„Honda“ nusprendė pasilikti šių metų variklį kitam sezonui, jei kiltų rimtesnių problemų su 2018 m. jėgaine.
Japonai per praėjusią žiemos pertrauką sukūrė naują variklio koncepciją, bet šių metų sezonui dar net neprasidėjus susidūrė su įvairiomis problemomis, kurios gamintoją ir „McLaren“ ekipą kankino viso sezono metu.
„Honda“ kitų metų sezonui jėgainės koncepcijos nekeis, bet į „Toro Rosso“ bolidus montuos patobulintą jos versiją. Vis dėlto, jei kiltų rimtų problemų, japonai nusprendė turėti atsarginį planą.
„Bus daug geriau jei nekeisime koncepcijos. Mums reikia geresnio pajėgumo ir patikimumo. Tad šiuo atveju geriau nekeisti koncepcijos“, - sakė „Honda F1“ projekto vadovo postą paliksiantis Yusuke Hasegawa.
„Mes dar galutinai neapsisprendėme dėl galutinių jėgainės specifikacijų, bet šį kartą turėsime atsarginį planą - šių metų jėgainę. Tad tikiu, kad situacija kitų metų pradžioje bus daug geresnė. Mes modifikavome šių metų variklį. Privalėjome tai padaryti. Manome, kad pasirinkome teisingą kryptį.“
„Didžiausia problema buvo ta, kad 2017 m. žiemos pertraukai nespėjome paruošti variklio laiku. Mums tiesiog reikėjo daugiau laiko. Mes pasirinkome tokią pačią koncepciją kaip ir mūsų varžovai. Tad nematau priežasčių dėl kurių negalėtume jų pasivyti.“
„Šiemet mes pradėjome bendradarbiauti su naujais partneriais, kurių dar nenorime atskleisti. Mes ir toliau su jais bendradarbiausime. Nematome prasmės pasielgti kitaip. Daugelis žmonių galvoja, kad „Honda“ bandė viską padaryti viena. Bet tai netiesa. Džiaugiamės galėdami pakviesti kitus prisijungti prie mūsų projekto.“
„Žinoma, yra kalbos ir geografinis barjeras bei laiko juostų skirtumas. Tad nėra viskas taip paprasta. Bet nepaisant to, mes norime toliau plėtoti partnerystę ir kartu didinti pajėgumą.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |