T. Wolffas: „Honda“ sukūrė labai konkurencingą jėgainę (13)

T. Wolffas: „Honda“ sukūrė labai konkurencingą jėgainę
logo Kovo 28 d. 12:32, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas negailėjo pagyrų varžovams teigdamas, kad „Honda“ savo paskutiniam sezonui „Formulėje-1“ sukūrė labai gerą jėgainę.

Būtent japonų variklis buvo sumontuotas „Red Bull“ bolide, kurį pilotuodamas Maxas Verstappenas vakar Bahreine vykusioje kvalifikacijoje iškovojo „pole“ poziciją. Tuo tarpu „Mercedes“ atstovai Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas liko atitinkamai antroje ir trečioje vietose. Tai bus pirmas kartas V6 hibridinių variklių eroje, kai pirmas sezono lenktynes pradės bolidas ne su „Mercedes“ varikliu.

„Honda puikiai padirbėjo, jiems pavyko sukurti jėgainė, kuri yra labai konkurencinga. Pažiūrėkite kokias pozicijas iškovojo „AlphaTauri“. Mes į tokį varžovų pasiekimą turime reaguoti kaip sportininkai“, - kalbėjo T. Wolffas.

„Tiesiog turime pripažinti, kad jie puikiai atliko savo darbą. Toks jų rezultatas manęs visai nestebina. Manau, kad „Honda“ yra savimi besididžiuojanti kompanija. Todėl aš buvau įsitikinęs, kad jie atiduos visas savo jėgas tam, kad paskutiniam savo sezonui šiame sporte sukurtų puikią jėgainę. Jie nepaliko nė vieno neatversto akmens, tinkamai panaudojo savo resursus, tad gerai atliko darbą. Tuo tarpu mums tai gera motyvacija. Džiaugiuosi už juos.“

Kalbėdamas apie „Mercedes“ pasirodymą kvalifikacijoje, T. Wolffas teigė, kad dėl variklio ir ERS problemų ekipos pilotai tam tikrose trasos vietose buvo nepakankamai greiti.

„Manau, kad prarandame laiko greituose posūkiuose. Matome akivaizdų deficitą. Kalbant apie energijos iškrovą, prarandame truputi galios. Nesame visiškai patenkinti ERS darbu. Tačiau tai nėra vienintelis dalykas, dėl kurio skirtumas yra toks didelis.“


Komentarai (13)
Kestutis Gps
IP: 526a60a | 03/28 16:47 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
03/28 15:57

Nedrįsk listi prie medinių lentukiu sienu apdailos! :)))) ai, Kęstuti, kokios tavo sez.prognozes ric vs noris?

Išsisuksiu nuo atsakymo :/
Sergu už komandą. Visi komandos priimti dažniausiai tampa mylimi. Aišku, nevienodai: vieną ar kitą.. gal labiau. Bet to atvirai neišsakau :))
Iš Norriso labai laukiu, kas kitiems natūraliai paveldima ar jau vėliau susiformavęs charakterio bruožas, išmokti užsidėti "naglo egoisto" bent jau kaukę. Ir nenusiimti iki tol, kol bent nepradėsi galvoti apie pensiją. Manau, kad auščiausiams rezultatams tas būtina... :)
mercedess
IP: f4af79f | 03/28 16:15 Atsakyti
Kažkur užskaičiau, kad Honda labai kompaktiška, net už size zero kompaktiškesnė, kas davė RB daugiau ploto, kad prispausti galą. O galios prasme nenusileidžia MB jėgainei.
Kestutis Gps
IP: 526a60a | 03/28 16:00 Atsakyti
fnatic
03/28 15:27

Tas laimintis bolidas ir toliau daug laimėjo Mercedes pavadinimu, o to bolido pradininkas kaip ir Hondos buvo tas pats Brawnas

Mane piktina, kad ta šlovė priskiriama Brawnui... :(
Tuo metu Honda sumušė išlaidavimo rekordus, skyrė milžiniškas investicijas: vystė 3 skirtingas koncepsijas naujam sezonui (deja, taip savo vardu ir neišvydo). Dvi Anglijoje (vienai iš jų ir vadovavo B.) Bet.... pažangiausia buvo esanti Japonijoje, kurioje vienam japonų inžinieriui ir gimė tokio difuzerio įdėja. Šiandien nieks net neprisimena jo vardo :(
Brawno patirtis F1 (ferrari) leido įžvelgti šią inovaciją, jam asmeniškai imtis atsakomybės ir pastatyti ant kortos su financiniais įsipareigojimais darbuotojams, kuriuos drąstiškai sumažino (berods, trečdaliu) bei sugebėjo motyvuoti bei griežtai vadovauti. Už šitą jį smarkiai pagirti. Bet nepriskirti kūrybinės autorystės, kuriai net nevadovo.
Norge logo rėmėjas
IP: d06ea97 | 03/28 15:57 Atsakyti
Kestutis Gps
03/28 14:37

Nu, kad ne: nebeliko :( teks prie medienos... ;)
Nu taigis, Toto žodžio žmogus: nuo kalbų... prie savanoriškų darbų... :D
Žiū... ir FIA rankos jau tiesiasi link Hondos kaklo..

Nedrįsk listi prie medinių lentukiu sienu apdailos! :)))) ai, Kęstuti, kokios tavo sez.prognozes ric vs noris?
fnatic
IP: 59f2bb4 | 03/28 15:27 Atsakyti
RSFerrari
03/28 12:37

Sukūrė ir laiminčiais metais paliks sportą.
Panašiai buvo, kai Honda ekipą Brawn pardavė. Padarė laimintį bolidą ir out...

Tas laimintis bolidas ir toliau daug laimėjo Mercedes pavadinimu, o to bolido pradininkas kaip ir Hondos buvo tas pats Brawnas
Fasten
IP: c9bcbcd | 03/28 15:23 Atsakyti
Jeigu nepradės hondos dūmais piltis race režimu, tuomet bus įdomu.
Kestutis Gps
IP: 526a60a | 03/28 14:37 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
03/28 14:15

jau susitarta, kad ivedus pu isaldyma vistiek bus nustatytas suvienodinimo mechanizmas, todel tikiuosi, kad ne visi tapetai nudraskyti, nes versija slubuojanti :) o jei rimtai, kalbama, kad gali buti susitarta net del primityvaus kuro srauto apribojimo gamintojui, kuris bus galingesnis nei "tiek ir tiek".

Nu, kad ne: nebeliko :( teks prie medienos... ;)
Nu taigis, Toto žodžio žmogus: nuo kalbų... prie savanoriškų darbų... :D
Žiū... ir FIA rankos jau tiesiasi link Hondos kaklo..
Norge logo rėmėjas
IP: d06ea97 | 03/28 14:15 Atsakyti
Kestutis Gps
03/28 13:30

Palaksčius iš kampo į kampą, nudraskius visų sienų tapetus nagais... man žybtelėjo mintis: o kodėl Mercedes neprisukus PU - nurims kalbos apie skirtingų gamintojų jegos suvienodinimo... Ogi vasarėlei įpusėjus bus galima grįšti prie tikrosios versijos... juk atsiraitojus rankoves teko sukiai dirbti, laikas marškinius išsiskalbti :))

jau susitarta, kad ivedus pu isaldyma vistiek bus nustatytas suvienodinimo mechanizmas, todel tikiuosi, kad ne visi tapetai nudraskyti, nes versija slubuojanti :) o jei rimtai, kalbama, kad gali buti susitarta net del primityvaus kuro srauto apribojimo gamintojui, kuris bus galingesnis nei "tiek ir tiek".
Kestutis Gps
IP: 526a60a | 03/28 13:30 Atsakyti
Palaksčius iš kampo į kampą, nudraskius visų sienų tapetus nagais... man žybtelėjo mintis: o kodėl Mercedes neprisukus PU - nurims kalbos apie skirtingų gamintojų jegos suvienodinimo... Ogi vasarėlei įpusėjus bus galima grįšti prie tikrosios versijos... juk atsiraitojus rankoves teko sukiai dirbti, laikas marškinius išsiskalbti :))
Williams fanas
IP: 4a579ff | 03/28 13:04 Atsakyti
RSFerrari
03/28 12:37

Sukūrė ir laiminčiais metais paliks sportą.
Panašiai buvo, kai Honda ekipą Brawn pardavė. Padarė laimintį bolidą ir out...

ta patį norėjau rašyt nes lygiai taip pat viskas kartojasi pagal situacija , sukūrė pagaliau rimta variklį ir out :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas