T. McCulloughas: „Aston Martin“ tikslas – sugrįžti į antrąją vietą

T. McCulloughas: „Aston Martin“ tikslas – sugrįžti į antrąją vietą
logo 2023 Rugsėjo 13 d. 16:53, Pirelli

„Aston Martin“ komandos vystymo direktorius Tomas McCulloughas papasakojo apie pasirengimą Singapūrui ir komandos tikslus likusiai šio sezono daliai.

  • Komanda atvažiuoja į Singapūrą, uždirbusi taškus 16-koje etapų paeiliui. Kaip vertinate tokį pasiekimą?

  • Gauti taškų 16 kartų paeiliui– užduotis nėra lengva ir reikia įvertinti, kad tai padaryti nebuvo lengva. Esmė tame, kad mes kovojame su labai stipriomis komandomis, tačiau ir mes kartu augame – persikraustome į naują bazę ir samdome naujus darbuotojus. Mes turime labai daug rūpesčių už lenktynių trasos ribų. Norint finišuoti pirmam, pirmiausiai reikia apskritai finišuoti lenktynėse. Mašinos patikimumas – viena iš stipresnių mūsų vietų, o rezultatyvi serija kalba apie komandos sugebėjimus, Lance'o Strollo ir Fernando Alonso sugebėjimus. Gaila, kad paskutiniuose etapuose Strollui sekasi kiek prasčiau, bet jis tikrai atsities. Kai skirtumai tarp varžovų būna tokie maži, reikia įdėti daug pastangų geram rezultatui pasiekti.

  • Iki sezono pabaigos lieka vis mažiau lenktynių. Ar komanda dar tęs AMR23 atnaujinimą?

  • Mes laikomės nepakeičiamo kelio vystyti mašiną jau 18 mėnesių. Mes ir toliau į trasas atvešime bolidų atnaujinimus iki pat metų galo. Kai kurios naujovės pagamintos kiek anksčiau, o iki to laiko, kol mes atvažiuosime į trasą, atnaujinimų bus dar daugiau. Europietiška sezono dalis jau baigta, bet mes tęsiame naujienų diegimą. Tai yra sunkiau daryti išvažiuojamuose etapuose. Mes turime turėti galvoje pristatymo terminus. Pavyzdžiui, komanda gaus vėluojančias detales iki pat penktadienio ryto, o kartais būna, kad siuntinius mes gauname dar vėliau. Tai tikras logistinis iššūkis, į kai kurias šalis atvežti detales yra sunkiau, bet mes turime tai galvoje planuodami veiklą.

  • Kokius tikslus komanda kelia likusiems aštuoniems sezono etapams?

  • Tikslas yra tas, kad reikia pasistengti užimti antrąją vietą Konstruktorių taurės įskaitoje. Turint galvoje labai didelę konkurenciją, tai labai drąsus tikslas. „Mercedes“ nuvažiavo keletą labai stiprių etapų, „Ferrari“ Monzoje nuvažiavo pačias geriausias sezono lenktynes. Mes tikimės būti labiau konkurencingi trasose, kur reikia aukštos prispaudžiamosios jėgos. Šioje situacijoje skirtumai yra minimalūs, todėl viskas priklausys nuo to, kas iš komandų atsiveš daugiau naujovių, daugiau modernizuos mašinas ir geriau praleis savaitgalius.

  • Kaip Marina Bay trasos pakeitimai paveiks lenktynių eigą?

  • Unikaliose trasose, tokiose kaip Singapūras ir Japonija, tenka spręsti neįprastus uždavinius, o tai suteikia įdomumo inžinieriams ir sirgaliams. Singapūre niekada nežinai, kas iš pilotų užkabins sieną, dėl to atsiras geltonos ar raudonos vėliavos, kodėl išvažiuos saugos automobilis. Todėl ruošiantis šiam etapui, reikia atsižvelgti į galimą padidintą riziką. Reikia iš anksto turėti planą, todėl mes skaičiuojame kiekvieną ratą, jei jame išvažiuos saugos automobilis. Saugos automobilis Singapūre – įprastas reiškinys, todėl visada tam reikia būti pasiruošus. Pats paprasčiausias sprendimas tokioje fazėje – važiuoti į boksus naujų padangų, bet jei prarasi daug pozicijų, tai gali tapti katastrofa. Be to, čia pasikeitė trasos konfigūracija. Trečiame sektoriuje panaikinti 4 lėti posūkiai, tai sumažins apkrovas padangoms.

  • Kiek sunku priprasti prie nuolatinių laiko zonų keitimo Azijoje vykstančiuose etapuose?

  • Kadangi Singapūre vyksta naktinės lenktynės, mes gyvename ir miegame pagal europietišką laiką. Patys didžiausi sunkumai yra su tuo, kai į viešbutį grįžti paryčiais. Kartais po kvalifikacijos atsiranda noras ilgiau strateguoti lenktynių scenarijus, todėl į viešbutį tenka sugrįžti labai vėlai. Tai išderina miego režimą. Kitos savaitės pradžioje mes išvažiuosime į Japoniją, o ten jau teks turėti reikalų su visai kita laiko juosta. Tuo tarpu tarp šių etapų mes turėsime daug darbo – susumuoti Singapūro rezultatus ir pasiruošti Japonijai. Dėl didelės darbų apimties tave palaiko adrenalinas ir neleidžia snūduriuoti. Pagrindinės problemos prasidės po Japonijos, kai mes sugrįšime į namų laiko juostą. Po daugelio dienų kelyje būna labai sunku atsistatyti fiziškai ir morališkai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140