„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pakeitė savo planus ir atskris į Japoniją, nors pastaruosius dvejus metus čia jis nebuvo.
Anksčiau buvo skelbta, kad Wolffas praleis lenktynes Suzukoje, o dabar „Mercedes“ patvirtino, kad komandos vadovas bus Japonijos autodrome visą šį savaitgalį, nes reikia palaikyti komandą gana sudėtingu jai periodu.
Australijoje abu komandos bolidai pasitraukė iš distancijos ir jei George'o Russello atveju priežastimi buvo avarija trasoje, tai Lewisas Hamiltonas iškrito iš kovos dėl techninių problemų su varikliu. Po trijų etapų „Mercedes“ komanda yra ketvirta Konstruktorių įskaitoje ir „Red Bull“ komandai nusileidžia 71 tašku, 67 taškus - „Ferrari“ ir 29- „McLaren“. Tuo tarpu „Aston Marin“, kurių mašinose sumontuoti „Mercedes“ motorai, jau beveik pasivijo Štutgarto koncerno komandą, surinkusi 25 taškus – tik vienu tašku mažiau nei „Mercedes“.
Praėjęs Australijos etapas buvo vienas iš nesėkmingiausių per visus tuos metus, kai komandai vadovauja T. Wolffas, su kuriuo komanda laimėdavo vieną pasaulio čempionatą po kito. Kartu T. Wolffas derina komandos vadovo pareigas su vykdomojo direktoriaus pareigomis, t. y. atsako ir už ekonominę komandos veiklos pusę.
„Kaip žmogus, atsakingas už šį verslą, turiu būti įsitikinęs, kad šia reikalui skiriu tinkamą pozityvų ir kūrybinį indėlį, - kalbėjo T. Wolffas Melburne. - Jei kam nors gimsta idėja pasiekti pagerėjimo, aš visada prašau su manimi ja pasidalinti, todėl, kad visų mūsų interesas yra perlaužti situaciją kuo greičiau.
Mūsų problemų priežasčių reikia ieškoti fizikos dėsniuose, nes jie nėra filosofiniai ir abstraktūs. Mes kol kas negalime iki galo išsiaiškinti mūsų mašinos elgesio, nors praėjusiais metais mes viską supratome...“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |