‘as Strollas finišavo ketvirtas, atnešdamas komandai geriausią rezultatą sezone.

Keletą metų „Force India“ naudodavo „Toyota“ aerodinaminį poligoną Kelne, o dabar nuomojo „Mercedes“ vėjo tunelį Braklyje ir tai supaprastino logistiką ir padidino darbo efektyvumą. 2020 metų bolido kūrimą pradėjo labai anksti ir sezono bėgyje kai kuriuos naujus sprendimus montavo į 2019 metų mašiną, tuo pasiekdami nemenkos pažangos.

Antroje sezono dalyje „Racing Point“ lenktynininkai reguliariai uždirbdavo taškus ir galiausiai tik nedaug nusileido „Toro Rosso“ kovoje dėl šeštosios vietos Konstruktorių taurės įskaitoje, nors ir tikėjosi pakovoti dėl penktosios vietos.

Po finišo Japonijoje „Racing Point“ pateikė protestą dėl lenktynių rezultatų, apkaltinusi „Renault“ ekipą naudojant neteisėtą stabdžių balanso koregavimo sistemą. Varžovai buvo diskvalifikuoti, nors ir pati komanda pasirodė nelabai sėkmingai, todėl iškovoti daug taškų nepavyko.

Kvalifikacijose Sergio Perezas užtikrintai aplenkė ekipos partnerį rezultatu 18:3, o lenktynėse uždirbo 51 tašką, kai tuo tarpo Strollas – 21. Komanda buvo patenkinta meksikiečio pasirodymu, ypač Lance‘o „trenerio“ vaidmenyje – ir pratęsė su juo kontraktą iš karto trejiems metams – iki 2022 metų pabaigos.

Iš „Racing Point“ galima tikėtis nedidelės pažangos 2020 sezone, tačiau, kaip ir daugelyje kitų komandų, greitai beveik visi resursai bus mesti pasiruošimui 2021 metais. Biudžeto lygiagrečiam darbui iš karto su dviem bolidais vidurinės grupės komandos neturi, o ruošiantis 2021 metų reglamento permainoms, svarbu neišleisti iniciatyvos iš rankų.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas