„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad sprendimas tiekti variklius „McLaren“ komandai yra rizikingas žingsnis.
Neseniai buvo oficialiai paskelbta, kad minėtoji britų ekipa nuo 2021 m. vėl naudos „Mercedes“ variklius.
Nuo tada, kai „McLaren“ nustojo naudoti „Mercedes“ motorus, jos pilotai nė karto neiškovojo prizinės vietos, o ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio paskutinį kartą lipo 2012 m.
T. Wolffas mano, kad pradėjusi naudoti „Mercedes“ variklius, britų komanda ateityje gali tapti rimta varžove jo vadovaujamai ekipai.
„2021 metais prasidės nauja era. Skirtumai tarp komandų bus mažesni, didesnė konkurencija. Manome, kad turėdami konkurencingas klientes galėsime daugiau išmokti“, - kalbėjo T. Wolffas.
„McLaren“ komandą vertiname labai gerai. Dėka Zako ir Andreaso priimtų sprendimų, ekipa padarė nemenką progresą. Galimi tokios situacijos pranašumai nusveria tą faktą, jog „McLaren“ gali tapti rimta konkurente.“
„Supratome, kad turėti rikiuotėje daugiau jėgainių yra naudinga. Žinoma, iškyla logistinių klausimų, nes visos klientės nori gauti variklius tuo pačiu metu. Tačiau vertinant visą situaciją, įžvelgiame daugiau pliusų nei minusų. Iš finansinės pusės - padidėjęs pinigų srautas. O tai naudinga tobulinant jėgainę. Bendrai, daug pliusų. Tiesa, toks sprendimas yra rizikingas. Jei „McLaren“ gerai atliks savo darbą, jie darys viską, kad mus įveiktų ir jeigu jiems puikiai seksis, jie galės durti į mus pirštu ir sakyti: „Naudojame tokius pačius variklius, o jūs nepakankamai gerai atliekate savo darbą.“ Bet mes esame pasiruošę tokiam žingsniui.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |