Bahreino GP lenktynių teisėjai „
McLaren“ komandai leido naudoti prieštaringai vertinamą galinio sparno konstrukciją.
Minėtą aerodinamikos elementą šiandien atidžiai apžiūrėjęs Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) specialistas Charlie Whitingas neturėjo jokių priekaištų.
Dėl „McLaren“ galinio sparno konstrukcijos viešai suabejojo „Red Bull“ komanda, besikreipusi į „Formulės-1“ lenktynes reguliuojančią organizaciją, prašydama išaiškinti, ar toks sprendimas atitinka galiojančias taisykles.
Manoma, kad per „McLaren“ automobilyje virš lenktynininko šalmo įtaisytą papildomą angą oro srautas per peleko formos ataugą nukreipiamas taip, kad galinis sparnas prarastų efektyvumą ir sumažėtų oro pasipriešinimas važiuojant tiesiosiose. Tvirtinama, kad taip maksimalus bolido greitis padidinamas apie 10 km/val.
„McLaren“ komanda ne kartą tvirtino, kad dėl tokios galinio sparno konstrukcijos buvo reguliariai konsultuojamasi su FIA. Šios organizacijos specialistai taip pat anksčiau sakė neturėję jokių priekaištų šiai inovacijai.
Bahreino GP lenktynių teisėjų sprendimą dar gali protestuoti kitos komandos, tačiau abejojama, ar kas to imsis. Realiausias numanomas scenarijus – kitos ekipos nukopijuos „McLaren“ sprendimą ir šis ažiotažas greitai bus pamirštas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).