Technika: „Williams“ kovoja su vėjais (3)

Technika: „Williams“ kovoja su vėjais
logo Birželio 13 d. 13:05, Williams

Williams“ komanda bando išspręsti vieną iš FW43B bolido problemų, pakeisdama deflektorių formą.

Nežiūrint į pažangą, kurią šiame sezone pasiekė „Williams“ komanda lyginant su keliais praėjusiais sezonais, britų komandai kol kas nepavyksta deramai įsimaišyti į kovą „Formulės-1“ peletono viduryje. Nors George'ui Russellui gana neblogai sekasi kvalifikacijose, tačiau jei vertinsime galutinius rezultatus lenktynėse, ekipa iš Grovo nusileidžia netgi „Haas“ komandai.

Neseniai „Williams“ patvirtino, kad dabar rengia paskutinį automobilio atnaujinimo paketą šiais metais. Baku pasirodė vienas iš šių atnaujinimų – kalbama apie kelias bumerango formos detales viršutinėje deflektoriaus dalyje. Reikia pastebėti, kad panaus sprendimas Monake atsirado ir pas varžovus iš „Apline“ komandos.

Po bandymų Bahreine ir keleto pirmųjų sezono etapų tapo aišku, kad FW43B bolidas yra labai jautrus vėjo gūsiams. Jie pažeidžia automobilio balansą ir sunkina mašinos vairavimą. Naujienos turėjo išspręsti šią problemą kur kas tiksliau nukreipiant oro srautus išilgai mašinos važiuoklės.

Baku yra vadinamas „vėjų miestu“, todėl nenuostabu, kad naujienos atsirado būtent čia. Tačiau „Williams“ kažkuria prasme nepasisekė: varžybų metu tikrai pūtė stiprus vėjas, tačiau savo kryptį jis keitė gana retai, o stiprių gūsių apskritai nebuvo.

„Williams“ vyriausiasis inžinierius Dave'as Robsonas aiškino: „Manau, atsiliepė tai, kad aplinkui buvo pastatai. Dėl to mes gavome „tunelinį“ oro judėjimą, kuris yra labiau panašus į Monaką, o ne į permainingą vėją, kuris įprastai būna Silverstoune.

Manau, kad kitas etapas Paul Ricarde leis mums geriau suprasti naujovių veiklą, nes ten turėtų būti pakankamai vėjuota“.

Naujieji deflektoriaus priedai buvo sumontuoti tik Russello bolide, be to, juos nuėmė per kvalifikaciją ir lenktynes.

„Penktadienį Baku mes negalėjome suprasti, kaip atnaujinimai veikia ant George'o mašinos, - pripažino D. Robsonas. - Kiti trys – keturi etapai leis mums atsakyti į visus klausimus“.

Williams Grand Prix Engineering Limited
Komanda: Williams Grand Prix Engineering Limited 2021 sezono taškai: 0
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: FW43B
Plačiau
George‘as Russellas
Pilotas: George‘as Russellas 2021 sezono taškai: 0
Komanda: Williams Amžius: 23 m.
Plačiau

Komentarai (3)
TomTom
IP: d1cf999 | 06/13 20:38 Atsakyti
Kragas
06/13 13:34

Šiaip įdomu dabartiniai bolidai žymiai sunkesni, bet vėjo gūsiai vis tiek nupučia nuo kelio. Nors kolkas panašu, kad su šita problema kovoja tik Williams.

"Zymiai sunkesni" palyginus net ir su mazesnio segmento masina yra beveik pusiau lengvesni. Aisku aero duoda spaudima zemyn, bet prie tokiu greiciu matyt vistiek rimtai jauciasi.
Teko su Punto II uzmiesciu vaziuot. Vejas buvo nemazas, tai dar pridek fura is priekio ir masina gaudydamas, vaira, kad vaziuot tiesiai, sukdavau nuo 12 iki 10 valandos (vaira sukant i kaire). Vairo virsu/viduri. Golfo/Focus klases auto autostradoj prie didesnio vejo jau nuo 140 jauciasi kad nesioja prieki. Vazinejau su S klase W140 - didelis vejas prie 150 budavo gan mazai jauciamas. Tai matyt sunki masina skaitosi nuo 2 tonu + :)
p.s. straipsnio pavadinimas geras :D atrodo kad jie ten Don Kichoto prisiskaite :))
Xxx
IP: 9021dfa | 06/13 14:19 Atsakyti
Praeitais metais mclaren bolida itakojo vejas labai. Siais metais situacija geresne
Kragas
IP: 2ebbbd2 | 06/13 13:34 Atsakyti
Šiaip įdomu dabartiniai bolidai žymiai sunkesni, bet vėjo gūsiai vis tiek nupučia nuo kelio. Nors kolkas panašu, kad su šita problema kovoja tik Williams.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas