T. Wolffas iš esmės pakeitė ateities planus

T. Wolffas iš esmės pakeitė ateities planus
logo 2023 Balandžio 09 d. 16:49, Daimler

Toto Wolffas – lenktynininkas-mėgėjas ir privatus investuotojas „Formulės-1“ aplinkoje pasirodė 2009 metais kai tapo „Williams“ komandos bendrasavininkiu. Po ketverių metų jis jau buvo „Mercedes“ vadovu ir turėjo šioje komandoje akcijų dalį.

Pradedant nuo 2014-tųjų, kai pasikeitė F-1 reglamentas, „Mercedes“ tapo dominuojančia jėga peletone ir aštuonis kartus paeiliui iškovojo Konstruktorių taurę. T. Wolffas, kuris kiekvieną kartą sudarydavo trejų metų kontraktus su „Daimler AG“ koncernu, galvojo apie išėjimą 2021 metų sezono pabaigoje, bet galiausiai nutarė dar pasilikti savo poste. Tada jis sakė, kad žada palaipsniui atitolti nuo kasdieninio vadovavimo sporto komandai.

Tačiau dabar 51-erių metų austras prisipažino, kad pakeitė savo nuomonę – jis ne tik žada tęsti darbą, bet ir jam atiduoti visas jėgas.

„2020 metais galvojau apie ateitį, - kalbėjo T. Wolffas. - Tada aš planavau viską užbaigti, kai man bus 49 metai. Man atrodė, kad artėjant 50-mečiui, tu pasieki savo galimybių ribas kaip „top“ vadybininkas.

Bet po to planai pasikeitė. Tai galima sulyginti su akcijų pirkimu ir pardavimu finansų rinkoje. Priėjau išvados, kad noriu toliau užsiimti šiuo darbu.

Pirmą kartą gyvenime aš pakeičiau strategiją. Anksčiau aš kažką pirkdavau, tai pagerindavau ir parduodavau. Dabar nutariau, kad nupirkęs ir pagerinęs, aš noriu tai išsaugoti. Tai labai rimta permaina.

Man prireikė visų metų, norint tai suprasti. Supratau, kad nenoriu sugrįžti į finansų rinką, kurioje dirbau 25 metus. Man norėjosi tapti tikru verslo savininku ir išsaugoti jį visam laikui. Taigi, judu toliau šia kryptimi“.

Wolffas pridūrė, kad dabar papildoma argumentacija jam dar tapo noras sugrąžinti „Mercedes“ į buvusį lygį – naujas reglamento pasikeitimas 2022 metais nubloškė komandą atgal.

„Yra dar vienas svarbus dalykas, - aiškino austras. - Kai tu laimi čempionatą, tai reiškia ir finansinę sėkmę.

Iš pradžių mano kontraktas buvo numatytas trejiems metams. Po to sekė kitas ir man visa tai patiko. O vėliau atėjo kritinis momentas.

Iš pradžių mes susitarėme dėl 2013-2015 metų, vėliau – dėl 2016-2018. Dar vėliau pasirašiau sutartį 2019-2021 metams. Kaip tik 2020 metais nebuvau įsitikinęs, ar noriu tęsti šį darbą.

Anksčiau galvodavau tik apie tai, ar noriu pratęsti kontraktą dar keliems metams. Dabar aš situaciją vertinu kitaip. Tai yra mano kompanija, mano komanda, Aš paprastai negaliu išeiti iš jos.

Dabar mano užduotis – auklėti talentus ir iš dalies koreguoti mano pačio veiklą. Man tai daugiau nėra vien investicinis projektas. Tai iš tikrųjų mano kompanija.

Aš esu vienas iš trijų savininkų - kartu su „Mercedes“ koncernu ir INEOS kompanija. Ir kiekvieną dieną man reikia priminti sau apie šią realybę. Tai ypač svarbu, kai pakilimus keičia nuopuoliai“.

Anksčiau „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas, kuris visuomet kalbėjo, jog „neliks lenktyniauti sulaukęs 40-ties metų“, taip pat pakeitė savo požiūrį į šį klausimą ir rengiasi su komanda pasirašyti naują kontraktą.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. mantioras 2786
2. Valode 2783
3. Darius Linkevicius 2766
4. gytisz 2741
5. Beržas 2740