T. Wolffas: esmė ne tame, kad visi mes atbukome

T. Wolffas: esmė ne tame, kad visi mes atbukome
logo 2022 Gruodžio 12 d. 18:10, Daimler AG

Iškovojusi daugiau nei šimtą pergalių ir susirinkusi krūvą titulų, šiais metais „Mercedes“ atsidūrė besivejančių vaidmenyje, kai į „Formulę-1“ sugrįžo mašinos su žemės efektu. Konstruodami W13 bolidą, ekipos inžinieriai galvojo, kad jiems pavyks pratęsti sėkmingos technikos seriją, tačiau išėjo taip, kad beveik šoninius pontonus praradusi mašina stipriai pradėjo kentėti nuo išilginio svyravimo važiuojant tiesiąją dideliu greičiu. Šioje vietoje inžinieriai apsižiūrėjo.

„Mercedes“ prireikė daugiau nei pusmečio prisikapstyti iki pirminių šio reiškinio priežasčių. Tik po to reikalai po truputį pradėjo gerėti ir rudenį komanda jau galėjo kovoti su „Red Bull“ ir „Ferrari“.

Aukščiausiu šių dvikovų tašku tapo pergalingas George'o Russello ir Lewiso Hamiltono dublis Brazilijoje, tačiau sezoną „Mercedes“ užbaigė nebūdingoje jai trečioje Konstruktorių įskaitos pozicijoje.

Kai komandos vadovas Toto Wolffas buvo paprašytas papasakoti, kodėl toks patyręs ir stiprus kolektyvas negalėjo išsiaiškinti su W13 problemomis dar iki sezono starto.

„Žinote, aš turiu savotišką požiūrį į tai, kaip turi dirbti lenktynių komanda, - kalbėjo T. Wolffas. - Aš tokios nuomonės priėjau dar tais laikais, kai dirbau su „Williams“.

Jums reikia teisingos ir modernios infrastruktūros, nemažų finansų, gerų lenktynininkų, galingo motoro, ištikimos organizacijos ir pakankamai laiko, kad būtų pasiektas geras rezultatas.

Turėdami tokias sudedamąsias, jūs galėsite būti konkurencingais. Bet pergalės – tai jau visai kita istorija, nekalbant jau apie titulus. Bet mes turime visus komponentus tam pasiekti“.

Grįždamas prie W13, T. Wolffas pratęsė: „Reikalas ne tame, kad mūsų komanda vienu metu visa atbuko ir po pernai metų Konstruktorių taurės iškovojimo gruodžio mėnesį, iki kovo mes visi praradome formą.

Iš tikrųjų viskas paprasta – mūsų pasirinkta koncepcija buvo neteisinga. Mes neįvertinome tų efektų, kuria atsiranda sumažinus bolido prošvaisą. Varžovai su tuo susitvarkė kur kas geriau.

Arba jie tai žinojo iš ankstesnės savo patirties, arba daug daugiau dėmesio paskyrė konkrečioms mašinos elgesio charakteristikoms. Šito aš nežinau.

Tačiau mūsų komandoje niekas nesivaržo pasakyti, kad mes labai blogai susitvarkėme su darbu.

Niekas pas mus nesislepia už nugarų, neieško pateisinimų tokiems rezultatams. Mes paprasčiausiai sakome, kad padirbėjome labai blogai, o kitoms komandoms pavyko geriau“.

Šiame sezone „Mercedes“ lenktynininkai 17 kartų lipo ant podiumo. „Ferrari“ tai darė 20 kartų, o „Red Bull“ - 28 kartus.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983