T. Wolffas: vėlyvas sprendimas gali kainuoti 0,5 sek. (3)

T. Wolffas: vėlyvas sprendimas gali kainuoti 0,5 sek.
logo Vasario 11 d. 21:24, Daimler AG

Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad kuri nors komanda, per vėlai pradėjusi dirbti ties 2021 m. projektu, kitąmet nuo lyderių gali atsilikti iki pusės sekundės.

Šiemet visų F-1 ekipų laukia rimtas iššÅ«kis. Joms teks tobulinti ne tik šių metų bolidus, bet ir tuo pačiu metu  kurti visiškai naujus automobilius, skirtus 2021 m. sezonui. Viską dar labiau apsunkins tai, jog nuo kitų metų F-1 įsigalios biudžeto lubos. Tad suklydus kuriant naują bolidą, bus itin sunku kitais metais ištaisyti padarytas klaidas.

„Šių metų čempionatas iš tikrųjų bus dviejų metų čempionatas. Turėsime galvoti ne vien tik apie 2020 m. reglamentą“, - kalbėjo T. Wolffas.

„Kitąmet mÅ«sų laukia tokie dideli pokyčiai, jog laiku sutelkti dėmesį ties nauju projektu bus itin svarbu. Tad jei bus padaryta klaidų, atsilikimas nuo lyderių gali bÅ«ti iki pusės sekundės. Su panašiais iššÅ«kiais teko susidurti praeityje. Mums tai patinka.“

T. Wolffas pridÅ«rė, kad jo komanda, pastaruosius šešerius metus iš eilės triumfavusi čempionate, nestokoja motyvacijos.

„Kasmet stengiamės sau iškelti tinkamus tikslus. Tikslus, kuriuos suprastu visa organizacija. Manau, kad yra svarbu pabusti turint kokį nors tikslą. Kol kas nepastebėjau, kad mÅ«sų organizacijai trÅ«ktų tikslų ar motyvacijos.“

„Pralaimėjimo jausmas yra stipresnis ir trunka daug ilgiau nei triumfo akimirka. Taigi, baimė, jog galime pralaimėti, padeda greitai pamiršti visus praeities pasiekimus ir skatina siekti naujų tikslų.“

„Dėl to, jog pernai nugalėjome, šiemet jokio papildomo pranašumo neįgysime. Tad sezoną pradėsime kaip ir visi kiti, turėdami nulį taškų. Ne veltui iškovoti šeši titulai buvo rekordas. Nes tai pasiekti buvo velniškai sunku. Mes norime tą kartelę iškelti dar aukšÄiau.“


Komentarai (3)
Subjektyvus
| 02/12 13:31 Atsakyti
o as speju, kad dar liudnesnis sezonas laukia ziurovu. kiekvienais metais jegu pasiskirstymas buna aiskus po pirmu 2-4 lenktyniu ir tada iki vasaros pauzes komandos dar stengiasi pasivyti priekyje esancius. po vasaros atostogu jau buna, kaip as sakau, tik vaziavimas is inercijos, nes komandos jau pradeda koncentruotis i kitu metu automobili. siais metais, speju, bus liudniau, nes asmeniskai as manau, kad po to kai paaiskes lyderiai, atsiliekancioms komandoms nera visiskai jokio tikslo investuoti i siu metu automobilius. pasivyti, o tuo labiau aplenkti visvien nepavyks. o nuimti pajegumus nuo kitu metu auto kurimo butu mazu maziausiai neatsakinga. tokia mano grynai subjektyvi prognoze.
A85 logo rėmėjas
| 02/11 22:39 Atsakyti
Jei teisingai suprantu ką Toto sako, tai tie, kurie nepradėjo rimtai dirbti ties 2021 projektu, jau pavėlavo, o Mercedes ties tuo jau dirba ilgai ir nuobodžiai. Ir jei būtent tai Toto ir turi omeny, tai laukia dar šiek tiek daugiau sidabrinių strėlių dominavimo ir labai liūdnas sezonas mažabiudžetėms komandoms (ahem, Williams, Sauber, neaišku kaip su Haas, bet jei techninis bendradarbiavimas su Ferrari bus pratęstas, tai nieko labai baisaus nenutiks, Dallara jau kaip nors sulipdys tą anglies pluoštą).
RBR
| 02/12 13:56 Atsakyti
Man kazkodel atrodo, kad skirtumai 2021 metais bus mazesni nei 2022. Visos komandos prades 2021 su bolidais "nukeltais" iš breziniu ir kompiuteriniu simuliaciju. Bet niekas nezino ar tai tiksliai veiks. O tada jau stipriosios komandos uzsiims modernizacija pilnu pajegumu, kas 2022 duos didesni pajegumu skirtuma. Ir tik per kokius 3-4 metus, jei taisykles isliks stabilios, mazosios komandos sugebes kazkiek pasivyti top.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas