T. Tanabe: belieka sulaukti naujojo tvarkaraščio

T. Tanabe: belieka sulaukti naujojo tvarkaraščio
logo Kovo 26 d. 09:03, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Formulės-1“ komandos uždaro bazes ir išeina priverstinės trijų savaičių pauzės. Visiems tai yra lydima tam tikrų sunkumų, tačiau „Honda“ motoristams yra dar sunkiau, kadangi jų bazės yra įsikūrusios tiek Japonijos Sakuros mieste, tiek ir Anglijos Milton-Kinse. „Honda“ technikos direktorius Toyoharu Tanabe papasakojo, kaip komanda tvarkosi su darbais dabartinėmis sąlygomis.

Toyoharu Tanabe: „Kai penktadienį Melburne atšaukė pirmąjį sezono etapą, pagrindinė mūsų darbo dalis buvo susijusi su logistika. Mums reikėjo visą personalą, jėgos agregatus ir visą kitą įrangą pervežti į Didžiąją Britaniją ir Japoniją. Kai kurie darbuotojai pasikeitė lėktuvų bilietus, kad galėtų išskristi anksčiau, o kai kas laikėsi pirminio plano ir sugrįžo namo sekmadienį vakare ar pirmadienio rytą.

„Honda“ nusprendė, kad kiekvienas lenktynių brigados narys turi saviizoliuotis po sugrįžimo į Angliją ar Japoniją. Šie žmonės toliau tęsia darbus iš namų.

Unikalus sunkumas, su kuriuo susidūrė „Honda“ lyginant su europietiškomis komandomis, yra tas, kad mūsų bazės yra dvejose valstybėse – Didžiojoje Britanijoje ir Japonijoje. Mums tenka laikytis skirtingų ribojimo priemonių, kurias valstybės taiko dėl COVID-19 pandemijos – jos skirtingos šiose šalyse.

Be logistikos klausimų sprendimo, mes kartu su inžinieriais Japonijoje peržiūrime tolimesnės veiklos planus, turint galvoje, kad įvykių vystymosi variantai gali būti skirtingi. Mes nuolat kontaktuojame su „Red Bull“ bei „Alpha Tauri“ komandomis, su „Red Bull Technology“. Tačiau dabar visas bendravimas vyksta telekonferencijų pagalba, elektroniniu paštu ir pan.

Dabar neįmanoma kurti planų, susijusių su logistika, kadangi niekas nežino, kada bus atnaujintos lenktynės. Tačiau dabar mes jau žinome, jog pirmieji aštuoni etapai jau atšaukti, todėl galime remtis bent šia informacija.

FIA ir komercinių teisių valdytojai informuoja mus, kas vyksta. Jie nuolat kontaktuoja ir su etapų organizatoriais, vyriausybėmis ir kitomis suinteresuotomis pusėmis. Dabar viena, ką mes galime padaryti – sulaukti, koks bus naujas tvarkaraštis.

Net ir normalaus „Formulės-1“ sezono sąlygomis mes turime labai greitai spręsti klausimus, susijusius su logistika. Mes turime būti pasiruošę tam, kad bet kuriuo momentu išvysime žalią šviesą ir vėl atnaujinsime darbus“.

 


Komentarai (0)
×

F-1.lt pulsas