T. Wolffas: „Mercedes“ tiekti variklius „McLaren“ ekipai - rizikingas žingsnis (5)

T. Wolffas: „Mercedes“ tiekti variklius „McLaren“ ekipai - rizikingas žingsnis
logo Spalio 08 d. 21:23, Pirelli

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad sprendimas tiekti variklius „McLaren“ komandai yra rizikingas žingsnis.

Neseniai buvo oficialiai paskelbta, kad minėtoji britų ekipa nuo 2021 m. vėl naudos „Mercedes“ variklius.

Nuo tada, kai „McLaren“ nustojo naudoti „Mercedes“ motorus, jos pilotai nė karto neiškovojo prizinės vietos, o ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio paskutinį kartą lipo 2012 m.

T. Wolffas mano, kad pradėjusi naudoti „Mercedes“ variklius, britų komanda ateityje gali tapti rimta varžove jo vadovaujamai ekipai.

„2021 metais prasidės nauja era. Skirtumai tarp komandų bus mažesni, didesnė konkurencija. Manome, kad turėdami konkurencingas klientes galėsime daugiau išmokti“, - kalbėjo T. Wolffas.

„McLaren“ komandą vertiname labai gerai. Dėka Zako ir Andreaso priimtų sprendimų, ekipa padarė nemenką progresą. Galimi tokios situacijos pranašumai nusveria tą faktą, jog „McLaren“ gali tapti rimta konkurente.“

„Supratome, kad turėti rikiuotėje daugiau jėgainių yra naudinga. Žinoma, iškyla logistinių klausimų, nes visos klientės nori gauti variklius tuo pačiu metu. Tačiau vertinant visą situaciją, įžvelgiame daugiau pliusų nei minusų. Iš finansinės pusės - padidėjęs pinigų srautas. O tai naudinga tobulinant jėgainę. Bendrai, daug pliusų. Tiesa, toks sprendimas yra rizikingas. Jei „McLaren“ gerai atliks savo darbą, jie darys viską, kad mus įveiktų ir jeigu jiems puikiai seksis, jie galės durti į mus pirštu ir sakyti: „Naudojame tokius pačius variklius, o jūs nepakankamai gerai atliekate savo darbą.“ Bet mes esame pasiruošę tokiam žingsniui.“

Komentarai (5)


YZF
| Spalio 10 d. 11:25
A85
| Spalio 10 d. 09:50

Bbz kiek Carter yra legit resursas, nors koks tikslas jam nesąmones pezėt. Dabar visos komandos gauna vienoda geležį ir softą. Čia kaip ir OK viskas.

Klausimas, kiek jiems leidžiama tuos visus režimus naudot. Teoriškai, tai kaip ir galima, bet praktiškai aš neatsimenu ar Alfa ir Haas turėjo tą patį Q party mode, kaip gamyklinė Ferrari, kur turėjo monstrišką pranašumą tiesiosiose paskutinėse keliose lenktynėse. Jeigu turėjo, tai viskas fair and square, bet kaip tai neatsimenu. Tad, manau, kad variklių gamintojai net ir tiekdami viską identiškai, turi įtakos dėl variklių režimų naudojimo. Nes pasakyt, kad reikia variklį taupyt, yra labai paprasta ir sunkiai įrodoma, kad taip tiesiog performance ribojimas.

Įdomu kokia kitų komentuotojų nuomonė šitu klausimu.

Butu kvaila jeigu gamintojas tiektu konkurentams identisko pajegumo varikli ir gautu nuo ju i kaulus butent del variklio pranasumo (jeigu vaziuokle +- panasaus pajegumo). Ypac tokie kaip Mersai, kurie isleidzia simtus milijonu kiekvienais metais. Kam jiems tas papildomas vargas ant galvos? Lygiai tas pats su MotoGP komandom, kai stelitines turi motus su 'siek tiek kitokiu softu' ir kazkodel tiesiojoje 5-10km/h leciau vaziuoja. Bet siaip viskas 'identiska'.
A85
| Spalio 10 d. 09:50
YZF
| Spalio 10 d. 09:29

Tu nesijuok, o geriau pasidomek Lotus SPA istorija.

Bbz kiek Carter yra legit resursas, nors koks tikslas jam nesąmones pezėt. Dabar visos komandos gauna vienoda geležį ir softą. Čia kaip ir OK viskas.

Klausimas, kiek jiems leidžiama tuos visus režimus naudot. Teoriškai, tai kaip ir galima, bet praktiškai aš neatsimenu ar Alfa ir Haas turėjo tą patį Q party mode, kaip gamyklinė Ferrari, kur turėjo monstrišką pranašumą tiesiosiose paskutinėse keliose lenktynėse. Jeigu turėjo, tai viskas fair and square, bet kaip tai neatsimenu. Tad, manau, kad variklių gamintojai net ir tiekdami viską identiškai, turi įtakos dėl variklių režimų naudojimo. Nes pasakyt, kad reikia variklį taupyt, yra labai paprasta ir sunkiai įrodoma, kad taip tiesiog performance ribojimas.

Įdomu kokia kitų komentuotojų nuomonė šitu klausimu.
YZF
| Spalio 10 d. 09:29
pergalingas
| Spalio 09 d. 22:26

Aha ... ir tuos 50ag per bluetooth’a persius i hamiltono bolida ;)

Tu nesijuok, o geriau pasidomek Lotus SPA istorija.
pergalingas
| Spalio 09 d. 22:26
Aha ... ir tuos 50ag per bluetooth’a persius i hamiltono bolida ;)
YZF
| Spalio 09 d. 15:40
pakeis nustatyma nuotoliniu budu ir bus iskarto -50Ag. Jokios gresmes.
×

F-1.lt pulsas