Seniausi komentarai
YZF
| Spalio 10 d. 11:25
A85
| Spalio 10 d. 09:50

Bbz kiek Carter yra legit resursas, nors koks tikslas jam nesąmones pezėt. Dabar visos komandos gauna vienoda geležį ir softą. Čia kaip ir OK viskas.

Klausimas, kiek jiems leidžiama tuos visus režimus naudot. Teoriškai, tai kaip ir galima, bet praktiškai aš neatsimenu ar Alfa ir Haas turėjo tą patį Q party mode, kaip gamyklinė Ferrari, kur turėjo monstrišką pranašumą tiesiosiose paskutinėse keliose lenktynėse. Jeigu turėjo, tai viskas fair and square, bet kaip tai neatsimenu. Tad, manau, kad variklių gamintojai net ir tiekdami viską identiškai, turi įtakos dėl variklių režimų naudojimo. Nes pasakyt, kad reikia variklį taupyt, yra labai paprasta ir sunkiai įrodoma, kad taip tiesiog performance ribojimas.

Įdomu kokia kitų komentuotojų nuomonė šitu klausimu.

Butu kvaila jeigu gamintojas tiektu konkurentams identisko pajegumo varikli ir gautu nuo ju i kaulus butent del variklio pranasumo (jeigu vaziuokle +- panasaus pajegumo). Ypac tokie kaip Mersai, kurie isleidzia simtus milijonu kiekvienais metais. Kam jiems tas papildomas vargas ant galvos? Lygiai tas pats su MotoGP komandom, kai stelitines turi motus su 'siek tiek kitokiu softu' ir kazkodel tiesiojoje 5-10km/h leciau vaziuoja. Bet siaip viskas 'identiska'.
A85
| Spalio 10 d. 09:50
YZF
| Spalio 10 d. 09:29

Tu nesijuok, o geriau pasidomek Lotus SPA istorija.

Bbz kiek Carter yra legit resursas, nors koks tikslas jam nesąmones pezėt. Dabar visos komandos gauna vienoda geležį ir softą. Čia kaip ir OK viskas.

Klausimas, kiek jiems leidžiama tuos visus režimus naudot. Teoriškai, tai kaip ir galima, bet praktiškai aš neatsimenu ar Alfa ir Haas turėjo tą patį Q party mode, kaip gamyklinė Ferrari, kur turėjo monstrišką pranašumą tiesiosiose paskutinėse keliose lenktynėse. Jeigu turėjo, tai viskas fair and square, bet kaip tai neatsimenu. Tad, manau, kad variklių gamintojai net ir tiekdami viską identiškai, turi įtakos dėl variklių režimų naudojimo. Nes pasakyt, kad reikia variklį taupyt, yra labai paprasta ir sunkiai įrodoma, kad taip tiesiog performance ribojimas.

Įdomu kokia kitų komentuotojų nuomonė šitu klausimu.
YZF
| Spalio 10 d. 09:29
pergalingas
| Spalio 09 d. 22:26

Aha ... ir tuos 50ag per bluetooth’a persius i hamiltono bolida ;)

Tu nesijuok, o geriau pasidomek Lotus SPA istorija.
pergalingas
| Spalio 09 d. 22:26
Aha ... ir tuos 50ag per bluetooth’a persius i hamiltono bolida ;)
YZF
| Spalio 09 d. 15:40
pakeis nustatyma nuotoliniu budu ir bus iskarto -50Ag. Jokios gresmes.

F-1.lt pulsas