F-1 komandų vadovų teigimu, naivu tikėtis, kad 2022 m. bolidai kardinaliai skirsis nuo automobilio prototipo, kuris buvo pristatytas prieš beveik dvi savaites Silverstouno trasoje.
Anot „Mercedes“ vadovo Toto Wolffo ir „McLaren Racing“ vadovo Zako Browno, kalbant apie automobilių išvaizdą, bolidų išdažymai toliau išliks pagrindiniu ir labiausiai pastebimu skirtumu.
Silverstouno trasoje buvo pristatytas 2022 m. bolido prototipas. Jis išsiskyrė paprasta aerodinamika bei 18 colių ratais. Kitais metais vėl bus grįžta prie „žemės efekto“ - bolido dugne esančių aerodinaminių tunelių, kurie pasirūpins prispaudžiamąja jėga.
Bet dėl griežto naujojo reglamento, naivu tikėtis didelių skirtumų tarp komandų bolidų.
„Manau, kad skirtumai bus nežymūs. Naujasis reglamentas yra toks griežtas, jog išvaizdos skirtumai tarp bolidų bus minimalūs“, - kalbėjo T. Wolffas.
„Jie atrodo tarsi retro stiliaus. Panašūs į „IndyCar“ bolidus, kuriais buvo lenktyniaujama praėjusiame amžiuje. Tokių bolidų yra ne vienas Zako garaže.“
Tuo tarpu pats Z. Brownas, kurio Covid-19 testas buvo teigiamas, negalėjo dalyvauti 2022 m. prototipo pristatyme. Tačiau amerikietis antrino T. Woffui teigdamas, kad tikėtis didelių pokyčių kitais metais yra naivu.
„Nemanau, kad bolidai radikaliai skirsis, nes visi kuriame automobilius vadovaudamiesi labai griežtu reglamentu. Mačiau kaip atrodo mūsų bolidas. Jis skiriasi subtiliai“, - sakė Z. Brownas.
„Tai, ką jie parodė Silverstoune yra puiki reprezentacija to, ką kitais metais žmonės matys stovėdami 50 pėdų atstumu nuo bolidų. Kaip ir su visais kitais F-1 bolidais, tik analizuodamas detales pamatai skirtumus.“
„Man neteko gyvai matyti 2022 m. bolido prototipo, tik jo nuotraukas. Tikiuosi, jog bus pasiekti iškelti tikslai ir kitais metais pamatysime daugiau artimos kovos tarp lenktynininkų.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |