Silverstoune - dramatiška L. Hamiltono pergalė (112)

Silverstoune - dramatiška L. Hamiltono pergalė
logo Rugpjūčio 02 d. 17:43, Daimler AG

„Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas Silverstoune vykusiose F-1 lenktynėse finišo liniją kirto pirmas vienu prakiurusiu ratu ir septintą kartą nugalėjo savo namų „Grand Prix“. Britas už savęs paliko „Red Bull“ atstovą Maxą Verstappeną ir „Ferrari“ pilotą Charlesą Leclercą.

Abu „Mercedes“ pilotai po starto važiavo pirmoje bei antroje pozicijose ir kontroliavo situaciją. Bet abiem nepavyko išvengti problemų su padangomis.

Valtteri Bottas buvo pirmasis iš sportininkų, kuriam neatlaikė priekinė „Pirelli“ padanga. Suomis 50-ame lenktynių rate susidūrė su problemomis ir ėmė ristis rikiuote žemyn. Sportininkui pavyko pasiekti techninio aptarnavimo zoną, pasikeisti ratus ir grįžti į trasą, bet tai padaręs V. Bottas atsidūrė už pirmojo dešimtuko ribos.

Dar po kelių ratų krūvio neatlaikė ir Carloso Sainzo priekinė bolido padanga. Ispanas tuo metu važiavo penktas. O iki finišo likus mažiau nei vienam ratui, prakiuro ir L. Hamiltono padanga. Britui pavyko pasiekti finišą ir iškovoti pergalę. Tuo tarpu jį bandęs pavyti M. Verstappenas, atsilikęs 5 sek., turėjo pasitenkinti antra vieta.

Varžovų nesėkme pasinaudojo „Ferrari“ pilotas C. Leclercas. Sportininkas lenktines Silverstoune baigė trečias ir užlipo ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio.

Lenktynių pabaigoje Lando Norrisą aplenkęs Danielis Ricciardo finišo liniją kirto ketvirtas. Tai kol kas geriausias „Renault“ komandos rezultatas šių metų sezone.

Šeštoje vietoje finišo liniją kirto antrasis „Renault“ pilotas Estebanas Oconas, už savęs palikęs Pierre‘ą Gasly.

Aštuntoje vietoje finišavo už sukeltą avariją teisėjų nubaustas Alexas Albonas. Devintas liko „Racing Point“ pilotas Lance‘as Strollas. O paskutiniame rate V. Botto spaudimą atlaikęs Sebastianas Vettelis finišo liniją kirto dešimtas ir iškovojo vieną tašką.

Dėl techninių problemų šios dienos lenktynėse nestartavo „Racing Point“ pilotas Nico Hulkenbergas.

Šios dienos varžybose saugos automobilis trasoje buvo pasirodęs du kartus. Pirmą kartą po A. Albono ir Kevino Magnusseno susidūrimo. O vėliau dėl Daniilo Kvyato avarijos.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:28:01.283

52

2.

Maxas Verstappenas

+5.856s

52

3.

Charlesas Leclercas

+18.474s

52

4.

Danielis Ricciardo

+19.650s

52

5.

Lando Norrisas

+22.277s

52

6.

Estebanas Oconas

+26.937s

52

7.

Pierre'as Gasly

+31.188s

52

8.

Alexanderis Albonas

+32.670s

52

9.

Lance'as Strollas

+37.311s

52

10.

Sebastianas Vettelis

+41.857s

52

11.

Valtteri Bottas

+42.167s

52

12.

George'as Russellas

+52.004s

52

13.

Carlosas Sainzas

+53.370s

52

14.

Antonio Giovinazzi

+54.205s

52

15.

Nicholas Latifi

+54.549s

52

16.

Romainas Grosjeanas

+55.050s

52

17.

Kimi Raikkonenas

+1lap

51

18.

Daniilas Kvyatas

DNF

11

19.

Kevinas Magnussenas

DNF

1

20.

Nico Hulkenbergas

DNF

0


Komentarai (112)
Tech
IP: c4754c7 | 08/03 21:13 Atsakyti
kart
08/03 19:38

Labai gerai atsispindi, kaip Vettelis su 2 pole iškovojo 1 pergalę, o Leclercas su 7 pole dvi. Dar labai gerai matosi, kad Leclercą outperformino lenktynėse.
Vienintelis dalykas, ko nesimato, tai abiejų gedimų, kurie ne Vettelio naudai, ko pasekoje buvo aplenktas taškais.

Galejo buti or 3 jei ne gedimas vaziuojant 1-oj. Bet nesvarbu. Kur nusileido tai race h2h, bet stabiliau rinko taskus. Sakykim uzmerkiant akis, kad Fetelis buvo proteguojamas kaip nr1 ir gaunantis daznai geresnes taktikas, laimejo visgi race h2h. Bet visi kiti kriterijai geresni Leclerco. Q, Pole pergales ir taskai.siemet realu, Leclerc ims tiek Q tiek race tiek Taskus. nes Nr1 Nr2 roliu paskirstymas jau atvirkstinis, tad ir vaizdas bus atitinkamas :)
kart
IP: 04effec | 08/03 20:02 Atsakyti
Fekkalli
08/03 19:53

Ne, as toj vietoj vetkos nekaltinu, man ten buvo racing incident. Susimaisiau del kimio, my bad.
Del singapuro as manau baudu negavo tik del to kad pats nukentejo dnf. Tegu issiskiria nuomones, nematau problemos.
Tik netraukit metu gale kortos “ferai specialiai sodino veteli”. Nu nes bus dar tu kliurku. Trendas

Dėl Singapūro nereikia nieko manyti dėl ko negavo, nes yra viskas seniai paaiškinta. Ir ne mano čia nuomonė, o oficialus išaiškinimas.

O dėl sodinimo, tai niekada ir nekilo tokia mintis, nes yra tam be galo daug naturalių priežaščių, apie kurias jau n.. kartų rašiau. Nemanau, kad Vettelis tylėtų, jeigu suprastų jog jį kažkas sodina.
Fekkalli
IP: 9eb91c1 | 08/03 19:53 Atsakyti
kart
08/03 19:44

Singapure Vettelis darė tą patį, ką visi pilotai daro starte, bet pagal jus, jis turėjo pasielgti kitaip. Nu, nes Vettelis ir tiek.... Ten didžiausia įtaka buvo Kimio starto, kurio iš Vettelio kampo visiškai nesimatė. Atsibodus diskusija, pilna analizių, bet nemanau, kad įdomu.

Monzoje turėjai omenyje būtent tą incidentą su Hamiltonu, nes spiną jis jau padarė ne su Kimiu, o pernai 6-tam rate.

Ne, as toj vietoj vetkos nekaltinu, man ten buvo racing incident. Susimaisiau del kimio, my bad.
Del singapuro as manau baudu negavo tik del to kad pats nukentejo dnf. Tegu issiskiria nuomones, nematau problemos.
Tik netraukit metu gale kortos “ferai specialiai sodino veteli”. Nu nes bus dar tu kliurku. Trendas
kart
IP: 04effec | 08/03 19:44 Atsakyti
Fekkalli
08/03 19:36

Visuose epizoduose itaka dare arba turejo didesne dali pats vetelis. Tai daug pasako.
Monza turejau omeny ne su hamiltonu incidenta, o spina Ascari.
Bet cia neverta gilintis i kiekviena epizoda, grindziu pirmu sakiniu ir tiek

Singapure Vettelis darė tą patį, ką visi pilotai daro starte, bet pagal jus, jis turėjo pasielgti kitaip. Nu, nes Vettelis ir tiek.... Ten didžiausia įtaka buvo Kimio starto, kurio iš Vettelio kampo visiškai nesimatė. Atsibodus diskusija, pilna analizių, bet nemanau, kad įdomu.

Monzoje turėjai omenyje būtent tą incidentą su Hamiltonu, nes spiną jis jau padarė ne su Kimiu, o pernai 6-tam rate.
kart
IP: 04effec | 08/03 19:38 Atsakyti
Tech
08/03 19:35

Man asmeniskai patinka sitas skaiciavimas, kur atsispindi viskas vienoj vietoj https://f1bytes.com/2019-h2h-lec-vet/

Labai gerai atsispindi, kaip Vettelis su 2 pole iškovojo 1 pergalę, o Leclercas su 7 pole dvi. Dar labai gerai matosi, kad Leclercą outperformino lenktynėse.
Vienintelis dalykas, ko nesimato, tai abiejų gedimų, kurie ne Vettelio naudai, ko pasekoje buvo aplenktas taškais.
Fekkalli
IP: 9eb91c1 | 08/03 19:36 Atsakyti
kart
08/03 19:30

Baku Vettelis pasikarščiavo, taip, bet įvykiai vis tiek susiklostė Vettelio naudai.

Singapūras ne jokia Vettelio klaida ir galit nustot pritempinėti. Išanalizuota situacija iki *** kaulo, bet kažkam vis tiek atrodo kitaip. Juolab, kad teisėjai pripažino, kaip race incidentą.

Vokietija nejuokinga prikaišioti, kai jau sekančiame sezone puse lygioje vietoje išsitaškė, o iš Mersų lenktynių tapo parodija? Tuo tarpu Vettelis startavęs iš galo atvažiavo P2.
Teoriškai taip, Vettelio klaida, bet ant šlapio aš tokias klaidas pateisinu visiems 100%, nes sąlygos tikrai sudėtingos, kai viena trasos atkarpa sausa, kita visiškai nepravažiuojama.

Monzoje pole iškovojo Kimis, Vettelis važiavo paskui, ko pasekoje Hamis lenkė per šoną ir uždarė Vetteliui duris. Ten Hamis netgi labiau rizikavo, bet nukentėjo labiau Vettelis.

Kanadoje šiaip gan gerai laikėsi ir taip, žinant, kaip Ferrari tą dieną deliverino padangas. Bet kaip buvo, taip buvo. Tarkim Vettelio klaida. Bet kad šitą epizodą pavadinti vienu didžiausių jo feilų, tai "liežuvis nesiverčia".

Bahreinas taip, Vettelio klaida.
Silverstounas taip, Vettelio klaida.

Visuose epizoduose itaka dare arba turejo didesne dali pats vetelis. Tai daug pasako.
Monza turejau omeny ne su hamiltonu incidenta, o spina Ascari.
Bet cia neverta gilintis i kiekviena epizoda, grindziu pirmu sakiniu ir tiek
Tech
IP: c4754c7 | 08/03 19:35 Atsakyti
Fekkalli
08/03 19:31

Taip, as gal tave ne taip suprates busiu.
Yra cia vienas veikejas kuris pilotus mieruoja pagal vieninteli ta faktoriu

Man asmeniskai patinka sitas skaiciavimas, kur atsispindi viskas vienoj vietoj https://f1bytes.com/2019-h2h-lec-vet/
kart
IP: 04effec | 08/03 19:35 Atsakyti
Tech
08/03 19:29

Tai tam ir yra galutinis faktorius surinkti taskai. Bet statistiskai viso sezono eigoje geriau kvalifikuojiesi, auksciau finisuoji, dazniausiai auksciau ir taskuose stovi. Tiesa, dar galima itraukto faktorius kaip podiumu, pergAliu skaiciu. Kitur dar skaiciuojama ir finisuotu vietu vidurkis, uzimtos vietos bei laps in top 10

Ne, galutinis faktorius nėra surinkti taškai. Tai mažiausiai lemiantis veiksnys vertinant pilotą ar kokios kitos sporto šakos atstovą, nes yra daug veiksnių, kurie galėjo tai nulemti.
Mėgstat vis sakyt, kad Rosbergas per fuksą tapo čempionu, nes Hamis gedo. Tai va prašom.
Fekkalli
IP: 9eb91c1 | 08/03 19:31 Atsakyti
Tech
08/03 19:29

Tai tam ir yra galutinis faktorius surinkti taskai. Bet statistiskai viso sezono eigoje geriau kvalifikuojiesi, auksciau finisuoji, dazniausiai auksciau ir taskuose stovi. Tiesa, dar galima itraukto faktorius kaip podiumu, pergAliu skaiciu. Kitur dar skaiciuojama ir finisuotu vietu vidurkis, uzimtos vietos bei laps in top 10

Taip, as gal tave ne taip suprates busiu.
Yra cia vienas veikejas kuris pilotus mieruoja pagal vieninteli ta faktoriu
kart
IP: 04effec | 08/03 19:30 Atsakyti
Fekkalli
08/03 19:02

Suprantu ka nori pasakyt, bet vel gi, didziausi jo failai man su tavo tekstu prasilenkia.
Nu pvz startas failu berods baku prasidejo kai neislaike galva ir kale hamiltonui i sona. Tada seke singapuras tais paciais metais (for the record startavo pirmas, kas paneigia tavo argumentus siek tiek). Toliau siena Vokietijoj. Daug komentaru nereikia.
Tuomet spinas monzoj, nepamenu kaip jam sekes bet lyg kimis antras liko. Kanados comebackas. Bahreinas, silverstounas etc
Tai cia labai maza dalis klaidu. Yra aisku buve ir pirmuose ratuose kai issidauzo.
Hamiltono gal cia nereiktu isvis kist, nes turbut maziausiai klystantis pilotas. Aisku prieky vaziuojant tu klaidu lengviau nedaryt, I know

Baku Vettelis pasikarščiavo, taip, bet įvykiai vis tiek susiklostė Vettelio naudai.

Singapūras ne jokia Vettelio klaida ir galit nustot pritempinėti. Išanalizuota situacija iki *** kaulo, bet kažkam vis tiek atrodo kitaip. Juolab, kad teisėjai pripažino, kaip race incidentą.

Vokietija nejuokinga prikaišioti, kai jau sekančiame sezone puse lygioje vietoje išsitaškė, o iš Mersų lenktynių tapo parodija? Tuo tarpu Vettelis startavęs iš galo atvažiavo P2.
Teoriškai taip, Vettelio klaida, bet ant šlapio aš tokias klaidas pateisinu visiems 100%, nes sąlygos tikrai sudėtingos, kai viena trasos atkarpa sausa, kita visiškai nepravažiuojama.

Monzoje pole iškovojo Kimis, Vettelis važiavo paskui, ko pasekoje Hamis lenkė per šoną ir uždarė Vetteliui duris. Ten Hamis netgi labiau rizikavo, bet nukentėjo labiau Vettelis.

Kanadoje šiaip gan gerai laikėsi ir taip, žinant, kaip Ferrari tą dieną deliverino padangas. Bet kaip buvo, taip buvo. Tarkim Vettelio klaida. Bet kad šitą epizodą pavadinti vienu didžiausių jo feilų, tai "liežuvis nesiverčia".

Bahreinas taip, Vettelio klaida.
Silverstounas taip, Vettelio klaida.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas