Sočyje vykusiose lenktynėse pergalę iškovojo V. Bottas (82)

Sočyje vykusiose lenktynėse pergalę iškovojo V. Bottas
logo Rugsėjo 27 d. 15:45, Daimler AG

Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas triumfavo šiandien Sočyje, Rusijoje,  vykusiose F-1 lenktynėse.

Suomis už savęs paliko „Red Bull“ atstovą Maxą Verstappeną. O ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo teisėjų nubaustas Lewisas Hamiltonas.

Dar prieš lenktynes minėtasis L. Hamiltonas atliko starto simuliaciją neleistinoje vietoje ir taisyklėms nusižengė du kartus. Britui pavyko sėkmingai startuoti ir išlaikyti varžovus už savęs, bet po kelių ratų paaiškėjo, jog teisėjai sportininkui skyrė dvi 5 sek. baudas.

Jau pirmame lenktynių rate incidentų nepavyko išvengti „McLaren“ atstovui Carlosui Sainzui, kuris sudaužė bolidą atsitrenkęs į apsauginę sieną, ir  Lance‘ui Strollui, kuris neišvengė susidūrimo su Charlesu Leclercu. Dėl šių incidentų trasoje pasirodė saugos automobilis. Pastarajam pasitraukus, L. Hamiltonui sunkiai sekėsi pabėgti nuo jį persekiojusių varžovų - V. Botto ir M. Verstappeno.

L. Hamiltonas pirmą ir paskutinį sustojimą atliko 17-ame rate. Būtent tada britas atliko jam skirtas baudas ir į trasą grįžo tik 11-oje vietoje.

Iš kovos dėl pergalės pasitraukus L. Hamiltonui, antrasis „Mercedes“ pilotas V. Bottas neturėjo didesnių problemų, tad nesunkiai nugalėjo lenktynėse. Rimčiau varžovui nesugebėjęs pasipriešinti M. Verstappenas turėjo pasitenkinti antra vieta, o ne vieną varžovą aplenkęs L. Hamiltonas užlipo ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio.

Už pirmojo trejeto liko „Racing Point“ pilotas Sergio Perezas, varžybų metu pranokęs penktoje vietoje finišavusį „Renault“ atstovą Danielį Ricciardo, kuriam buvo skirta 5 sek. bauda už trasos ribų nepaisymą.

Šeštoje vietoje lenktynes Rusijoje baigė „Ferrari“ pilotas C. Leclercas. Už jo finišo liniją kirto antrasis „Renault“ lenktynininkas Estebanas Oconas.

Stipriausiųjų dešimtuką užbaigė du „AlphaTauri“ sportininkai, Daniilas Kvyatas, Pierre‘as Gasly, ir antrasis „Red Bull“ pilotas Alexas Albonas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Valtteri Bottas

1:34:00.364

53

2.

Maxas Verstappenas

+7.729s

53

3.

Lewisas Hamiltonas

+22.729s

53

4.

Sergio Perezas

+30.558s

53

5.

Danielis Ricciardo

+52.065s

53

6.

Charlesas Leclercas

+62.186s

53

7.

Estebanas Oconas

+68.006s

53

8.

Daniilas Kvyatas

+68.740s

53

9.

Pierre'as Gasly

+89.766s

53

10.

Alexanderis Albonas

+97.860s

53

11.

Antonio Giovinazzi

+1lap

52

12.

Kevinas Magnussenas

+1lap

52

13.

Sebastianas Vettelis

+1lap

52

14.

Kimi Raikkonenas

+1lap

52

15.

Lando Norrisas

+1lap

52

16.

Nicholas Latifi

+1lap

52

17.

Romainas Grosjeanas

+1lap

52

18.

George'as Russellas

+1lap

52

19.

Carlosas Sainzas

DNF

0

20.

Lance'as Strollas

DNF

0


Komentarai (82)
Fekkalli
IP: e877c99 | 09/28 15:15 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
09/28 14:25

Tai, Fekalli, ir yra svarbu atskirti dalykus. Nes pats teigi, kad "Bet gal ir gerai nes LH siandien buvo visiskai tuscias", po to teigi "Komentuoju situacija kaip buvo ir koks lenktyniu tempas pagal fakta". Tą tau ir bandom pasakyti, kad taip, tempas pagal faktą nebuvo geras. NES... nes ne dėl to, kad jis buvo tuščias, o dėl to, kad buvo situacijoje, kurioje nėra esmės gręžti, naudoti bolido resursus ir visą kitą, kad gal ant ratlankių jau beveik pasigauti ir aplenkti Maxą. Suvažavo protingai planuotai ramiai be jokio ardymosi į +15 taškų ir su didesniais resursais likusiais. Tai tiek.

Tai ir nesutinku su is pirsto lauzta prielaida kad nebutu vistiek pavijes maxo. Po pitstopo viso labo buvo 7s iki maxo. Mazdaug tiek pat kokia persvara botas turejo pries maxa. Reiskia persvara nera neatlosiama, ypac kai tu vaziuoji clear air. Problema ta kad ji niekada nemazejo.
Buvo tuscias yra puikus apibudinimas jo lenktyniu tempui. Atvaziavo kad atvaziuot. Retas reiskinys LH mentalui, dazniausiai atsitinkantis kai lenktynes pradeda slyst is ranku del nuo jo nepriklausanciu veiksniu.
Finale cempionas nevaziavo cempioniskai. Buvo bottas2. Pateisinimus tam jus jau sugalvojot.
kast1f logo rėmėjas
IP: 4dc8dba | 09/28 14:25 Atsakyti
Fekkalli
09/28 14:03

As netrukdau jums gyventi fantaziju pasaulyje speliojant kas butu jeigu butu. Komentuoju situacija kaip buvo ir koks lenktyniu tempas pagal fakta.
Jeigu turit problemu su fanbojinimu arba triusiku skalbimu tai darykit ta toliau, man no problem.
Kai sekancias lenktynes suvaziuos gerai, ateisiu ir pakomentuosiu kad gerai suvaziavo, ir tu vel laikinsi mano komentarus.
Jeigu suvaziuos blogai tai taip ir parasysiu ir galesi vel putotis.
Lygiai taip pat su veteliu leclercu verstapenu ir kitais. Nieko naujo nebesugalvojat apart vartymosi.

Tai, Fekalli, ir yra svarbu atskirti dalykus. Nes pats teigi, kad "Bet gal ir gerai nes LH siandien buvo visiskai tuscias", po to teigi "Komentuoju situacija kaip buvo ir koks lenktyniu tempas pagal fakta". Tą tau ir bandom pasakyti, kad taip, tempas pagal faktą nebuvo geras. NES... nes ne dėl to, kad jis buvo tuščias, o dėl to, kad buvo situacijoje, kurioje nėra esmės gręžti, naudoti bolido resursus ir visą kitą, kad gal ant ratlankių jau beveik pasigauti ir aplenkti Maxą. Suvažavo protingai planuotai ramiai be jokio ardymosi į +15 taškų ir su didesniais resursais likusiais. Tai tiek.
Fekkalli
IP: e877c99 | 09/28 14:03 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
09/28 12:07

Diskusija apie tą, jog tu nusišneki. Va tokia paprasta :)
Kad jau toks užtikrintas ir garantuotas, tai pateik bent vieną priežastį, kodėl Hamiltonas turėjo gręžt bolidą ir jo engine? Net ir gręžiant Hammer time stiliumi, ko jau ko, bet Botto jis niekaip nebūtų pasigavęs. Per didelis buvo atstumas ir per daug senos Hard padangos. Gręžt dėl P2 ir papildomų 3 taškų? Mažų mažiausiai kvaila.
Pats Bottas tikrai turėjo gerą pace lenktynėse. Ypač jis gavo gerą motyvacijos dozę, kai sužinojo apie LH penalty, ko pasekoje pirmus 15 ratų nepaleido jo į priekį. LH tausojo softus, kad pratempti kiek įmanoma ilgiau, bet tuo pačiu ir padidinti atstumą iki midfieldo, nenukristi kažkur toli.
Esmė yra tokia, jau minėta, kad LH buvo šiknoje su šita situacija, jog startavo su Soft padangom. Tai visiškai buvo neveiksminga tokioje trasoje, su tokio ilgumo pitstopu (~30sec). Padangos, kurios max laiko 15 ratų iš 53 lenktynėse, o boksuose prarandama 30 sekundžių...
Kas būtų buvę kitaip jeigu ne bauda 10 sec? Manau būtų dar važiavęs kiek eina, kol Bottas būtų pradėjęs jį stumti. Tad dar tikrai būtų važiavęs jis kažkiek ratų. Esmė būtų buvus pozicija trasoje: išlaikyti Bottą maksimaliai ilgai už nugaros, ir stoti nepraradus trasos pozicijos. Arba jį praleisti, bet toliau važiuoti iki kol Maxas pasivys ir daryti taip pat kaip rašiau. Tokiu atveju P2 būtų garanuota.
Bet aiškint kaip tu, kad bauda čia ne prie ko, kad nieko neįtakojo ir visą kita... Net YZF pranoksti jau tu :)

As netrukdau jums gyventi fantaziju pasaulyje speliojant kas butu jeigu butu. Komentuoju situacija kaip buvo ir koks lenktyniu tempas pagal fakta.
Jeigu turit problemu su fanbojinimu arba triusiku skalbimu tai darykit ta toliau, man no problem.
Kai sekancias lenktynes suvaziuos gerai, ateisiu ir pakomentuosiu kad gerai suvaziavo, ir tu vel laikinsi mano komentarus.
Jeigu suvaziuos blogai tai taip ir parasysiu ir galesi vel putotis.
Lygiai taip pat su veteliu leclercu verstapenu ir kitais. Nieko naujo nebesugalvojat apart vartymosi.
kast1f logo rėmėjas
IP: 4dc8dba | 09/28 12:07 Atsakyti
Fekkalli
09/28 11:50

Tai ir kalbam kad hamiltonas nemazino atstumo nei kai prieky jo abu vaziavo su senom, nei juo labiau su naujom.
Nebesuprantu apie ka diskusija

Diskusija apie tą, jog tu nusišneki. Va tokia paprasta :)
Kad jau toks užtikrintas ir garantuotas, tai pateik bent vieną priežastį, kodėl Hamiltonas turėjo gręžt bolidą ir jo engine? Net ir gręžiant Hammer time stiliumi, ko jau ko, bet Botto jis niekaip nebūtų pasigavęs. Per didelis buvo atstumas ir per daug senos Hard padangos. Gręžt dėl P2 ir papildomų 3 taškų? Mažų mažiausiai kvaila.
Pats Bottas tikrai turėjo gerą pace lenktynėse. Ypač jis gavo gerą motyvacijos dozę, kai sužinojo apie LH penalty, ko pasekoje pirmus 15 ratų nepaleido jo į priekį. LH tausojo softus, kad pratempti kiek įmanoma ilgiau, bet tuo pačiu ir padidinti atstumą iki midfieldo, nenukristi kažkur toli.
Esmė yra tokia, jau minėta, kad LH buvo šiknoje su šita situacija, jog startavo su Soft padangom. Tai visiškai buvo neveiksminga tokioje trasoje, su tokio ilgumo pitstopu (~30sec). Padangos, kurios max laiko 15 ratų iš 53 lenktynėse, o boksuose prarandama 30 sekundžių...
Kas būtų buvę kitaip jeigu ne bauda 10 sec? Manau būtų dar važiavęs kiek eina, kol Bottas būtų pradėjęs jį stumti. Tad dar tikrai būtų važiavęs jis kažkiek ratų. Esmė būtų buvus pozicija trasoje: išlaikyti Bottą maksimaliai ilgai už nugaros, ir stoti nepraradus trasos pozicijos. Arba jį praleisti, bet toliau važiuoti iki kol Maxas pasivys ir daryti taip pat kaip rašiau. Tokiu atveju P2 būtų garanuota.
Bet aiškint kaip tu, kad bauda čia ne prie ko, kad nieko neįtakojo ir visą kita... Net YZF pranoksti jau tu :)
Fekkalli
IP: e4f55ac | 09/28 11:50 Atsakyti
Senas_Kareivis
09/28 11:07

Kaip ir rašiau, gal Botui ir būtų pralošęs, bet P2 galėjo paimti.
O Botas mynė - jei nepameni prieš sustojimą damušinėjo padanas, kurios butvo ir minkštesnės, ir dar turės būti ne už ilgo keičiamos (jau rašiau postą)

Tai ir kalbam kad hamiltonas nemazino atstumo nei kai prieky jo abu vaziavo su senom, nei juo labiau su naujom.
Nebesuprantu apie ka diskusija
Senas_Kareivis
IP: fa3679c | 09/28 11:07 Atsakyti
Fekkalli
09/28 10:46

Tu dabar bandai pasakyt kad jis po pitstopo butu ne i midfielda grizes. Jauti kaip nusisneki?
Jam reikejo anksti stot nes vaziavo su bloga strategija. Ne del baudos jis stojo.

Kaip ir rašiau, gal Botui ir būtų pralošęs, bet P2 galėjo paimti.
O Botas mynė - jei nepameni prieš sustojimą damušinėjo padanas, kurios butvo ir minkštesnės, ir dar turės būti ne už ilgo keičiamos (jau rašiau postą)
Black_Death
IP: a2ed4e2 | 09/28 11:02 Atsakyti
Matau vel pilnas forumas rasistiniu zinuciu. Gerai, jog Hamas nemoka Lietuviskai 🤣
Fekkalli
IP: e877c99 | 09/28 10:46 Atsakyti
Senas_Kareivis
09/28 09:09

Nebesvaik. Lenkti nereikėjo nieko? Negaišo laiko važiuodamas nuo P11 (ar kur ten išlindo). Gal ir nebūtų laimėjęs jei būtų prie galutinio rezultato 10 sec pridėta, bet P2 galėjo būti.

Tu dabar bandai pasakyt kad jis po pitstopo butu ne i midfielda grizes. Jauti kaip nusisneki?
Jam reikejo anksti stot nes vaziavo su bloga strategija. Ne del baudos jis stojo.
Fekkalli
IP: e877c99 | 09/28 10:43 Atsakyti
Senas_Kareivis
09/28 09:14

Nes gal managino?

Jo o botas myne visa laika gazas dugnas nes jam ant siknos sedejo MV.
Rezultatai kalba patys uz save.
kart
IP: 520123c | 09/28 10:11 Atsakyti
Senas_Kareivis
09/28 09:52

Ne - nes varė su senom padangom kurios turėjo būti netrukus pakeistos. Gal sakykim ne tiek stipriai managino. Be to, Botas ir Maxas varė su minkštesnio mišinio padangomis (kad ir dėvėtomis). Priminsiu - kad kalba eina apie laiką po Ham sustojimo - 17 ratas + iš karto po Ham pit.

Aš aplamai kalbu apie jūsų čia minimą ta galutinį skirtumą. Skaičiuojat vėjus bandydami pritempti prie to, kad Hamis tik dėl baudos daug prarado. Nors dar nuo penktadienio matėsi, kad Hamio race pace nėra geras. Matėsi ir lenktynių pradžioje, kai nuo Botto su minkštesnėmis nepabėgo, matėsi ir po Hamio pitų, kai pastarajam net važiuojant švariame ore Bottas tolo.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas