T. Wolffas: kitąmet bolidai bus lėtesni

T. Wolffas: kitąmet bolidai bus lėtesni
logo 2020 Gruodžio 27 d. 13:21, Pexels

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad 2021 m. bolidai bus lėtesni nei šiemet naudoti F-1 automobiliai.

Komandos kitais metais naudos bolidus, kurie bus paruošti atsižvelgus į pokyčius techniniame reglamente. Ekipos bus priverstos pakoreguoti iki šiol naudotus difuzorius, stabdžių aušinimo angas, bolido dugną.

Neabejojama, kad anksčiau ar vėliau komandoms pavyks susigrąžinti prarastą prispaudžiamąją jėgą. Bet anot T. Wolffo, kitąmet ratų įveikimo laikai bus prastesni nei šiemet.

„Nemanau, kad kitais metais rezultatai bus geresni. Didžiausi pokyčiai bus aerodinamikos srityje, ypač bolido dugne ties galiniais ratais. Tad prispaudžiamoji galia stipriai sumažės“, - pasakojo T. Wolffas.

„Vis dar tęsiame pasiruošimą kitų metų sezonui. Reiktų nepamiršti, kad kitais metais taip pat naudosime kietesnes padangas. Tad abejoju, kad kitąmet rato įveikimo laikai bus panašūs į tuos, kuriuos matėme šiemet. Tik ne pirmoje metų pusėje.“

Apie naujos konstrukcijos padangas prakalbo ir „Williams“ specialistas Dave‘as Robsonas.

„Nemanau, kad mums pavyks susigrąžinti viską, ką prarasime dėl pokyčių, su kuriais susidursime“, - kalbėjo specialistas.

„Taip, geriau perpratę naujas padangas ir išsiaiškinę kaip jas tinkamai panaudoti, mums pavyks susigrąžinti dalį prarasto laiko. Nemanau, kad rezultatai bus visa sekunde prastesni. Bet abejoju, kad mums pavyks susigrąžinti visą prarastą laiką. Kadangi tai bus tvirtesnės konstrukcijos ir patvaresnės padangos, normalu, jog ratų įveikimo laikai bus prastesni nei šiemet.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983