„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad kuri nors komanda, per vėlai pradėjusi dirbti ties 2021 m. projektu, kitąmet nuo lyderių gali atsilikti iki pusės sekundės.
Šiemet visų F-1 ekipų laukia rimtas iššūkis. Joms teks tobulinti ne tik šių metų bolidus, bet ir tuo pačiu metu kurti visiškai naujus automobilius, skirtus 2021 m. sezonui. Viską dar labiau apsunkins tai, jog nuo kitų metų F-1 įsigalios biudžeto lubos. Tad suklydus kuriant naują bolidą, bus itin sunku kitais metais ištaisyti padarytas klaidas.
„Šių metų čempionatas iš tikrųjų bus dviejų metų čempionatas. Turėsime galvoti ne vien tik apie 2020 m. reglamentą“, - kalbėjo T. Wolffas.
„Kitąmet mūsų laukia tokie dideli pokyčiai, jog laiku sutelkti dėmesį ties nauju projektu bus itin svarbu. Tad jei bus padaryta klaidų, atsilikimas nuo lyderių gali būti iki pusės sekundės. Su panašiais iššūkiais teko susidurti praeityje. Mums tai patinka.“
T. Wolffas pridūrė, kad jo komanda, pastaruosius šešerius metus iš eilės triumfavusi čempionate, nestokoja motyvacijos.
„Kasmet stengiamės sau iškelti tinkamus tikslus. Tikslus, kuriuos suprastu visa organizacija. Manau, kad yra svarbu pabusti turint kokį nors tikslą. Kol kas nepastebėjau, kad mūsų organizacijai trūktų tikslų ar motyvacijos.“
„Pralaimėjimo jausmas yra stipresnis ir trunka daug ilgiau nei triumfo akimirka. Taigi, baimė, jog galime pralaimėti, padeda greitai pamiršti visus praeities pasiekimus ir skatina siekti naujų tikslų.“
„Dėl to, jog pernai nugalėjome, šiemet jokio papildomo pranašumo neįgysime. Tad sezoną pradėsime kaip ir visi kiti, turėdami nulį taškų. Ne veltui iškovoti šeši titulai buvo rekordas. Nes tai pasiekti buvo velniškai sunku. Mes norime tą kartelę iškelti dar aukščiau.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |