T. Wolffas: nesu niekaip susijęs su derybomis tarp „Aston Martin“ ir S. Vettelio (12)

T. Wolffas: nesu niekaip susijęs su derybomis tarp „Aston Martin“ ir S. Vettelio
logo 2020 Liepos 22 d. 15:58, Ferrari

„Aston Martin“ nuo kito sezono perims „Racing Point“ komandą ir sugrįš į „Formulę-1“.

Realu, kad komanda į prestižinį čempionatą sugrįš su trenksmu – jau kurį laiką sklaido gandai, kad „Aston Martin“ derasi dėl kontrakto su keturiskart pasaulio čempionu Sebastianu Vetteliu.

Neabejojama, kad vokietis komandoje pakeistų Sergio Perezą, o užsienio žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad ties S. Vettelio perėjimu dirba ir „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas, kuris neseniai įsigijo 5 proc. „Aston Martin“ akcijų.

Vis tik pats austras patikino, kad jo turimos akcijos neleidžia daryti įtakos F-1 komandai.

„Mano turimos akcijos niekaip nesusijusios su „Aston Martin“ F-1 komanda. Nesu niekaip susijęs su derybomis tarp „Aston Martin“ ir S. Vettelio.

Akivaizdu, kad Sebastianą pažįstu labai gerai ir teko dalyvauti neformaliuose pokalbiuose, bet nieko daugiau“, – kalbėjo T. Wolffas.

„Mercedes“ vadovas taip pat pakomentavo ir situaciją, kurioje atsidūrė S. Perezas.

„Manau, kad Perezas yra labai svarbi komandos dalis. Jis yra puikus pilotas. Iš kitos pusės, Vettelis yra keturiskart pasaulio čempionas, kuris komandai atneštų dar daugiau greičio ir svariai prisidėtų prie bolido tobulinimo. Jis taip pat būtų svarbus iš marketinginės pusės.

Vis tik viskas priklauso nuo Lawrence'o Strollo sprendimo. Būtent jis nuspręs, kurie pilotai geriausiai tinka jo komandai“, – pridėjo T. Wolffas.


Komentarai (12)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
kart
| 07/23 15:27 Atsakyti
Sub7
07/22 19:40

Deja YZF is dalies teisus - is Sebo tikraja marketingo prasme nelabai kas yra, nes butent jis nera toks influenceris as such. Vettelis neturi nei fb, nei tw, nei instagramo, jam pajebat ant clicku ir laiku, skirtingai nuo paminetu aktyvistu ir kitu jaunosios kartos pilotu. Gyvenam tokioj visuomenej, kur kazkieno ikeltas my story su product placementu ar tiesiogine reklama yra daug vertingesnis nei buvimas 4x WDC. Jaunajai kartai yra ***, kas pries 10 metu dominavo ir kokia jo kaip piloto verte, jiems yra cia ir dabar, ir jei jie soc medioj mato Hamiltona iskelus kumstuka ir trypciojant kad visi aplink rasistai, Pereza kuris geria butent toki energini gerima ir valgant butent toki sokoladuka ir Norriso streamus, jiems tai yra 100x efektingiau. Visu remeju PR ir marketingo skyriai butent ta linkme ir dirba.

Jaunajai kartai :))) Tipo idomu Astonui jaunoji karta? Ka jie zaislinius modeliukus gamina? Asmeninės piloto soc. tinklų paskyros ir komandos marketingas neturi nieko bendro. O, kad Sebas turi vieną didžiausių fanų bazių neturėdamas jokių soc tinklų, tai yra faktas ir tik visiškai nesidomintys gali tai neigti.
tuberkolioze
| 07/23 08:16 Atsakyti
Sub7
07/22 21:17

Jei nesidomejo anksciau, domisi dabar - visi to paties Norriso, Albono, Russello ir Leclerco streamais pritraukti nemokus paaugliai kazkada taps mokiais ir kad ir nuo siemet domisi sportu. Bernie nusistatymas yra, kad F1 auditorija yra senukai kurie yra 1% populiacijos pagal turta ir kurie perka rolexus ir jachtas - cia tik dar vienas krastutinumas, ir jo nuomone apie Liberty aisku bus tokia, ypac kai Liberty atvere ta paslaptingumo ir FOM autoriniu teisiu skrynia kuria po devyniais uzraktais laike Bernie - paziurek kiek turim Youtube materialo, neskaitant kitu soc tinklu. Prie Bernie taip lengvai pasiziuresi dominanti epizoda? Viskas iskart istrinama. Del Vettelio - jo, mums kurie domisi sportu eile metu jis yra daug idomesnis nei Norrisas ar kitas twitcho streameris ir su juo pirmoj vietoj noresim nusifotkint ar alaus atsigert, bet ziurek i tai nesuidealizuodamas kas turetu but marketinge auksciau is moralines puses - butent korporacijos, remiancios sporta ir jaunus pilotus suinteresuotos irezt i pasamone tiems nemokiems paaugliams, kurie galiausiai tures darbus ir perkamaja galia kad tie produktai yra zjbs nes jais naudojasi F1 pilotai. Nesvarbu ar jis vidury peletono trinasi ar laimi karts nuo karto - F1 piloto aura yra vis dar tokia pat mistiska ir jie pirks butent ta sokoladini piena ar dar koki velnia, kuri jie mate endorsinama pas juos soc tinkluose.

Prirašėt paklodes, kad tik savo nuomonę pateisinti, bet esmė nesikeičia - tie 100 tūkstančių Lando spoguotų gerbėjų atvirai deklaruoja, kad net nežiūri lenktynių - jiems įdomu tik e-sportas. Ir iš kitos pusės toks Kimis tik sukūręs instagram paskyrą iškart sulaukia milijono sekėjų. Tas pats būtų ir su Sebu. O vien tik tai, kad jis neturi ST paskyros nereiškia, kad jis neturi gerbėjų ir turginės vertės.
Ir tiek to, aš internetinis anonimas aišku galiu neišmanyti apie verslą. Bet kodėl tas milijardierius derasi su Veteliu ir svarsto išspirti jauną perspektyvų sportininką kuris dar ir susimoka už savo vietą? Ar tamsta ir už Strollą geriau išmanote kaip daryti verslą ir kuris čia turi daugiau turginės vertės? Ar čia išvis YZF atsarginė paskyra eilinį kartą bandanti pateisinti YZF nuomonę bet kokia kaina.
Sub7
| 07/22 21:17 Atsakyti
tuberkolioze
07/22 20:46

O tie visi tamstelės išvardinti žmonės išvis ar domisi F1? Kiek yra tekę matyti skaičius, tai ne. Ir iš kitos pusės žmonės kurie domisi F1 nesidomi tuo mėšlu kurį čia paminėjot.
Ir beje, čia ne tik mano tokia nuomonė. Toks senas pezla Eclestonas irgi panašiai galvoja ir ne kartą apie tai yra kalbėjęs, kad Liberty orientuojasi visiškai ne į tą auditoriją.
Nu ir dėl Noriso tai išvis juokinga - jis sugebėjo pritraukti keliasdešimt tūkstančių nemokių paauglių su savo transliacijomis - va dabar tai Liberty tikrai atsigaus. Ir kas tas Vetelis šalia kurio nori nusifotografuoti kiekvienas. Nes, kad ir bėgiais, bet visgi atsivežė keturis titulus. Ir maudysis tos buvusios šlovės spinduliuose iki gyvenimo pabaigos ir marketingo prasme greičiausiai nei Norisas nei likusieji iš peletono vidurio niekada jam neprilygs. Galbūt jie geresni lenktynininkai, bet marketingo prasme jie labai atsilieka.
P.S. YZF kaip visada savo stiliuje - kai reikia diskutuoti ir rasti argumentų tai pasiplauna pažemindamas oponentą.

Jei nesidomejo anksciau, domisi dabar - visi to paties Norriso, Albono, Russello ir Leclerco streamais pritraukti nemokus paaugliai kazkada taps mokiais ir kad ir nuo siemet domisi sportu. Bernie nusistatymas yra, kad F1 auditorija yra senukai kurie yra 1% populiacijos pagal turta ir kurie perka rolexus ir jachtas - cia tik dar vienas krastutinumas, ir jo nuomone apie Liberty aisku bus tokia, ypac kai Liberty atvere ta paslaptingumo ir FOM autoriniu teisiu skrynia kuria po devyniais uzraktais laike Bernie - paziurek kiek turim Youtube materialo, neskaitant kitu soc tinklu. Prie Bernie taip lengvai pasiziuresi dominanti epizoda? Viskas iskart istrinama. Del Vettelio - jo, mums kurie domisi sportu eile metu jis yra daug idomesnis nei Norrisas ar kitas twitcho streameris ir su juo pirmoj vietoj noresim nusifotkint ar alaus atsigert, bet ziurek i tai nesuidealizuodamas kas turetu but marketinge auksciau is moralines puses - butent korporacijos, remiancios sporta ir jaunus pilotus suinteresuotos irezt i pasamone tiems nemokiems paaugliams, kurie galiausiai tures darbus ir perkamaja galia kad tie produktai yra zjbs nes jais naudojasi F1 pilotai. Nesvarbu ar jis vidury peletono trinasi ar laimi karts nuo karto - F1 piloto aura yra vis dar tokia pat mistiska ir jie pirks butent ta sokoladini piena ar dar koki velnia, kuri jie mate endorsinama pas juos soc tinkluose.
tuberkolioze
| 07/22 20:46 Atsakyti
Sub7
07/22 19:40

Deja YZF is dalies teisus - is Sebo tikraja marketingo prasme nelabai kas yra, nes butent jis nera toks influenceris as such. Vettelis neturi nei fb, nei tw, nei instagramo, jam pajebat ant clicku ir laiku, skirtingai nuo paminetu aktyvistu ir kitu jaunosios kartos pilotu. Gyvenam tokioj visuomenej, kur kazkieno ikeltas my story su product placementu ar tiesiogine reklama yra daug vertingesnis nei buvimas 4x WDC. Jaunajai kartai yra ***, kas pries 10 metu dominavo ir kokia jo kaip piloto verte, jiems yra cia ir dabar, ir jei jie soc medioj mato Hamiltona iskelus kumstuka ir trypciojant kad visi aplink rasistai, Pereza kuris geria butent toki energini gerima ir valgant butent toki sokoladuka ir Norriso streamus, jiems tai yra 100x efektingiau. Visu remeju PR ir marketingo skyriai butent ta linkme ir dirba.

O tie visi tamstelės išvardinti žmonės išvis ar domisi F1? Kiek yra tekę matyti skaičius, tai ne. Ir iš kitos pusės žmonės kurie domisi F1 nesidomi tuo mėšlu kurį čia paminėjot.
Ir beje, čia ne tik mano tokia nuomonė. Toks senas pezla Eclestonas irgi panašiai galvoja ir ne kartą apie tai yra kalbėjęs, kad Liberty orientuojasi visiškai ne į tą auditoriją.
Nu ir dėl Noriso tai išvis juokinga - jis sugebėjo pritraukti keliasdešimt tūkstančių nemokių paauglių su savo transliacijomis - va dabar tai Liberty tikrai atsigaus. Ir kas tas Vetelis šalia kurio nori nusifotografuoti kiekvienas. Nes, kad ir bėgiais, bet visgi atsivežė keturis titulus. Ir maudysis tos buvusios šlovės spinduliuose iki gyvenimo pabaigos ir marketingo prasme greičiausiai nei Norisas nei likusieji iš peletono vidurio niekada jam neprilygs. Galbūt jie geresni lenktynininkai, bet marketingo prasme jie labai atsilieka.
P.S. YZF kaip visada savo stiliuje - kai reikia diskutuoti ir rasti argumentų tai pasiplauna pažemindamas oponentą.
Sub7
| 07/22 19:40 Atsakyti
tuberkolioze
07/22 18:45

Tamsta maišot influencinimą su marketingu - keturiskart pasaulio čempionas tiesiog stovėdamas ir krapštydamas nosį jau daro marketingą. Aišku, kiek ten tos vertės pas Vetelį išlikę neaišku, bet sprendžiant pagal tai, kad nuo jo nusisuko tik šios svetainės komentatoriai, o kai kurie F1 komandų vadovai veda derybas, tai matomai yra dar tos vertės.
O tas influenceris su blm propaganda tuoj be gerbėjų paliks, nes berods daugumą jų rasistai.

Deja YZF is dalies teisus - is Sebo tikraja marketingo prasme nelabai kas yra, nes butent jis nera toks influenceris as such. Vettelis neturi nei fb, nei tw, nei instagramo, jam pajebat ant clicku ir laiku, skirtingai nuo paminetu aktyvistu ir kitu jaunosios kartos pilotu. Gyvenam tokioj visuomenej, kur kazkieno ikeltas my story su product placementu ar tiesiogine reklama yra daug vertingesnis nei buvimas 4x WDC. Jaunajai kartai yra ***, kas pries 10 metu dominavo ir kokia jo kaip piloto verte, jiems yra cia ir dabar, ir jei jie soc medioj mato Hamiltona iskelus kumstuka ir trypciojant kad visi aplink rasistai, Pereza kuris geria butent toki energini gerima ir valgant butent toki sokoladuka ir Norriso streamus, jiems tai yra 100x efektingiau. Visu remeju PR ir marketingo skyriai butent ta linkme ir dirba.
YZF
| 07/22 19:32 Atsakyti
tuberkolioze
07/22 18:45

Tamsta maišot influencinimą su marketingu - keturiskart pasaulio čempionas tiesiog stovėdamas ir krapštydamas nosį jau daro marketingą. Aišku, kiek ten tos vertės pas Vetelį išlikę neaišku, bet sprendžiant pagal tai, kad nuo jo nusisuko tik šios svetainės komentatoriai, o kai kurie F1 komandų vadovai veda derybas, tai matomai yra dar tos vertės.
O tas influenceris su blm propaganda tuoj be gerbėjų paliks, nes berods daugumą jų rasistai.

Fantazuotojas prabilo, nei tu zinai kas tas marketingas nei kokia nauda komanda is jo gauna.
tuberkolioze
| 07/22 18:45 Atsakyti
YZF
07/22 18:37

Del kokio marketingo? Vettelis gi niekur nesireklamuoja (beveik, nebent komanda vercia), jis ne Liuse, geriau namie su moterim sedi. Ir siaip pats kontraktus pasirasineja, neturi jokiu kompaniju uz nugaros kurios jam 'marketinga' darytu. Ka Wolfas sako tai cia eilinis mandagus atsakymas.

Tamsta maišot influencinimą su marketingu - keturiskart pasaulio čempionas tiesiog stovėdamas ir krapštydamas nosį jau daro marketingą. Aišku, kiek ten tos vertės pas Vetelį išlikę neaišku, bet sprendžiant pagal tai, kad nuo jo nusisuko tik šios svetainės komentatoriai, o kai kurie F1 komandų vadovai veda derybas, tai matomai yra dar tos vertės.
O tas influenceris su blm propaganda tuoj be gerbėjų paliks, nes berods daugumą jų rasistai.
YZF
| 07/22 18:37 Atsakyti
juk sako
07/22 18:12

Del marketingo

Del kokio marketingo? Vettelis gi niekur nesireklamuoja (beveik, nebent komanda vercia), jis ne Liuse, geriau namie su moterim sedi. Ir siaip pats kontraktus pasirasineja, neturi jokiu kompaniju uz nugaros kurios jam 'marketinga' darytu. Ka Wolfas sako tai cia eilinis mandagus atsakymas.
juk sako
| 07/22 18:12 Atsakyti
#YZF
07/22 16:09

Neaisku kodel ta spineri reikia imti, jis ir nuo Perezo pasikrautu.

Del marketingo
Tau viskas gerai
| 07/22 16:48 Atsakyti
#YZF
07/22 16:09

Neaisku kodel ta spineri reikia imti, jis ir nuo Perezo pasikrautu.

Tau viskas gerai su galva pienburni???
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas