Tiriamos gaisrų maratono priežastys (16)

Tiriamos gaisrų maratono priežastys
logo 2008 Rugpjūčio 04 d. 19:28, GEPA pictures
Vengrijos GP lenktynių metu techninio aptarnavimo zonoje išsiliejus kurui, trumpam užsidegė net trys „Formulės-1“ bolidai. Laimei, incidentų metu niekas nenukentėjo, tačiau šių nesusipratimų priežastys kol kas neaiškios.
Sutrikus kuro pylimo įrangai, boksuose mechanikai aptaškė Sebastieno Bourdais „Toro Rosso“, Kazuki Nakajimos „Williams“ bei Rubenso Barrichello „Honda“ bolidus. Visais atvejais kilo maži gaisrai, kurie buvo sparčiai užgesinti.
Problemų techninio aptarnavimo zonoje kilo ir aptarnaujant antroje vietoje finišą pasiekusį „Toyota“ pilotą Timo Glocką – mechanikams pripilti kuro pavyko neiškart. Šios komandos specialistų nuomone, įrangos darbas galėjo sutrikti dėl aukštos oro temperatūros.
„Reikia tai atidžiai ištirti. Praradome apie penkias sekundes ir manome, kad dėl to iš dalies kalta temperatūra.
Esant tokioms aukštoms temperatūroms, padidėja slėgis kuro bake. Neturime galimybės smarkiai atvėsinti degalų, todėl daug kam kilo sunkumų – problemų turėjo „Toro Roso“, „Honda“ ir „Williams“.
Stengiamės kaip įmanydami, tačiau ne visada viskas priklauso nuo mūsų. Mes neturime galimybės reguliuoti kuro pildymo įrangos – tai standartinis įrenginys“, - pareiškė „Toyota“ ekipos vadovas Johnas Howettas.
„Šiuo metu žinome tik tiek, kad kuro žarna tiksliai neatitiko pylimo angos. Taigi, viskas buvo gan paprasta.
Nepanašu, kad buvo dar kas nors. Dėl to išsipylė apie pusė litro degalų, kurie buvo greitai užgesinti. Tada panaudojome kitą įrenginį ir sėkmingai papildėme degalų baką. Taigi, niekas nenukentėjo.
Bus įdomu sužinoti, kas nutiko kitiems bolidams, nes neįprasta, kai kyla tiek daug mažų gaisrų. Tai gali būti sutapimas, tačiau tai atrodo šiek tiek įtartinai“, - antrino vienas „Honda“ ekipos vadovų Nickas Fry'us.

Komentarai (16)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
McForce
| 08/05 16:30 Atsakyti
va man tik idomu, kodel ta iranga negedo kituose karstame ore vykusiose lenktynese, pvz sakhire? egi perdare antglius is kitu medziagu? kazkaip man atrodo, kad ten brokas kazkoks bus buves...
texas
| 08/05 14:17 Atsakyti
Gerai nors kad Bourdais issigandes ugnies nenuvaziavo su visa pildymo zarna kaip koks Albersas :D
empetrys
| 08/05 14:08 Atsakyti
SB buvo abu kartus parukes, tai galima sakyt 4 gaisrai
rhcp
| 08/04 22:15 Atsakyti
Tai, kad brazilai tiekia ta technika, bent jau Petrobas priklauso brazilam, jų logotipai ant kuro pildymo technikos.
minardi
| 08/04 21:16 Atsakyti
Tai turbut trasos remejai buvo Budapesto gaisrininkai, kaip kitaip pasauliui pristatysi. O jei rimtai kazkaip keistai kad tiek daug vienodu nutikimu-siaip ir anksciau butado su prancuzu tiekiama technika problemu.
rhcp
| 08/04 20:15 Atsakyti
Žiūrint iš ko pagaminta ta anga, nes man keista kad taip palyginus lengvai "vaikšto".
[MC]NoNsenc3
| 08/04 20:15 Atsakyti
cuo duo luol? ironijos nereikia. del to, kad siluma yra energija, ir dalelems jos igavus, tarpai tarp ju dideja ir tiek. nesu fizikas, bet bent jau basic sioki toki turiu.
wudas
| 08/04 20:11 Atsakyti
viens pasake ir visi jau fizikai [MC]NoNsenc3 tai kaipten pleces ar seureja? lol
[MC]NoNsenc3
| 08/04 20:04 Atsakyti
fizika kas nors moketes? medziagu pletimasis ir panasus dalykeliai. gal dar net nezinot, kad vanduo uzvirintas garuot ima? taigi ir bolide kuro pylimo anga susiaureja, nes medziagos pleciasi. susiaurejo anga, zarnoko galas irgi deformavos siek tiek ir tat. o gi ten milimetru galiukais kai viska skaiciuoja, tai jau ganetinai nemaza paklaida gaunas.
infinity_F1
| 08/04 20:01 Atsakyti
shmirgelis >> nekaltinčiau čia aš FIA, visų atvejų nenumatysi, be to čia ne FIA ta įranga daro, o ŽMONĖS, kurie yra ne robotai.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas