Teisėjai nubaudė „Ferrari“, C. Leclercas išsaugojo trečią vietą (28)

Teisėjai nubaudė „Ferrari“, C. Leclercas išsaugojo trečią vietą
logo Gruodžio 01 d. 20:28, Ferrari

Už nusižengimą taisyklėms teisėjai nubaudė „Ferrari“ komandą. Tuo tarpu italų ekipos pilotas Charlesas Leclercas liko nenubaustas, tad išsaugojo Abu Dabio GP lenktynėse iškovotą trečią vietą.

Paaiškėjus, kad C. Leclerco bolido bake buvo beveik 5 kg daugiau degalų nei „Ferrari“ pateiktoje informacijoje, komandai buvo skirta 50 tūkst. JAV dolerių bauda.

„Teisėjai išklausė komandos ir FIA Technikos delegato atstovus. Techninė direktyva 014-19 įpareigoja komandas pateikti informaciją apie tai, kiek bus įpilta degalų į ekipos bolidų bakus. Atlikus matavimus buvo užfiksuotas 4,88 kg skirtumas tarp komandos pateiktos informacijos ir Technikos delegato matavimo duomenų“, - rašoma teisėjų pranešime.

„Komandos pateikta informacija buvo netiksli. Taip buvo nusižengta techninei direktyvai bei tarptautinio sportinio kodo 12.1.1.i straipsniui. Už tai teisėjai komandai skyrė 50 tūkstančių JAV dolerių baudą.“

„Komandoms primenama, kad jos gali pateikti apeliaciją dėl teisėjų priimtų sprendimų per taisyklėse nurodyta laikotarpį.“

Komentarai (28)


kart
| Gruodžio 02 d. 15:18
fasten
| Gruodžio 01 d. 23:22

Reguliavimai, šiuo atveju gal net ir svoriai. Jeigu kažką galima būtų lyginti, tai nebent CL ir Vet atkarpas su hardais, bet net ir čia vienas švarioje trasoje, o kitas trafike.

Šiuo atveju, aš lyginu tik padangas pirmame stinte, kai stojo keistis kartu, nors mišiniai skirtingi. Dėl komanos taisyklių, Leclercą kvietė pirmą, kas realiai ir sukniso Vetteliui lenktynes. Gerai tik tiek, kad paskutinės ir nieko nelemiančios lenktynės, ta išsibandė kaip veikia double stop'as ir tiek.
bratka
| Gruodžio 02 d. 07:19
Viskas aišku, bačioka Leclerui buvo palikę, kad jis galėtų grįžti namo į Monaką.
fasten
| Gruodžio 01 d. 23:22
kart
| Gruodžio 01 d. 23:12

Tai jo, numeriai skirtingi ir reguliavimai. Bet paketai, kiek žinau tie patys.

Reguliavimai, šiuo atveju gal net ir svoriai. Jeigu kažką galima būtų lyginti, tai nebent CL ir Vet atkarpas su hardais, bet net ir čia vienas švarioje trasoje, o kitas trafike.
kart
| Gruodžio 01 d. 23:12
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:59

Nebūna tų pačių bolidu net ir vienoje komandoje. Visi bolidai rikiuotėje yra skirtingi.

Tai jo, numeriai skirtingi ir reguliavimai. Bet paketai, kiek žinau tie patys.
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:59
kart
| Gruodžio 01 d. 22:23

Aš lyginu tuos pačius bolidus.

Nebūna tų pačių bolidu net ir vienoje komandoje. Visi bolidai rikiuotėje yra skirtingi.
kart
| Gruodžio 01 d. 22:23
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:14

Albino hardai buvo 20-30% geresnės būklės nei vetelio nuvažiavus 22-23 ratus. Nesivercia liežuvis sakyti, kad Albinas geresnis draiveris už daugkartinį čempioną..:D
Gal pripazinkime, kad fermai nelaikė joks mišinys lyginant su Top komandomis.

Aš lyginu tuos pačius bolidus.
Arnius
| Gruodžio 01 d. 22:15
Nu tech sektantas ir tiek,alonso aukstino nors nebuvo uz ka,dabar leklerkui laizo r....a,nors tas gal per plauka ir geresnis nei vettelis ir tikrai geresnis nei alonsitas,bet kam tiek seiliu tech?
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:14
kart
| Gruodžio 01 d. 21:46

Tesiog buvo pasakiškai greitesnis, ko pasekoje mediumus sudrožė greičiau nei Vettelis softus. Pasėkmės - prarasta pozicija, Ferrari sufeilintas double stop'as ir Vettelio strigimas už Renault neturint DRS.

Svarbu, kažkas teigiamų dalykų čia įžvelgia, tad pasidžiaukime kartu.

Albino hardai buvo 20-30% geresnės būklės nei vetelio nuvažiavus 22-23 ratus. Nesivercia liežuvis sakyti, kad Albinas geresnis draiveris už daugkartinį čempioną..:D
Gal pripazinkime, kad fermai nelaikė joks mišinys lyginant su Top komandomis.
Rokas1
| Gruodžio 01 d. 22:09
Piniginės baudos gal ir gera praktika, bet blemba, kai biudžetai milijonais skaičiuojami, tie 50k skamba gana juokingai. Ir įdomu kiek tiksliai kuris pilotas kuro turėjo
kart
| Gruodžio 01 d. 21:46
Tech
| Gruodžio 01 d. 21:07

Krc net ir su sunkesne tacke Leclercas buvo ryskiai greitesnis uz Feteli :D

Tesiog buvo pasakiškai greitesnis, ko pasekoje mediumus sudrožė greičiau nei Vettelis softus. Pasėkmės - prarasta pozicija, Ferrari sufeilintas double stop'as ir Vettelio strigimas už Renault neturint DRS.

Svarbu, kažkas teigiamų dalykų čia įžvelgia, tad pasidžiaukime kartu.
×

F-1.lt pulsas