Antrąją bandymų dieną Sebastianui Vetteliui teko nutraukti darbą Bahreino trasoje dėl problemų su „Mercedes“ gamybos pavarų dėže. Gedimas „Aston Martin“ automobilyje išaiškėjo jau po kelių ratų.
Komanda stengėsi iš visų jėgų atstatyti pavarų dėžę, tačiau tai jai nepavyko, o po pietų į trasą su „žaliąja“ AMR21 mašina išvažiavo Lance‘as Strollas.
Įprastai „Mercedes AMG High Performance Powertrains“ gaminamos jėgainės ir transmisijos pasižymi dideliu patikimumu, tačiau per žiemos bandymus Bahreine šiais metais vyksta nebūdingi įvykiai: penktadienį problemos su pavarų dėže iškilo „Mercedes“ pilotui Valtteri Bottui, o šeštadienį panašus gedimas sugriovė „Aston Martin“ ir S. Vettelio bandymų planus.
Kol kas nėra aišku, ar problemų, su kuriomis susidūrė dvi komandos, priežastis yra ta pati, bet jau dabar ekspertai kalba, jog priežastimi gali būti, kad „Mercedes“ ir „Aston Martin“ naudoja 2020 m. pavyzdžio pavarų dėžes, kai tuo tarpu jėgos agregatai šiam sezonui buvo modernizuoti. Todėl neatmestina, kad iki dabar nepavyko pasiekti idealios šių dviejų komponentų integracijos.
Kitų dviejų komandų, naudojančių „Mercedes“ jėgos agregatus, t.y. „McLaren“ ir „Williams“, bandymai vyksta pagal planą ir su panašiais gedimais jie nesusidūrė. Bet šiuose boliduose yra naudojamos pačių ekipų sukonstruotos pavarų dėžės.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |