Myliu Šumį. Jis geriausias ir geresnių už jį nebus.
Pas tave su sexualine oreantacija viskas gerai?
Nick>
LOL
:D
Nick> LOL:))))
PS Tokiems kaip Vaidilis geriau atsakyt neįmanoma!!!!
Deja.................. bus.
Kiek man yra zinoma tai
GERIAUSIO VISU LAIKU PILOTO TITULA ISKOVOJO Ayrtonas Senna. Ir tam pupuliukui shum... dar toli iki to ( jis tik 6). Antras A.Prostas, o 7- N. Lauda.
Taigi Vaidili tavo numyletinis yra tik reklamos berniukas ir jam pasiekti Sennos rezultatu niekada nepavyks (nebent Michaelio komados "draugu" taptu J.P. Montya ir ju atlyginimai butu vienodi bei atstovautu Jordan, McLaren, Jaguar ar kitai ekipai, kuri neskirsto pilotu i 1 (kuris viska gauna) ir 2 (kuris gauna tik trupiniu)
JRS> nemanau kad cia vieta kalbeti apie tokias nuoskaudas, o gal problemas.
As pac ir megstu MS ,bet nesakau kad jis tipo DIEVAS ir geresniu uz ji nebus. Sutinku su asas ,nes "Deja.................. bus."
kvaily jis dar ir ta Senna aplenks ne neabejok tuo ir bet to toks krutas o zuvo a?
Ale jus vel cia nusisnekat apie ta SCHUMI, juk jis yra ....
Sumis yra Sumis, o Senna yra Senna. Tai 2 nesulyginami dalykai!!!!!!!!!!
siulau geriau diskusija, kad tarkim T.Sato ar kokis ten G.Mazzacane'as yra geriausias pilotas. butu bent jau smagu ir linksma!!! o dabar net nuobodu - po kokios savaites atsiras diskusija, kad J.P. geriausias, o gal David'as ir t.t.
daznai nusvaigstu savo komentaruose, tacaiu kaip nusvaigo Vaidilis.... Is vis neimanoma nusprest kuris visu laiku geriausias, nes visi jie vare su skirtingom technikom ir pan.
Teisingai!!! Taip kad baikit čia pezėt nesąmones, nes geriausias vis tik yra Coulthard'as ir baigta!
Visgi as tam siek tiek linkes nepritarti, cia aisku mano subjektyvi nuomone, bet visgi nereiketu pamirsti ir kitu Ziauriai ''Krutu'' praeities Lenktynininku...
na gal neminesiu ju, nes jie ir taip gerai ZINOMI !
Visi cia svaigst bet prpazink sumas yra geriausias dabartinis pilotas ir pagal statiska senna padeja per visus galus tai ka cia dar kalbet?
Jrs> pagal kokia statistika paskirstei vietas?
tai gerai kad senai nebuvo nuolaidziaujama.prosta api*****davo irgi graziai.ir be to sumis seniai pralenke sena savo pasiekimais.as nesakau kad sena buvo prastas pilotas.as dar i darzeli ejau kai jis lakste su bolidu.jis buvo geriausias tais laikas o sumis dabar.gaila kad nespejo sumis su sena susikaut.ot butu lenktynes.o dar montoya iterptumem tai turbut vienas kitam xarakiri padarytu:)
Senna turejio galimybiu susikauti su shumiu (1991/1992/1993) ir didziaja dali ju dvikovu laimedavo Senna....
subj
ir bajkim tas nereikalingas snekas...
Beje Typhoon, kaip tu matuoji "pasiekimus"? Paaishkink man.Nes chempionu titulu skaicius dar nieko nesako.Juk reikia ivertinti per kuri laika!!! tie titulai buvo pasiekti, koks procentazas dalyvautu GP ir laimetu, uz kokio stiprumo komandas buvo vaziuota, kokie buvo bolidai (koks ju valdymas, kokie priedai naudojami), koks buvo finansavimas, kiek buvo uzimta pole poziciju, koks pole poziciju Procentas ish visu dalyvautu kvalifu, kokie buvo konkurentai, kokio "stiprumo" jie buvo !!, kiek buvo pasitruakimu ish GP del bolido gedimu ir tt. tt. tt.
Vien suvokus kiek yra ivairiu faktoriu kurie skirtingi ir labai daznai nesulyginami, yra VISISHKAI kvaila lyginti viena lenktynininka su kitu, kai jie dalyvavo skirtinguose deshimtmeciuose F1 (arba jei jau lyginti juos, tai itraukti visus tuos punktus o ne tik champu skaiciu)
Y.
P.S. Na topikas irgi ne ka prastesnis..."visu laiku" hmm idomu jo autorius turejio progos pamatyti kaip Jim Clark arba G. Hill'as kovojo del pergaliu 1967 metais? Arba ka ishdarinejio Fangio per tuos pirmuosius F1 GP metus? Juk lyginant reikia zinoti viska netik apie esama pilota ber ir tuos su kuom tu lygini?visus juos!
kartojame dainele
Y> del konkurencijos tai vat del to kad nera jam lygiu jis ir laim taIP pastoviai
Y> del konkurencijos tai vat del to kad nera jam lygiu jis ir laim taIP pastoviai
AF1, viskas gut, per pietu pertrauka galima ir papositnti :)
0125, o prie ko cia konkurencija? Ish kur tu ja ishtraukei?
nu tavo kriterijus vienas kitu pilotu pajegumas tai sakau kad net jei jis butu aukstesnis vistiek sumis laimetu nes dabar tep visus juodai (o gal tureciau sakyt raudonai)
0125> as apie pilotu pajegumus nekalbejau nei kiek, o del schumo taij tu gali taip ir nesakyti, nes visos pergales yra deka Ferrari o ne Schumo! Tiktai kai MS turi pati geriausia bolida, jis gali tokius dalykus rodyti ir pirmas vietas be konkurencijos paimti.Manau neverta priminti, kur buvo schumas 1996/1997/1998 kuomet neturint geriausio (o tik antra pagal geruma) bolido, jis apie toki dominavima galejio tik pasvajoti.....Tai parodo jog ne jis atnesha tas pergales o jo bolidas.(I savoka "bolidas" ieina netik pati formule bet ir jos aptarnavimas, mechaniku skaicius ir tt.)
Y.
Y > tai ir Senna nieko nebutu padares su antro pajegumo bolidu
Jio???? O tu pameni ka jis ishdarinejio su Lotus'u? (pvz Monake per lietu)? I Mclaren jis atejio daug veliau
Y> Norejau ka nors parasyti, bet po velniu manau, kad absoliuciai visas mano mintis pakartojai. Teisingaiu ishsakei priesh man sugalvijant atsakyti ka nors.
Kaip ash jau sakiau kazkur, pats Shumis pasake, kad Senna buvo geresnis uz ji, ir 1993m. sezona butu laimejes butent Senna.
Y > Manau esi neteisus, sakydamas "visos pergales yra deka Ferrari o ne Schumo". Tokiu teigimu pilotus (ne vien Šumį) laikai autobusų vairuotojais: gyvena pilotai sau nerūpestingai, linksminasi, o tuo metu komandos, mechanikai ruošia, bando, tobulina bolidus. Ateina GP metas, pilotai sėda į bolidus, palaksto po trasą ir, pasibaigus, pasiima savo bašlius, susikrauna šmutkes ir vėl linksmas gyvenimėlis - bolidas jiems nerūpi - tai mechanikų, komandos darbas.
Na, ar dabar galėtum sutikti su tokiu savo teiginiu?
Pilotai ir mechanikai yra tarsi tandemas, kuriam gerai veikiant, ir atsiranda tokie bolidai kaip F2002. Be piloto gero supratimo, koks bolido mazgas, detalė ar panašiai, trugdo pasiekti norimą greitį, manevringumą, joks mechanikas nepadarys netik kad geriausio, bet ir gero bolido. Ir atvirkščiai, jei mechanikai nesupras ar nesugebės įgyvendinti piloto pastabų - gero rezultato nebus.
Taip kad 1996/1997/1998 metai buvo sunkus bolido tobulinimo laikotarpis ir tokie tavo teigimai kaip "Tai parodo jog ne jis atnesha tas pergales o jo bolidas" yra visiškai nepagrįsti ir labai lengvabūdiškai ištarti.
Paimkim palyginimui Williams komandą. Variklis geras - galingiausias, patikimas, bet su bolido nustatymais nekaip sekasi. Tą parodė paskutinės dvi GP. Taip kad laukia netrumpas ir nelengvas darbas tiek Ralfui tiek Montojai kartu su komanda, o ar pasiseks - pamatysim.
As jums galiu pasakyti
Kai AYRTONAS SENNA 1984 atejo i Formule-1 jis pasirase sutarti su TOLEMAN komanda, kuri 1983 cempionate buvo 9 is 11. Kaip dabar ARROWS ar pan. Su siuo bolidu kuris buvo apautas pirrelli padangomis kurios savo charakteristikomis zymiai nusileido michelin ir goodyear, vare keliu metu senumo turbokompresorinis variklis lenktyniavo tokios zvaigzdes kaip Alanas Prostas, Niki Lauda, De Angelis, Nelsonas Pike ir t.t., Senna sugebejo iskovoti 3 antras vietas, ir viena pergale (Monake). Tai buvo jo debiuto sezonas ir labai prasta komanda su prastom padangom, ir varikliu kuris nusileisdavo McLaren mazdaug 130 AG.
Tas JUSU ispopintas ir pinigu maisas MS savo debiuto sezone su tikrai konkurentingu bolidu BENNETON Sennai nieko padaryti nesugebejo. 1993 metais kai Sennos McLaren'a vare senesnis ir silpnesnis Ford agregatas negu MS Benneton'a be to Ford koncernas akivaizdziai ignoravo McLarenus, o MS jau buvo jau trecias sezonas jis vis tiek nagalejo pasipriesinti Aytronui Sennai.
Turedamas isskirtines teises komandoje, geriausia bolida, (1992, 1993, 1994, 1995, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001) metais tas BAILYS tesugebejo laimeti 4 cempiono titulus ir tai tik 1994 ir 1995 metais kai nebuvo konkutentu (Senna zuvo, o Hillas dar nepribrendo), bei 2000 ir 2001 kai McLarenus istiko krize, o Williamsai dar nesukure geru bolidu. O kur kiti 5 metai kai konkurencija buvo atkaklesne tai tais POPULIUKAS MS nieko nesugebedavo padaryti.
Nepykit kad toks ilgas laiskas.
Albanas, tu ryshkei ishputei burbula ish mano teiginiu! As taip nesakiau, kaip tu pavertei visas tas mintis.Esme ta jog bolidas+vairuotojas sudaro bendra paketa kuris ir laimi.Taip.Taciau Didesne dali prie pergaliu prideda butent bolidas negu pilotas, nes neturint gero bolido- beveik nelaimesi (ishskyrus tam tikrus zmones kurie pasizymejio F1 istorijoje kaip ishskirtiniai), o esant nepaciam geriausiam pilotui ir turint pati geriausia bolida- shansai daug didesni laimeti (pvz. Villnevas 1997m, Hakkinenas 1998 m, Hill'as 1996m ir tt)Taigi daug labiau pilotai priklauso nuo bolidu negu bolidai nuo pilotu....
O kas del Williams, tai jeigu tu daugiau pasisemtum info apie techninius dalykus F1 pasaulyje taij nesunku butu suprasti jog variklio galia dar nieko nereishkia.Sukimo momentas vidutinese apsukose, visa mashinos pakaba! ir ypac galine jos dalis turi labai dideles itakos, taipogi ir aerodinamika.Williams shiais metais silpniau atrodo ne del pilotu o del to jog ju pakaba yra daug prastesne negu Ferrari, o varikliai panashaus galingumo (jei ir yra 10-15 ag skirtumas taij jie realiai nieko neitakoja).Prie viso to, galima paimti Sauber kurie naudoja praeitu metu Ferrari variklius.Ir kur jie dabar? Gale kaip visada (arba vidury jei pasiseka) , nors ir ag tas variklis turi pakankamai.Bet kaip jau sakiau, ag ish alkuninio velenio dar nieko nereishkia, vat tos ag kurios realizuojamos ir patenka i ratus ir i kelia- cia yra tikrasis "variklis"...
Y
P.S. O as kabejau apie "toki" MS dominavima, kurio nebutu jeigu nebutu sukurtas toks greitas F2002 bolidas
Jrs> ispejimas (be izeidimu prasyciau)
Y > Vėl pastebėjimas, ne "sukurtas", o susikūrė kartu su mechanikais. Ir naudok tikslesnius žodžius - ne "neturint gero bolido- beveik nelaimesi", o nesukūrus gero bolido ... Niekas Šumiui gero bolido neduoda, jį reikia pastoviai tobulinti, atliekant daug bandymų, tik yra žymiai didesnės galimybės nei kitų komandų pritraukti daugiau ir geresnių specialistų, bei, dėl skiriamų didelių finansų, daryti daugiau vienokius ar kitokius techninius pakeitimus.
O dėl Williams ar Sauber - tai jų tandemai pilotas-mechanikai yra žymiai silpnesni nei Ferrari ir todėl geras variklis tiek Williams tiek praeitų metų Ferrari neduoda gerų rezultatų (nors Sauber neblogai tobulėja). Taip kad jau minėjau - jų dar laukia ilgas ir sunkus darbas, tobulinant kitus bolidų elementus.
Atleisk AF1. As truputi persistengiau. Atsiprasau del to MS. Tiesiog nervina zmones kurie dievina MS ir lygina ji su zvaigzdem.
Tikrai atsiprasau.
Justas Ramanauskas
Y> "Prie viso to, galima paimti Sauber kurie naudoja praeitu metu Ferrari variklius.Ir kur jie dabar? Gale kaip visada (arba vidury jei pasiseka)"
Kiek as zianu sauber prejusiais metais paeme 4 vieta dabar jie 5
Jrs> OK
Y, AlBanas, Jrs> visi is dalies esate teisus.
Kas liecia bolida - faktas, kad geras bolidas turi buti tobulinamas, o ta atlieka pilotas+racing engineer, pilotas reportina - mechanikai padaro.
Bet grizkime i laikus be elektros ir pasiziurekime i dabarti - dabar visi naudoja elektronika ir nieko mes cia nepakeisime, ir Lauda is dalies teisus del tu bezdzioniu tik bezdzione galetu TIK pilotuoti bolida, o jo pilotavim davesti iki tobulumo galetu tik puikus lenktynininkas, kuo MS kaip bebutu kazkam gaila yra.
Senna gi isdarinedavo tikrus stebuklus, kai su 'grabu ant ratu' (turiu omeny Toleman) prisikapanodavo iki podiumo...
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |