„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas neslepia, kad pavarų dėžės gedimas pirmąją F-1 bandymų dieną komandą užklupo netikėtai, o gedimo priežasties dar nepavyko išsiaiškinti.
Pirmoje dienos pusėj Valtteri Bottas spėjo įveikti tik apšilimo ratą, o po to buvo priverstas grįžti į komandos garažą iškilus problemai perjungiant pavaras. Galų gale ekipa nusprendė pakeisti pavarų dėžę. Prieš pietų pertrauką į trasą sugrįžęs sportininkas įveikė vos kelis ratus ir savo darbą šiandien baigė.
„Šiandien mes nebuvome greiti, nes ryte įveikėme vos vieną ratą. Tai tikrai nebuvo geras startas, nes susidūrėme su pavarų dėžės gedimu, kuris mus užklupo netikėtai. Mums kol kas dar nepavyko išsiaiškinti gedimo priežasties. Jei pavyks išvengti daugiau problemų, tokiu atveju turėtume atsitiesti. Bet jeigu iškils daugiau bėdų, per tas tris dienas nelabai ką pavyks nuveikti“, - sakė T. Wolffas.
Tik šiandien prasidėjus bandymams Bahreine pavyko pastebėti tai, ką „Mercedes“ stengėsi visą laiką slėpti nuo varžovų - bolido dugną, kuris patraukė daugelio dėmesį dėl įgyvendintų sprendimų.
„Atrodo gerai. Įsigaliojus pokyčiams reglamente ir sumažėjus prispaudžiamajai jėgai, norėjome optimizuoti bolido dugną. Pažiūrėsime ar mūsų sprendimas pasiteisins.“
„Manau, kad ne viskas turi būti viešai demonstruojama. Pavadinčiau tai informaciniu karu. Net neabejoju, kad nematėte daug dalykų, kurie bus naudojami po dviejų savaičių Bahreine vyksiančiose lenktynėse. Tai viso to dalis.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |