T. Wolffas baiminasi, jog titulo laimėtoją gali nulemti avarija (85)

T. Wolffas baiminasi, jog titulo laimėtoją gali nulemti avarija
logo 2021 Gruodžio 06 d. 21:22, Red Bull Content Pool

Mercedes“ vadovas Toto Wolffas baiminasi, jog nepasimokius iš įvykių Saudo Arabijoje surengtose lenktynėse, Abu Dabyje kova dėl šių metų čempiono titulo gali baigtis avarija.

Šiemet dėl čempiono titulo kovojantys Lewisas Hamiltonas ir Maxas Verstappenas ne kartą buvo susidūrę. Ne išimtis buvo ir sekmadienį Saudo Arabijoje vykusios lenktynės, kuriose L. Hamiltonas trenkėsi į staiga tempą sulėtinusį M. Verstappeną. Už sukeltą incidentą olandui buvo skirta 10 sek. bauda bei 2 baudos taškai.

T. Wolffas baiminasi, kad incidentų gali būti neišvengta ir paskutinėse sezono lenktynėse Abu Dabyje.

„Tikiuosi, kad vakarykštės lenktynės turėjo pakankamai pasekmių, kad visi iš jų pasimokys prieš paskutines lenktynes Abu Dabyje“, - sakė T. Wolffas.

„Manau, kad už panašų elgesį, jei teisėjai pripažintų kaip leistinų ribų peržengimą, tikriausiai būtų skiriama bauda ir Abu Dabyje. Nemanau, kad čempionatui reikia tokio rezultato, kuris gali būti nulemtas incidento trasoje. Taigi, tokiu atveju pasitikiu savireguliacijos sistema.“

Paklaustas apie San Paulo GP lenktynes, kuriose M. Verstappenas nebuvo nei tirtas, nei nubaustas už agresyvią gynybą prieš L. Hamiltoną, T. Wolffas sakė, kad teisėjų sprendimai prisidėjo prie audringos dviejų varžovų dvikovos.

„Brazilijoje sakiau, kad mes sukuriame precedentą - jei tai nebus ištirta, tai gali baigtis tikrai negražiai sezono pabaigoje. Ir jūs matėte incidentus vakar, kurie buvo gana panašūs į tai, ką matėme Brazilijoje. Tik greičiai buvo mažesni. Mes nenorime, kad tai pasikartotų Abu Dabyje. Laimėti turi greičiausias pilotas su greičiausiu bolidu.“

Nepaisant pasikartojančių susidūrimų ir didėjančios įtampos tarp M. Verstappeno ir L. Hamiltono, taip pat tarp „Mercedes“ ir „Red Bull“, T. Wolffas tiki, kad konkuruojančios komandos sugebės parodyti pagarbą viena kitai, kad ir kokie būtų paskutinių lenktynių rezultatai.

„Emocijų tikrai netrūksta. Tarp komandų jaučiama didelė pagarba. Gerbiame vieni kitus ir dėl pasiekimų. Tai bus puikus sezonas, jei Abu Dabyje bus švariai kovojama dėl lenktynininkų čempiono titulo.“


Komentarai (85)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
artuvisai
IP: 0c1228c | 12/08 10:20 Atsakyti
kart
12/08 00:01

Tai yra visiški tavo kliedesiai, nes stabdžių savaime naudoti niekas nedraudžia.

Nusisnekejimams irgi turi buti ribos. Pats angliskai parasei, ir ten kaip tik tokiems nesusiprateliams kaip tu common sense ir parasytas, kad negali be priezasties sukelt pavojaus kitiems. Apie ka tu zmogau dar cia gincijiesi? Kad nestabde specialiai? kad taip galima? Kurioj cia paralelinej visatoj? Niekur, NIEKUR, ir musu gatvese taip negalima, ir jei su registratorium irodytu kad be priezasties pastabdei ir sukelei avarija, mazai nepasirodytu.
mariusis
IP: 975816b | 12/08 07:12 Atsakyti
kart
12/07 23:34

Parodyk man reglamente punktą, kuris draudžia stabdymą tada ir pratęsim diskusiją. O dabar gali eit nusišnekėti su savo draugeliais į kitas temas.

Nereikia jokio punkto, reikia vien logiką įsijungti. Drįsčiau teigti, kad esant tiesiojoje, dauguma nusimestų tik gazą, bet begalvis dar sugalvojo paspausti stabdžius, dar prieš tai viduryje trasos pasimakaluoti. Tai buvo daroma specialiai ir galima kalbėti ką norima ir vartyti, teisėjų sprendimas yra- kaltas. O dar kažkokiom analizėm užsiiminėti ir vartyti kažką staigiai lėtėjo ar stabdė, tai jei noro tik yra. Bet viena parašymas staigiai lėtėjo, na tikrai ne ant pavaros lėtėjo, ką parodė ir telemtrija. Gali toliau vartyti ir savo tiesas įrodinėti 🙂
tai
IP: c509717 | 12/08 00:09 Atsakyti
kart
12/08 00:01

Tai yra visiški tavo kliedesiai, nes stabdžių savaime naudoti niekas nedraudžia.

tavo kliedesiai-niekas tokiose situacijose stabdziu nenaudoja,neisitikne,kad kazkam gali pakenkt
kart
IP: ff4c1cb | 12/08 00:01 Atsakyti
tai
12/07 23:59

tai beveik visi pasitraukia is trajektorijos ir leteja pries praleisdami,bet tuo pat metu nekala dar ir per stabdzius,ypac be jokio butinumo ir vidury tiesios. nebutu prisilietes prie stabdziu,butu nieko gal ir neivyke. nedasunta?

Tai yra visiški tavo kliedesiai, nes stabdžių savaime naudoti niekas nedraudžia.
tai
IP: c509717 | 12/07 23:59 Atsakyti
kart
12/07 23:49

Esminis punktas yra šitas:

"27.4 At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person."

https://www.fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_sporting_regulations_-_iss_11-_2021-07-12.pdf

O ar smaukėsi už vairo, ar stabė, ar teletabius per ekraniuką žiūrėjo yra visiškai vienodai. Niekur nėra sprendime parašyta, kad prieš nosį tyčia užstabdė, kas tikriausiai būtų pavirtę į DSQ. Max'as lėtino dar iki Hamiui jį pasivejant tik tą darė kiek per "aštriai", čia ir buvo didžiausia problema.

tai beveik visi pasitraukia is trajektorijos ir leteja pries praleisdami,bet tuo pat metu nekala dar ir per stabdzius,ypac be jokio butinumo ir vidury tiesios. nebutu prisilietes prie stabdziu,butu nieko gal ir neivyke. nedasunta?
kart
IP: ff4c1cb | 12/07 23:49 Atsakyti
tai
12/07 23:42

sakai -teisejai is oro sugalvojo bauda? o tas stabdymas tiesiose turbut yprasta daugumai? ypac kai ant siknos per metra kas nors sedi?

Esminis punktas yra šitas:

"27.4 At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person."

https://www.fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_sporting_regulations_-_iss_11-_2021-07-12.pdf

O ar smaukėsi už vairo, ar stabė, ar teletabius per ekraniuką žiūrėjo yra visiškai vienodai. Niekur nėra sprendime parašyta, kad prieš nosį tyčia užstabdė, kas tikriausiai būtų pavirtę į DSQ. Max'as lėtino dar iki Hamiui jį pasivejant tik tą darė kiek per "aštriai", čia ir buvo didžiausia problema.
tai
IP: c509717 | 12/07 23:42 Atsakyti
kart
12/07 23:34

Parodyk man reglamente punktą, kuris draudžia stabdymą tada ir pratęsim diskusiją. O dabar gali eit nusišnekėti su savo draugeliais į kitas temas.

sakai -teisejai is oro sugalvojo bauda? o tas stabdymas tiesiose turbut yprasta daugumai? ypac kai ant siknos per metra kas nors sedi?
kart
IP: ff4c1cb | 12/07 23:34 Atsakyti
tai
12/07 23:30

kokiu reikia but dauztu,kad sugalvot tokias nesmones? as suprantu,kad tu supranti,jog nesamones pezi,bet kazkaip reikia issivartyt? ania,abugalvi?

Parodyk man reglamente punktą, kuris draudžia stabdymą tada ir pratęsim diskusiją. O dabar gali eit nusišnekėti su savo draugeliais į kitas temas.
tai
IP: c509717 | 12/07 23:30 Atsakyti
kart
12/07 23:18

Stabdymas savaime nėra draudžiamas abugalvi tu. Draudžiamas yra PAVOJINGAS SULĖTĖJIMAS, kas ir buvo svarstoma. Tik kaip argumentas buvo pateiktas stabdymas, bet taip pat gali būti pateikta ir kita priežastis. Gali būti netgi gedimas ar dar kažkas, todėl IR REIKIA TEISĖJAMS PATEIKTI SPRENDIMO ARGUMENTUS.

Ar jau daėjo, kas buvo svarstoma? Ne kažkoks jūsų kliedesiais paremtas braking testas, o PAVOJINGAS SULĖTĖJIMAS.

Jeigu Hamis būtų atvažiavęs net ir po 3s, bei kalęs į visiškai stovintį trasoje Verstapeną, būtų svarstoma lygiai tas pats ir būtų aiškinamasi Verstapeno sustojimo priežastys.

kokiu reikia but dauztu,kad sugalvot tokias nesmones? as suprantu,kad tu supranti,jog nesamones pezi,bet kazkaip reikia issivartyt? ania,abugalvi?
kart
IP: ff4c1cb | 12/07 23:18 Atsakyti
tai
12/07 23:10

as jau kaip vaikui 12 metu pazodziui aiskinu,kad del ,,STABDYMO,kuris ir sukele dideli suletejima,, gavo bauda,bet tau vistiek nedaeina.

Stabdymas savaime nėra draudžiamas abugalvi tu. Draudžiamas yra PAVOJINGAS SULĖTĖJIMAS, kas ir buvo svarstoma. Tik kaip argumentas buvo pateiktas stabdymas, bet taip pat gali būti pateikta ir kita priežastis. Gali būti netgi gedimas ar dar kažkas, todėl IR REIKIA TEISĖJAMS PATEIKTI SPRENDIMO ARGUMENTUS.

Ar jau daėjo, kas buvo svarstoma? Ne kažkoks jūsų kliedesiais paremtas braking testas, o PAVOJINGAS SULĖTĖJIMAS.

Jeigu Hamis būtų atvažiavęs net ir po 3s, bei kalęs į visiškai stovintį trasoje Verstapeną, būtų svarstoma lygiai tas pats ir būtų aiškinamasi Verstapeno sustojimo priežastys.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas