T. Wolffas: ribojimus norime padaryti naudingais sau

T. Wolffas: ribojimus norime padaryti naudingais sau
logo 2020 Rugsėjo 03 d. 12:15, Daimler AG

Nuo Italijos GP etapo įsigalioja draudimas naudoti skirtingus jėgos agregatų režimus kvalifikacijoje ir lenktynėse. „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pareiškė, kad jų komanda pasistengs dėl šio draudimo įgyti savotiško pranašumo prieš varžovus.

Toto Wolffas: „Ankstesniais metais mÅ«sų komanda gana silpnokai pasirodydavo Spa trasoje, bet džiugu, kad šiais metais mums pavyko pakeisti šią tendenciją ir išvažiuoti iš Belgijos su pergalingu dubliu.

Prieš keletą savaičių aš stovėjau Silverstouno trasoje ir stebėjau, kaip mÅ«sų mašinos važiuoja Maggotts bei Becketts posÅ«kiuose. Praėjusį savaitgalį aš taistebėjau Malmedy ir Puohon posÅ«kių įveikimą nuo bolidų kamerų - mane nustebino, kaip agresyviai gali W11 įveikti šiuos posÅ«kius. Tai demonstruoja, kiek daug pastangų mes įdėjome komandos bazėse kuriant tokią galingą mašiną.

Antrosios ir trečiosios trečiosios serijos sudvejintos lenktynės įvyks Italijoje - Monzoje ir Mugelle.

Garsioji „greičio tvirtovė“ - tikra lenktynių trasa, kurioje bÅ«tinas mažiausiais pasipriešinimas ir maža prispaudžiamoji jėga, o didelis greitis tiesiosiose yra labai svarbus geram rezultatui pasiekti. Ankstesniais metais „pole“ laimėtojas dažnai laimėdavo ir lenktynes, todėl kvalifikacijos rezultatas Italijoje yra labai svarbus.

Variklio galia ir kvalifikacijos svarba Monzą daro ypatinga trasa įvertinant naują techninę direktyvą, kuri turės nemažos įtakos per Italijos GP. Direktyva TD/037 -20 numato leisti komandoms naudoti tik vieną variklio darbo režimą kvalifikacijoje bei lenktynėse. Bus įdomu pažiÅ«rėti, kaip tai paveiks ekipų jėgų išsidėstymą šeštadienį ir sekmadienį. Mes su pasitenkinimu priimame šÄ¯ iššÅ«kį ir stengsimės jį panaudoti naudingai mÅ«sų ekipai“.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos