Sočyje - L. Hamiltono triumfas ir „Mercedes“ dublis (134)

Sočyje - L. Hamiltono triumfas ir „Mercedes“ dublis
logo 2019 Rugsėjo 29 d. 15:45, Daimler AG

Sočyje, Rusijoje, vykusiose F-1 lenktynėse triumfavo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas. Antroje varžybų pusėje Charleso Leclerco spaudimą atlaikęs Valtteri Bottas finišavo antras.

Kurį laiką pirmavęs Sebastianas Vettelis dėl technikos gedimo finišo nepasiekė.

Minėtasis S. Vettelis puikiai pradėjo lenktynes. Vokietis po starto aplenkė L. Hamiltoną, o atvažiuojant į pirmąjį posūkį įveikė kvalifikacijos nugalėtoją C. Leclercą ir tapo varžybų lyderiu.

Sportininkams neįveikus vieno rato, trasoje pasirodė saugos automobilis. Jo prireikė po incidento, kurio metu vieta trasoje nepasidalino Romainas Grosjeanas Antonio Giovinazzi ir Danielis Ricciardo.

Lenktynes vėliau pratęsus, „Ferrari“ radijo ryšiu informavo C. Leclercą, jog S. Vettelis jį praleis į priekį. Tačiau vokietis tuo metu nebuvo nusiteikęs užleisti lyderio pozicijos, tad didino persvarą prieš varžovus.

Kadangi situacija trasoje nesikeitė, C. Leclercas buvo pirmasis iš lyderių, kuris atliko sustojimą. Monakietis vėliau įsiveržė į priekį, kai sustojimą atliko ir į trasą antroje vietoje grįžo S. Vettelis. Vokiečio pasirodymas greitai baigėsi. Sugedus MGU-K, sportininkas buvo priverstas sustoti ir pasitraukti iš varžybų.

Virtualaus saugos automobilio fazę (VSC) puikiai išnaudojo „Mercedes“ komanda, pakviesdama abu savo pilotus pirmam ir paskutiniam sustojimui. Jiems grįžus į trasą, L. Hamiltonas tapo lenktynių lyderiu, o V. Bottas važiavo trečias.

Vos tik baigėsi virtualaus saugos automobilio fazė, į apsauginę sieną trenkėsi „Williams“ pilotas George‘as Russellas. Dėl šio incidento trasoje vėl pasirodė saugos automobilis.

„Ferrari“ nusprendė paaukoti antrą vietą ir pakvietė C. Leclercą į techninio aptarnavimo zoną sustojimui, kurio metu ant sportininko bolido buvo sumontuotos minkštos sudėties padangos.

Grįžęs į trasą trečioje pozicijoje C. Leclercas taip ir nesugebėjo aplenkti V. Botto, tad finišavo trečias. Tuo tarpu L. Hamiltonas finišo liniją kirto pirmas ir iškovojo 82-ąją pergalę. Iki sezono pabaigos likus 5 lenktynėms, britas V. Bottą lenkia 72 taškais.

Ketvirtą ir penktą vietas Sočyje pasidalino „Red Bull“ pilotų duetas. Maxas Verstappenas finišo liniją kirto ketvirtas, o iš techninio aptarnavimo zonos startavęs Alexas Albonas - penktas.

Į stipriausiųjų dešimtuką pateko abu „McLaren“ pilotai. Carlosas Sainzas finišavo šeštas, o Lando Norrisas - aštuntas. Tarp jų įsiterpė „Racing Point“ atstovas Sergio Perezas.

Paskutinius taškus pasidalino devintoje bei dešimtoje pozicijose finišavę Kevinas Magnussenas ir Nico Hulkenbergas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai


Komentarai (134)
McDonaldas
| 09/29 16:05 Atsakyti
YZF, nors gal ir suprantu tave, kai palaikai komanda, kurioje tik vienas lektyniauja, o kitas skirtas kojoms valytis.. Jeigu tokie bajeriai praeina, turbut ir pats gyvenime pateisini tokius dalykus. Turiu nuojauta, kad esi linkes pateisint Boto role, nes asmeniskai ja isgyveni.
Fekkalli
| 09/30 09:22 Atsakyti
kamasolis
09/30 05:57

O dabar atimk visas pole pozicijas kurias jis iskovojo atstovaudamas mersedes. Ir suzinosi kiek jis ju turėtu dabar. Tas pats ir su jo titulais. Niekada nesirgciau uz tokia komanda kuri liepia Botui sumazinti greiti, kad hamiltonas po sustojimo neatsidurtu uz jo. Beje kuris tai pat kovoja del cempiono titulo. Dirbtinis cempionas ir tiek

Nu jo iki mersu tik 26 pole turejo, per 6 metus. Ziauriai mazai. Tik daugiau nei pvz alonso per visa savo karjera, ir daugiau nei 90% draiveriu dar lenktyniaujanciu. Per 6 fakin metus.
Dar turesi komentaru kuriuos galeciau paverst akimirksniu sudo kruva ar nebe?
kast1f
| 09/29 16:54 Atsakyti
Sveiki. Burti dabar iš tirščių, kas būtų jeigu būtų, beprasmiška.
Iš šono atrodo, kad visa Ferrari situacija tėra vidinis nesusikalbėjimas ir neišsiaiškinimas iki galo. Man asmeniškai atrodo, jog buvo situacija, kai vėl kažkas kažko nesitikėjo. Kaip Singapūre niekas nesitikėjo kad Vettel taip undercutins, taip ir čia turbūt nesitikėjo, kad Vettelis atsidurs priekyje. Startavo jis tiesiog super, geriau nei Hamiltonas ar Leclercas, prisikabino į oro maišą ir to užteko. Toks vaizdas, kad nebuvo planuota, kas įvyks "O jeigu aplenkis Vettelis dėl to Leclercą". Labai panaši situacija į Singapūrą. Atsiimu žodžius, jog pirmus 10 ratų Ferrari kalbos buvo pliurpalai, kad įtikinti Mercedes paspausti Hamiltoną ir padeginti padangas. Visgi iš Leclerc kūno kalbos, tikrai atrodė viskas, kaip iš tiesų buvo.
Mercedes, matydami, kad yra šiek tiek lėtesni, ir einantys ant SC, pasirinko mediumus, ir tas pasiteisino. Gali sakyti, kad tai vėl sekmė, bet viena vertus, būtent su medium'ais jie ir enablino tą sėkmę pasiimti. Race pace buvo tikrai geras. Kas nustebino, kad Leclerc neaplenkė Botto. Tikrai tikėjausi P1-P2 kovos tarp Leclerc ir Hamiltono. Bet Bottas gerai gynėsi, ir Mercedes apskritai kalbant buvo greiti ten, kur labiausiai to reikėjo gynybai, pvz 3-ias sektorius. Pabėgdavo Bottas iki 0,7-0,8, ir jau nebeužteko Leclercui greičio persvaros pasivyti, nors keliais momentais labai arti buvo... Po to be abejo, nukentėjo padangos, ir gavosi tai kas yra :)
Vettelis iš principo buvo tikrai greitas lenktynių režime. Negali sakyti, kad jis turėjo būtinai užleisti Leclerc. Jeigu pastarasis net DRS atstumu negalėjo prisivyti. Niekas ir nesako, kad turėjo aplenkt, bet bent jau iki DRS. O kai tarpas 1,3-1,5 sekundės žaisti tokius žaidimus... Ant galo perlaikė Vettelį ir taip atidavė vietą Leclercui. Gaila, kad Vettelis sugedo, nes manau būtų buvę visiems daug įdomiau, kaip visa situacija būtų susiklosčiusi. Tas gedimas ir safety cart tiesiog atsisuko į Mercedes naudą.
Albonas fantastiškai suvažiavo.
mariusis
| 09/29 16:19 Atsakyti
Jonaitis
09/29 16:18

Todel fake kad tas *** VSC arba SC visada susika lenktynes tiems kas jau buvo pituose

Praėjusių metų Australija ligu ar ten sakei, kad fake? Vsc dėka Ferrari su Vetteliu laimėjo.
Jonaitis
| 09/29 17:06 Atsakyti
Tech
09/29 16:43

O ka tu zinai kiek butu buve atvirkstiniam variante? Svariam ore pirmas, puiku! Juolab kai Leclerc ant karstu, diskutavo labiau su team nei vairavo. Akivaizdu, kad fetios ziurkiavinas ji ismuse is ritmo

Ajk apsiverk :D
MS
| 09/29 17:49 Atsakyti
Juokdariai Ferrari, bando pergudrauti save su tais sintetiniais "praleisk savo komandos drauga nors esi greitesnis". Jie kovoja tarpusavi, o ne pries pagrindinius varzovus. Su tokiu mentalitetu matys cempionu titulus kitais metais kaip savo ausis be veidrodzio. Karma is a bitc*, verti siandieninio rezultato.
pergalingas
| 09/29 20:52 Atsakyti
Ech ... suprantu charlesa ... kiek galima but mulkinamu ... visa sezona kentejo ... truko kantrybe zmogui ... plius jaunas dar ... temperamento irgi netruksta ... ferrari eilini karta parode savo sugebejimus ... paziurekit kartojima kam kyla klausimu del starto ... abu startai identiski ... charlesas tempia uz ausu veteli kad jis aplenktu hamiltona, kai realiai vetelis turejo startuot arba 1 arba 2 su tokia tačka ... o db komandos draugas nekeicia trajektotijos ir leidzia pasinaudoti oro maisu ... o tas dar aiskina jog buciau ar taip ar taip aplenkes :))) tai jei toks kietas baxuras esi, tai kad tada tariesi ? Reikejo pasakyt charlesui kad tu vaziuok kaip nori starte as vaziuosiu sau. Bet ne, duok man oro maisa as aplenksiu hamiltona, o poto dar ir lenda i vidu kai lecleras tiesiog specialiai neblokavo nes netikejo tokio poelgio, o galejo prisiminti tuos laikus kai vetelis weberi isdure ... matomai dar mazas buvo nepamena ...
LewisDNF
| 09/29 15:53 Atsakyti
paulius773
09/29 15:50

Na čia tai šakės, senokai taip bemačiau, nuostabios lenktynės. Hamiltonas iš vis unikumas, tiek ratų pjauti aukščiausiu tempu, na čia reikia sugebėjimų išlaikytį tokį tempą, gerinant rato įveikimo laiką. Uch, ir šiaip lenktynės buvo labai įdomios.

VET irgi vare kiek ratą violetinius laikus
kart
| 09/29 16:08 Atsakyti
YZF
09/29 16:00

Kai Ferrari pries lenktynes susitare su abiem pilotais kad davus oro maisa poto reikes atsikeisti, tai Vettelis ijunge durniu ir pradejo savo nesvarius zaidimus (tokius, kokius jis darydavo su Webberiu, visa multi21 istorija ir panasiai). Visiskas dviveidis: uz trasos geras zmogus, visiems padedantis ir toks geras kad net Misliui patinka, bet kai laikytis duoto susitarimo tai slyksiai viska ignoruoja ir daro savo. KARMA. Ir tuom viskas pasibaige. Stebiuosi kaip Misiulis gali uz toki sirgti. #schumacheris2

Na o kitoje stovykloje viskas ciki piki - Mersai Rusijoje prastai pasirodyti negali, dublis kaip rublis, visuomet gerai atrodo. VSC aisku padejo, bet dar klausimas kaip butu su originalia MB strategija ir kietosiomis padangomis pabaigoje. Net FL ikale MB o ne Ferrari, taip kad greicio yra tik reikia kad teisingai viskas susiklostytu. Ka as ir sakiau po Singapuro, niekur nedingo greitis, daugiau viskas nuo trasos priklauso. Manau Japonijoje Mersai dar labiau atitruks nuo visu kitu.

Kai Leclercas Monzoje turejo Vetteliui duoti oro maisa, tai zaide savo zaidimus neva ieskodamas maiso sau.

As irgi va galiu pakurti tokiu pasaku.
A4
| 09/29 16:13 Atsakyti
Sveikinimai Hamiui ir Mersam! Truputį pasisekė,bet kaip sakoma sekasi geriausiems.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas