„Sky Sports Italia“: „Ferrari“ siūlo S. Vetteliui komandoje likti vienam sezonui (50)

„Sky Sports Italia“: „Ferrari“ siūlo S. Vetteliui komandoje likti vienam sezonui
logo Kovo 27 d. 19:27, Ferrari

Italijoje pasirodė pranešimų, kad „Ferrari“ pasiūlė Sebastianui Vetteliui naują sutartį su mažesniu atlyginimu.

Vokiečio sutartis su komanda baigs galioti šių metų gale. Sportininkui praėję metai nebuvo tokie, kokių jis tikėjosi. Pilotas du kartus iškovojo „pole“ poziciją ir tik kartą nugalėjo lenktynėse. Tuo tarpu Charlesas Leclercas, tik pernai debiutavęs „Ferrari“ komandoje, iškovojo septynias „pole“ ir šventė pergalę du kartus.

Su C. Leclercu nauja sutartis buvo pasirašyta pernai. Sportininkas italų ekipai atstovaus iki 2024 m. Tuo tarpu derybos su S. Vetteliu tęsiasi.

Dabar vokietis per metus uždirba 33 milijonus eurų. „Sky Sports Italia“ skelbia, kad „Ferrari“ pilotui siūlo mažesnį atlyginimą ir sutartį vienam sezonui.

„2017 m. Sebastiano situacija buvo visiškai kitokia. Tuomet Sergio Marchionne pasiūlė jam trijų metų trukmės sutartį ir 100 milijonų eurų atlyginimą. Tuo metu jis buvo komandos lyderis ir dėl to niekam nekilo abejonių“, - skelbia „Sky Sports Italia“.

„Jei Sebastianas nesutiks pasirašyti naujos sutarties, tai nereiškia, kad jam pavyks rasti vietą kitoje komandoje. Artimiausi mėnesiai Sebastianui bus labai svarbūs. Dabar jis nieko negali pademonstruoti trasoje, tad jo situacija nėra pati geriausia. Pirmą kartą F-1 karjeroje jis veda derybas dėl naujos sutarties neturėdamas jokios galios.“


Komentarai (50)
A85 logo rėmėjas
| 03/27 21:55 Atsakyti
evbi
03/27 21:29

"Idealiausiai tiktų Valtteri Bottas. Bet nesijaučia man, kad jis norėtų būti Nr. 2."

Pagal ka nesijaucia? :) Hamiui gi patarnauja visomis pozomis, kaip tik rezisierius Toto papraso :)

Man jis primena Rubens Barrichelo – labai greitas jaunystėje, pasamdytas laiminčios komandos, žadėta, kad galės lygiom teisėm kovoti, o viskas baigėsi matėm kuo – MS Nr. 2. Bet tai nereiškia, kad pilotas susitaiko su ta Nr. 2 role. Formaliai Mercedes neturi to Nr. 1 ir Nr. 2, o Toto yra neeilinis protkrušys, tad sugeba palaikyt VB degimą. Bet akivaizdu, kad po jo pergalių Toto veidas taip nenušvinta, kaip po LH.

Ką aš noriu pasakyti, kad visi F1 pilotai mano, kad jie yra geriausi, tik jiems kažkas trukdo. Ir tol, kol jie taip mano – tol sugeba pasiekti komandai reikalingus rezultatus. Toto puikiai atidirbo šitą metodą. Ar aš džiaugčiausi turėdamas tokį vadybininką kaip Toto? Kažin. Bet čia jau ne VB turi vadybininką, o vadybininkas turi VB, jei supranti ką turiu omeny.

VB tą giliai širdy žino. Bet taip pat žino, kad jei tik pasiduos, jo karjera baigsis. Bet F1 reikia viską pasiimti pačiam, o ne laukti leidimo. Šitoj vietoj VB yra tas, kuris to leidimo laukia ir niekaip nepersilaužia pasiimti. Kai koks LH, MV, CL – tiesiog ateina ir pasiima. Kaip ir SV jaunystėje – ir būtent dėl to SV yra 4x, o MW - 0x.

Na, čia net ne greičio klausimas, o pasitikėjimo savim. VB, iki perėjimo į Mercedes, buvo piešiamas kaip ateities čempionas. Bet jam reikia globojančios rankos, o šitam piranijų žaidime jos jis neturi. Net jo vadybininkas nesuinteresuotas, kad jis taptų WDC.
evbi
| 03/27 21:29 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
03/27 21:09

Not great, not terrible.

SV yra labai kompetentingas lenktynininkas, tik jo bėda, kad jis galvoja, kad visi gyvena pagal nerašytas džentelmeniškas taisykles, kurios jam atrodo, kad yra universalios, nors iš tikro taip nėra – ir kai kažkas jų nesilaiko, tada užeina raudona migla ant akių. Kai kada jam tai padėdavo, bet dabar tik kiša koją. Ir, akivaizdu, kad tokiam amžiuj jis nesikeis.

Ar tai gerai Ferrari? Nelabai. Ar Ferrari išlaiko savo veidą siūlydama jam sutartį – taip. Panašu kažkiek į Kimi karšinimą. O SV, manau, nėra tokio tipo lenktynininkas, kad sutiktų nueiti į antrą planą.

Ar yra kuo pakeisti SV? Idealiausiai tiktų Valtteri Bottas. Bet nesijaučia man, kad jis norėtų būti Nr. 2. Nors Ferrari stabilesnė darbo vieta, nei Mercedes.

Tada lieka veteranai, kurie neturi daug ambicijų (kad ir kaip durnai gali atrodyt, bet Romain Grosjean tiktų arba antrą sugrįžimą galintis padaryt Hulkenberg), arba jaunimas (-ish) be didelių perspektyvų – tai pvz., Antonio Giovinazzi, ar Daniil Kvyat. Bet jei pirmas greitas bet labai trapus, tai likę du OK lygio pilotai, bet ne daugiau. Plot twist galėtų būti, jeigu CL pasiūlytų savo draugelį Pierre Gasly, bet pusmetis Red Bull parodė, kad nesitvarko jis su spaudimu didelėj komandoj. O Ferrari, tikėtina, jis būtų dar didesnis. Likę peletono pilotai dėl vienų ar kitų priežasčių man nesipaišo į bendrą paveikslą. Na, gaaaaaaal Daniel Ricciardo, jeigu jam pinigai svarbiau, nei čempiono titulas.

"Idealiausiai tiktų Valtteri Bottas. Bet nesijaučia man, kad jis norėtų būti Nr. 2."

Pagal ka nesijaucia? :) Hamiui gi patarnauja visomis pozomis, kaip tik rezisierius Toto papraso :)
maxpower
| 03/27 23:21 Atsakyti
Fekkalli
03/27 23:12

Vapse nieko nebesuprantu taigi sake fetelis nr1 komandoj o dabar siulo kontrakta is pagarbos. Kas gali paaiskint???

Kas siulio Italijos ziniasklaida?
egiduxx
| 03/28 08:58 Atsakyti
Tik tiek tesiūlo komandos būrėjui? Kaip čia taip? Kuom jie motyvuoja, dėl tokios nekokios sutarties? Kiba nepateisino arklidės lūkesčių! Bet, kad bet kuris vetelio fanas pasakys, kad pateisino ir su kaupu, subūrė komandą, visus užmotyvavo, itališkai išmoko, kimį valgė, nuo čarlio gavo, bet ištikro negavo, ne taškuose esmė, žvelk giliau😂 trasoje žvėris jis buvo💪 duot 5m kontraktą naujokui katei maiše, o ferrari didžiojo projekto pagrindiniui veikėjui tik tiek?
Skirmantas_M
| 03/28 13:27 Atsakyti
Tech
03/28 13:16

Ir kontrakte nera parasyta NR1 😎

Įdomu dar kokie skaičiukai ;)
AF1
| 03/28 19:12 Atsakyti
Cia, aisku, gali but nezymiu klaidu, nes salary yra suktas topicas, bet overall pakankamai representable summary: https://ibb.co/vqB1Qmt
Tech
| 03/29 18:29 Atsakyti
pergalingas
03/29 17:12

:))) aha ... kaip cia nr2 padejo i pavesi nr1 :))) nu kaip? Papasakok :))) isklausysiu tavo versija ...tik be anekdotu nes ir taip daig cia ju prisiskaitau :)))

O tai ne taip kazkas?Lecleras Nr2, padejo i pavesi Nr1,Feteli. kuris beveik visa sezona gaudavo geresnes taktikas. O Nr2 turejo tiek greicio bei naglumo, kad net komandai su protekcija Nr1 nepavyko auksciau pasodint :)
A85 logo rėmėjas
| 03/27 21:09 Atsakyti
Not great, not terrible.

SV yra labai kompetentingas lenktynininkas, tik jo bėda, kad jis galvoja, kad visi gyvena pagal nerašytas džentelmeniškas taisykles, kurios jam atrodo, kad yra universalios, nors iš tikro taip nėra – ir kai kažkas jų nesilaiko, tada užeina raudona migla ant akių. Kai kada jam tai padėdavo, bet dabar tik kiša koją. Ir, akivaizdu, kad tokiam amžiuj jis nesikeis.

Ar tai gerai Ferrari? Nelabai. Ar Ferrari išlaiko savo veidą siūlydama jam sutartį – taip. Panašu kažkiek į Kimi karšinimą. O SV, manau, nėra tokio tipo lenktynininkas, kad sutiktų nueiti į antrą planą.

Ar yra kuo pakeisti SV? Idealiausiai tiktų Valtteri Bottas. Bet nesijaučia man, kad jis norėtų būti Nr. 2. Nors Ferrari stabilesnė darbo vieta, nei Mercedes.

Tada lieka veteranai, kurie neturi daug ambicijų (kad ir kaip durnai gali atrodyt, bet Romain Grosjean tiktų arba antrą sugrįžimą galintis padaryt Hulkenberg), arba jaunimas (-ish) be didelių perspektyvų – tai pvz., Antonio Giovinazzi, ar Daniil Kvyat. Bet jei pirmas greitas bet labai trapus, tai likę du OK lygio pilotai, bet ne daugiau. Plot twist galėtų būti, jeigu CL pasiūlytų savo draugelį Pierre Gasly, bet pusmetis Red Bull parodė, kad nesitvarko jis su spaudimu didelėj komandoj. O Ferrari, tikėtina, jis būtų dar didesnis. Likę peletono pilotai dėl vienų ar kitų priežasčių man nesipaišo į bendrą paveikslą. Na, gaaaaaaal Daniel Ricciardo, jeigu jam pinigai svarbiau, nei čempiono titulas.
Fekkalli
| 03/27 23:12 Atsakyti
Vapse nieko nebesuprantu taigi sake fetelis nr1 komandoj o dabar siulo kontrakta is pagarbos. Kas gali paaiskint???
deivec
| 03/28 08:57 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
03/27 21:55

Man jis primena Rubens Barrichelo – labai greitas jaunystėje, pasamdytas laiminčios komandos, žadėta, kad galės lygiom teisėm kovoti, o viskas baigėsi matėm kuo – MS Nr. 2. Bet tai nereiškia, kad pilotas susitaiko su ta Nr. 2 role. Formaliai Mercedes neturi to Nr. 1 ir Nr. 2, o Toto yra neeilinis protkrušys, tad sugeba palaikyt VB degimą. Bet akivaizdu, kad po jo pergalių Toto veidas taip nenušvinta, kaip po LH.

Ką aš noriu pasakyti, kad visi F1 pilotai mano, kad jie yra geriausi, tik jiems kažkas trukdo. Ir tol, kol jie taip mano – tol sugeba pasiekti komandai reikalingus rezultatus. Toto puikiai atidirbo šitą metodą. Ar aš džiaugčiausi turėdamas tokį vadybininką kaip Toto? Kažin. Bet čia jau ne VB turi vadybininką, o vadybininkas turi VB, jei supranti ką turiu omeny.

VB tą giliai širdy žino. Bet taip pat žino, kad jei tik pasiduos, jo karjera baigsis. Bet F1 reikia viską pasiimti pačiam, o ne laukti leidimo. Šitoj vietoj VB yra tas, kuris to leidimo laukia ir niekaip nepersilaužia pasiimti. Kai koks LH, MV, CL – tiesiog ateina ir pasiima. Kaip ir SV jaunystėje – ir būtent dėl to SV yra 4x, o MW - 0x.

Na, čia net ne greičio klausimas, o pasitikėjimo savim. VB, iki perėjimo į Mercedes, buvo piešiamas kaip ateities čempionas. Bet jam reikia globojančios rankos, o šitam piranijų žaidime jos jis neturi. Net jo vadybininkas nesuinteresuotas, kad jis taptų WDC.

bet reikia nepamirsti fakto...nebutu Toto VB vadybininku...dabar jis isvis butu niekur....WRC turbut :)
×

TOP naujienos