Praėjus parai po įspūdingai pasibaigusių lenktynių Monzoje susigulėjo mintys – panašu, kad tikroji „Formulė-1“ vėl grįžo į mūsų ekranus.
2022 ir 2023 metų sezone vyko visiškas „Red Bull“ bei Maxo Verstappeno dominavimas, kuris, atrodo, baigiasi. Per antrąjį savo čempionišką sezoną olandas iškovojo 15 pergalių, o praeitais metais jų kiekis buvo rekordinis – 19-a.
Negana to, ir šio sezono pradžia buvo „deja-vu“. M. Verstappenas laimėjo keturias lenktynes iš pirmų, atrodė lyg tai būtų dar vieni skrajojančio olando bei „bulių“ dominavimo metai, bet kelios lenktynės po to pradėjo stebinti.
Majamyje „Red Bull“ statusas kaip greičiausios rikiuotės mašinos pagaliau susvyravo. Floridoje pergalę pasiekė meistriškumą pademonstravęs Lando Norrisas. Po to vėl sekė keturių lenktynių atkarpa, kurioje Maxui pavyko laimėti tris kartus.
Na, o po tos atkarpos, kuri baigėsi lenktynėmis Ispanijoje, viskas apsivertė aukštyn kojomis – po jų šešios lenktynės sekė be pasaulio čempionų pergalės. Ypatingai paskutinėse lenktynėse „Red Bull“ atrodė neatpažįstami.
Šį sezoną turime septynis skirtingus nugalėtojus. Šia statistine grafa 2024 metų sezonas beveik prilygsta legendiniam 2012 sezonui, kai turėjome net aštuonis skirtingus nugalėtojus, įskaitant tam tikra prasme legendinį Pastorą Maldonado.
Gerai, tokia įvairovė yra šaunu, bet čia viskas nesibaigia – atgyja kova dėl pasaulio čempiono titulo, o kova Konstruktorių taurėje jau visai atgijo – „McLaren“ kvėpuoja „Red Bull“ komandai į nugarą.
Dėl pastarųjų įvykių „Formulėje-1“ pasidžiaugė pasaulio čempionas Nico Rosbergas: „Manau, kad kova dėl titulo yra visiškai atgijus. Atsižvelgus į praeitą savaitgalį galima pamatyti, kad viskas daugiau ar mažiau yra Lando rankose.
Jeigu jis laimės visas likusias lenktynes bei greičiausią lenktynių ratą, tuomet jis gali triumfuoti visame čempionate. Tikrai nėra nerealistiška, kad jis bus favoritas prieš kiekvieną savaitgalį, žinant „Red Bull“ problemas. Aš matau, kad kova dėl titulo yra labai gyva, o tai yra šaunu.“
Paskutinis savaitgalis Italijoje įrodė, kad šiais metais favoritų etiketės „Formulės-1“ čempionate nieko nekeičia. Favoritai „McLaren“ krito prieš fantastiškai su „Ferrari“ komanda sužaidusį Charlesą Leclercą ir tai tik vienas pavyzdys šį sezoną.
„Red Bull“ dominavimą keičia žymiai įdomesni laikai. Galbūt 2025-ieji bus dar įdomesni, be ryškaus vienos komandos ar piloto dominavimo sezono pradžioje, bet kol kas pasidžiaukime ir 2024 metais – liko aštuonios lenktynės, Norrisas dar bandys nuversti Verstappeną, o gal kažkur, su palankia trasų atkarpa, šmėžuos ir Charlesas Leclercas. Kova gyva ne tik dėl Konstruktorių taurės, bet ir asmeninėje įskaitoje.
Kiekvienos lenktynės įdomios, kiekvienose lenktynėse įtampa – to mes, „Formulės-1“ sirgaliai ir laukėme!
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |
Jau maniau per telika nemokamai pradės rodyti, o čia ...
Jau maniau per telika nemokamai pradės rodyti, o čia ...
aukščiausio lygio šališkas nusišnekėjimas taip galima akių vėžį gauti.
Varykit taip ir toliau dugnas jau čia pat,paskui ir dugną pramušit kitaip ir būti negali.