Singapūre - trečioji iš eilės C. Leclerco „pole“ (97)

Singapūre - trečioji iš eilės C. Leclerco „pole“
logo Rugsėjo 21 d. 17:04, Ferrari

Singapūre vykusioje F-1 kvalifikacijoje varžovus greičiu pranoko ir trečiąją „pole“ poziciją iš eilės iškovojo „Ferrari“ lenktynininkas Charlesas Leclercas.

Monakietis svarbiausiuose šios dienos važiavimuose įveikė antroje vietoje likusį Lewisą Hamiltoną ir trečią poziciją iškovojusį komandos draugą Sebastianą Vettelį.

Paskutinėje važiavimų dalyje sportininkams įveikus pirmuosius greitus ratus į pirmąją poziciją pakilo S. Vettelis. Vokietis vėliau dar kartą bandė pagerinti savo paties rezultatą, bet nesėkmingai. Neužbaigęs greitojo rato sportininkas pasuko į techninio aptarnavimo zoną.

Tuo tarpu C. Leclercas įveikė antrąjį greitąjį ratą ir pagerinęs komandos draugo rezultatą pakilo į pirmąją vietą ir iškovojo „pole“ poziciją.

L. Hamiltonas pasinaudojo tuo, jog S. Vettelis nepagerino savo rezultato. Britas važiavimų pabaigoje sugebėjo padidinti tempą ir pakilti į antrąją vietą. S. Vettelis liko trečias, o greta jo iš ketvirtosios vietos rytojaus lenktynes pradės „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas.

Valtteri Bottas šį kartą liko tik penktoje vietoje, aplenkęs antrąjį „Red Bull“ pilotą Alexą Alboną.

Likusias pozicijas pirmame dešimtuke išsidalino sportininkai, pilotavę bolidus su „Renault“ varikliais. Septintoje vietoje važiavimus baigė „McLaren“ lenktynininkas Carlosas Sainzas. Tuo tarpu antrasis britų ekipos pilotas Lando Norrisas liko dešimtas.

Tarp dviejų „McLaren“ lenktynininkų įsiterpė „Renault“ duetas. Danielis Ricciardo kvalifikaciją baigė  aštuntas, o Nico Hulkenbergas - devintas.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Charlesas Leclercas

1:38.014

1:36.650

1:36.217

18

2.

Lewisas Hamiltonas

1:37.565

1:36.933

1:36.408

19

3.

Sebastianas Vettelis

1:38.374

1:36.720

1:36.437

16

4.

Maxas Verstappenas

1:38.540

1:37.089

1:36.813

15

5.

Valtteri Bottas

1:37.317

1:37.142

1:37.146

18

6.

Alexanderis Albonas

1:39.106

1:37.865

1:37.411

16

7.

Carlosas Sainzas

1:38.882

1:37.982

1:37.818

19

8.

Danielis Ricciardo

1:39.362

1:38.399

1:38.095

18

9.

Nico Hulkenbergas

1:39.001

1:38.580

1:38.264

18

10.

Lando Norrisas

1:38.606

1:37.572

1:38.329

19

11.

Sergio Perezas

1:39.909

1:38.620

14

12.

Antonio Giovinazzi

1:39.272

1:38.697

14

13.

Pierre'as Gasly

1:39.085

1:38.699

12

14.

Kimi Raikkonenas

1:39.454

1:38.858

14

15.

Kevinas Magnussenas

1:39.942

1:39.650

14

16.

Daniilas Kvyatas

1:39.957

7

17.

Lance'as Strollas

1:39.979

8

18.

Romainas Grosjeanas

1:40.277

8

19.

George'as Russellas

1:40.867

7

20.

Robertas Kubica

1:41.186

6

Komentarai (97)


egiduxx
| Rugsėjo 22 d. 16:06
kart
| Rugsėjo 22 d. 14:54

Statyk nestates, sezonas jau palaidotas. Nebent tu apie kita sezona, tai tada taip - dilema, kuria reikes spresti. Kad sezona pradejo su Vetteliu kaip nr1, tai logiska buvo dar pries sezona.

O dar liecia lyginima, tai pasakyk, kaip tu isivaizduoji situacija aplamai? Kaip turi Vettelis vaziuoti, kad tave itikintu? Jeigu kovotu lygiai, tai visi sakytumet vis tiek, kad Vettelis sudas. Jus tenkintu tik tas variantas, jeigu Vettelis pradetu dominuoti, bet ir tai atsirastu tu, kurie sakytu, kad komanda ji tempia.

Kazkaip iskreiptai ziurit i pilotu kaita siame sporte, nes pagal jus, tai dabartiniai top klases pilotai negali prasileisti naujokams, net jei tas naujokas ir ivardijamas vos ne kaip 10-mecio pilotas.

Jeigu Vettelis sugris is duobes ir kovos bent apylygiai, tai Ferraris tures geriausia pilotu pora rikiuoteje. Net ir dabar, struglinant Vetteliui Ferraris turbut turi geriausia pilotu pora ever.

Taip aš kalbu apie ferrio pasirinkimą kitam sezonui, nes kaip ir turėjo būti su tais pilotais aišku viskas, bet vetelio nepavažiavimas ir leklerko geras važiavimas sumaišė visas kortas. Pirmiausia, tai vetelis ne mane turi įtikinti savo geru važiavimu, o komandą ir patį save, tikrai nemanau, kad komanda laiminga tokiu vetelio pasirodymu ir tikrai nemanau, kad komanda numatė panašų scenarijų, leklerkas buvo nežinomasis, ir tikrai nebuvo įvardijamas dešimtmečio pilotu, į komandą buvo imamas kaip stiprus nr2. kas jau kas, bet ferai niekad nemėgo imti dviejų stiprių pilotų pas save, todėl tegul dabar ir sprendžia ką jiems daryti, ar pasilikti gerus rezultatus rodantį ir turintį potencialą ateičiai, ar prastai atrodantį, klaidas darantį, galimai be potencialo ateičiai kažkada buvusį šlovėje vieną brangiausių šiuo metu draiverį.
mariusis
| Rugsėjo 22 d. 15:10
Arnius
| Rugsėjo 21 d. 23:52

Belekokiu atveju jam uztenka krauti liusiukui malku su zyyymiai silpnesniu ferrari

Oho, kokios žinios, kas informacijos šaltinis, ar rytiniai sapnai čia?
kart
| Rugsėjo 22 d. 15:02
SatanKlaus
| Rugsėjo 22 d. 14:59

Kart, aš tiesiog uždaviau klausimą, o ne piršau savo numonę... Jauti skirtumą?

Tai as tau ir atsakiau i klausima.
kart
| Rugsėjo 22 d. 15:02
egiduxx
| Rugsėjo 22 d. 14:45

Šiuo atveju ir yra esmė kurį gi pilotą statyti nr1, nes kažkaip tas kuris buvo nr1 nekažką ir atrodo, net prieš sezoną pati komanda be jokių užuolankų pasakė, kad vetelis yra nr1, o pasirodo nr2 geriau važiuoja už nr1 ir ką gi dabar daryti komandai ar laukti kol vetelis atsigaus ir ar išvis atsigaus? ar viską statyti ant čarlio kuris rezultatą rodo dabar ir tikėtina atrodys tik geriau?
Su updeitais viskas gerai ir tai yra šaunu, aš tik sakau, kad mašina greitėja bendrai abiems, o ne tik veteliui, todėl jei pagreitėjo vetelis, tai savo ruožtu pagreitėjo ir leklerkas, todėl laukti kažkokio esminio vetelio atsigavimo vargu ar reikia laukti.

P.S. cia aisku, reiketu kreiptis i Techa, kuris dabar visiskas Leclerco fanbojus, bet idomu kaip jis isivaizduotu situacija, jei Leclercas su Riccardo vaziuotu vienoje komandoje. Kovotu taskas i taska? Leclercas veztu Riccardui? Riccardas veztu Leclercui?

As galvoju, kad vienas kazkuris tikrai gautu, nes taskas i taska kova tarp komandos pilotu buna retai ir tada pasipiltu kruva atmazu. Pradetu kalbeti apie tinkama/netinkama bolida ir t.t.
SatanKlaus
| Rugsėjo 22 d. 14:59
kart
| Rugsėjo 22 d. 13:41

Nezinau kiek laiko reikes, bet faktas yra tas, kad Rosbergas apie ta sporta ismano daugiau uz mus visus kartu sudejus, todel verta kartais pasiklausyti, uzuot aklai pirsus savo nuomone.

Kart, aš tiesiog uždaviau klausimą, o ne piršau savo numonę... Jauti skirtumą?
kart
| Rugsėjo 22 d. 14:54
egiduxx
| Rugsėjo 22 d. 14:45

Šiuo atveju ir yra esmė kurį gi pilotą statyti nr1, nes kažkaip tas kuris buvo nr1 nekažką ir atrodo, net prieš sezoną pati komanda be jokių užuolankų pasakė, kad vetelis yra nr1, o pasirodo nr2 geriau važiuoja už nr1 ir ką gi dabar daryti komandai ar laukti kol vetelis atsigaus ir ar išvis atsigaus? ar viską statyti ant čarlio kuris rezultatą rodo dabar ir tikėtina atrodys tik geriau?
Su updeitais viskas gerai ir tai yra šaunu, aš tik sakau, kad mašina greitėja bendrai abiems, o ne tik veteliui, todėl jei pagreitėjo vetelis, tai savo ruožtu pagreitėjo ir leklerkas, todėl laukti kažkokio esminio vetelio atsigavimo vargu ar reikia laukti.

Statyk nestates, sezonas jau palaidotas. Nebent tu apie kita sezona, tai tada taip - dilema, kuria reikes spresti. Kad sezona pradejo su Vetteliu kaip nr1, tai logiska buvo dar pries sezona.

O dar liecia lyginima, tai pasakyk, kaip tu isivaizduoji situacija aplamai? Kaip turi Vettelis vaziuoti, kad tave itikintu? Jeigu kovotu lygiai, tai visi sakytumet vis tiek, kad Vettelis sudas. Jus tenkintu tik tas variantas, jeigu Vettelis pradetu dominuoti, bet ir tai atsirastu tu, kurie sakytu, kad komanda ji tempia.

Kazkaip iskreiptai ziurit i pilotu kaita siame sporte, nes pagal jus, tai dabartiniai top klases pilotai negali prasileisti naujokams, net jei tas naujokas ir ivardijamas vos ne kaip 10-mecio pilotas.

Jeigu Vettelis sugris is duobes ir kovos bent apylygiai, tai Ferraris tures geriausia pilotu pora rikiuoteje. Net ir dabar, struglinant Vetteliui Ferraris turbut turi geriausia pilotu pora ever.
egiduxx
| Rugsėjo 22 d. 14:45
kart
| Rugsėjo 22 d. 14:20

Tai kas blogai su tais updeitais? Vetteliui jie veike vienodai gerai ir tas matesi. Senokai Vettelis taip stabiliai stampavo ratus kvaloje, kaip ta dare vakar. Q3 paskutinis bandymas nepasiseke. Viename posukyje padare klaida, veliau norejo atsilost ir perspaude. Pirmu bandymu jis taip pat brauke per atitvara ir vis tiek liko tik +0.2s.
Kvala nebuvo ideali niekam, tiek Hamis, tiek Bottas, tiek Leclercas, tiek Max'as dare klaidas.

Gal jum ir uztenka vos vieno savaitgalio po updeito ivertinti, bet as palauksiu bent keliu. Jeigu niekas nesikeis net ir dabar, tai tada ir bus galima padaryti kazkokias isvadas. O dabar nedristu prognozuoti ar kas keisis ar ne.

Esu ne karta sakes, kad dabartineje F1 situacijoje esu pries komandos draugu kovojima vienas pries kita, bet dabar kai Ferrari jau prasiko viska, tai norisi pamatyti tarp komandos pilotu kazkokia rimtesne kova. O kazkam, matau, sitas sportas idomus tik tada, kai kazkas kazka trypia ir t.t.

Šiuo atveju ir yra esmė kurį gi pilotą statyti nr1, nes kažkaip tas kuris buvo nr1 nekažką ir atrodo, net prieš sezoną pati komanda be jokių užuolankų pasakė, kad vetelis yra nr1, o pasirodo nr2 geriau važiuoja už nr1 ir ką gi dabar daryti komandai ar laukti kol vetelis atsigaus ir ar išvis atsigaus? ar viską statyti ant čarlio kuris rezultatą rodo dabar ir tikėtina atrodys tik geriau?
Su updeitais viskas gerai ir tai yra šaunu, aš tik sakau, kad mašina greitėja bendrai abiems, o ne tik veteliui, todėl jei pagreitėjo vetelis, tai savo ruožtu pagreitėjo ir leklerkas, todėl laukti kažkokio esminio vetelio atsigavimo vargu ar reikia laukti.
kart
| Rugsėjo 22 d. 14:20
egiduxx
| Rugsėjo 22 d. 14:02

Updeitai naudą duoda abiems pilotams bendrai, tai koks gi skirtumas? Jie pagreitės abu vienodai ir tas kas buvo greitesnis tokiu ir liks. Kas dėl rosbergo, tai čia tik spėjimas daugiau nieko, nei jis jo komandos draugas buvo ir yra, nei ferų viduje trinasi, o tokie dalykai kaip mašinos ir piloto greitis yra slapti, o visa kita spekuliacijos ir spėliojimai, o gal vetelis jau nieko ir negali daugiau išspausti ir čia yra jo pikas? Gal tik prie tam tikrų sąlygų - technika, komanda, komandos draugai, jis atrodė greitas, o prie nepalankių sąlygų tas vaizdas jau kitoks?

Tai kas blogai su tais updeitais? Vetteliui jie veike vienodai gerai ir tas matesi. Senokai Vettelis taip stabiliai stampavo ratus kvaloje, kaip ta dare vakar. Q3 paskutinis bandymas nepasiseke. Viename posukyje padare klaida, veliau norejo atsilost ir perspaude. Pirmu bandymu jis taip pat brauke per atitvara ir vis tiek liko tik +0.2s.
Kvala nebuvo ideali niekam, tiek Hamis, tiek Bottas, tiek Leclercas, tiek Max'as dare klaidas.

Gal jum ir uztenka vos vieno savaitgalio po updeito ivertinti, bet as palauksiu bent keliu. Jeigu niekas nesikeis net ir dabar, tai tada ir bus galima padaryti kazkokias isvadas. O dabar nedristu prognozuoti ar kas keisis ar ne.

Esu ne karta sakes, kad dabartineje F1 situacijoje esu pries komandos draugu kovojima vienas pries kita, bet dabar kai Ferrari jau prasiko viska, tai norisi pamatyti tarp komandos pilotu kazkokia rimtesne kova. O kazkam, matau, sitas sportas idomus tik tada, kai kazkas kazka trypia ir t.t.
kart
| Rugsėjo 22 d. 14:05
Fekkalli
| Rugsėjo 22 d. 13:51

Tai budamas ekspertu rosbergas tegu ir prognozuoja ateiti, o mes sofiniai, esam realistai. Ir matom kad vetka sudas. Nepyk kartas

Tai ir Verstapenas pagal kai kuriuos yra sudas. Alonso vieni gerbia, kiti su sudais maiso. Akivaizdu, kad daznas vertinimas yra emociju paveiktas ir tiek.
egiduxx
| Rugsėjo 22 d. 14:02
kart
| Rugsėjo 22 d. 13:16

Kazkaip sunku kazka ir atsakyti, kai suplaki visus dalykus i viena ir bandai is to ispausti tai jog Vettelis vis tiek sudas. Kad ir ka Vettelis darytu rastum prie ko prisiknist ir gali net nesivartyt, nes tai plika akimi matosi.
Net Rosbergas, kuris daznai stumia ant Vettelio yra isitikines, kad jis 100% sugris i ritma, tik reikia laiko. Svarbu updeitai pradejo duoti nauda.
Na, bet sofos ekspertu nepramusi. Jei jau nusprende, kad nieko is Vettelio nebus, tai taip ir yra.

Updeitai naudą duoda abiems pilotams bendrai, tai koks gi skirtumas? Jie pagreitės abu vienodai ir tas kas buvo greitesnis tokiu ir liks. Kas dėl rosbergo, tai čia tik spėjimas daugiau nieko, nei jis jo komandos draugas buvo ir yra, nei ferų viduje trinasi, o tokie dalykai kaip mašinos ir piloto greitis yra slapti, o visa kita spekuliacijos ir spėliojimai, o gal vetelis jau nieko ir negali daugiau išspausti ir čia yra jo pikas? Gal tik prie tam tikrų sąlygų - technika, komanda, komandos draugai, jis atrodė greitas, o prie nepalankių sąlygų tas vaizdas jau kitoks?
×