„Formulės-1“ ekipos „
Williams“ ir „
McLaren“ paduos FIA į arbitražo teismą, teigdamos, kad ši organizacija pažeidė Konkordo susitarimą, priimdama kontraversiškus taisyklių pakeitimus. Tiek „Williams“, tiek „McLaren“, nepaisant šio savo protesto, toliau dalyvaus „Formulės-1“ lenktynėse.
„McLaren“ vadovas Ronas Dennisas: „FIA bando pažeminti „Formulę-1“. Ji priėmė kontraversiškas naujas taisykles, prieš tai kaip reikiant nepasikonsultavusi su komandomis. Mes norime, kad „Formulė-1“ būtų stabili ir gerai administruojama, nes tai užtikrintų šio sporto sėkmingą tąsą. Nėra jokių abejonių – „Formulei-1“ pakeitimų reikia, „McLaren“ ir „Williams“ visada vaidino svarbų vaidmenį siūlydama ir palaikydama pakeitimus, pagerinančius šį sportą. Sprendimai, paremti sveiku protu, yra pateikti FIA. 2002 m. gruodžio 4 d. įvykusiame susitikime F-1 komandos sutarė dėl pakeitimų, kurie sumažintų išlaidas bei padėtų išsilaikyti mažesnėms ekipoms. Šie pakeitimai apėme kvalifikacijos bolidų uždraudimą, standartinių medžiagų bei bolido komponentų įvedimą bei susitarimą su variklių gamintojais dėl jų produkcijos tiekimo silpnesnėms komandoms mažomis kainomis“.
„Williams“ vadovas Frankas Williamsas: „Kai kurie iš FIA priimtų pakeitimų prieštarauja „Formulės-1“ dvasiai – tobulumo siekimui, nuolatiniam balansavimui ant technikos galimybių bei atradimų ribos. Mes manome, kad FIA pernelyg pesimistiškai žiūri į F-1 ateitį. Jos priimti pakeitimai sunaikins daugelį patrauklių „Formulės-1“ aspektų, padėjusių jai per paskutiniuosius 20 metų tapti tokia populiaria ir išvystyta. Jie naikina F-1 prigimtį bei tai, kuo ji skiriasi nuo kitų motosporto šakų. Klaidinga manyti, kad „Formulė-1“ yra krizėje – ji išlieka ypatingai populiari ir sėkminga. Deja, tik maža dalis pajamų, kurias atneša šios lenktynės, išlieka jose bei atitenka komandoms. Dėmesio kreipimas į šią problemą – geriausias kelias norint išlaikyti stabilias ir sėkmingas nepriklausomas ekipas“.
Taip pat abi ekipos teigia, kad naujieji pakeitimai gerokai pablogino lenktynių saugumą. Teigiama, jog tai, kad ekipos vietoj anksčiau turėtų 18,5 valandų nuodugniam bolidų patikrinimui prieš lenktynes turės tik 2,5 valandos bei telemetrijos uždraudimas pablogins saugumo padėtį „Formulėje-1“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).