Turkijoje triumfavęs L. Hamiltonas septintą kartą tapo čempionu (127)

Turkijoje triumfavęs L. Hamiltonas septintą kartą tapo čempionu
logo Lapkričio 15 d. 13:49, Daimler AG

Įvykių nestokojusiose F-1 lenktynėse Turkijoje pergalę iškovojo ir septintąjį čempiono titulą užsitikrino „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas. Antroje ir trečioje vietose finišo liniją kirto „Racing Point“ pilotas Sergio Perezas ir „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis.

Lenktynėms dar net neprasidėjus, bolidų trasoje nesuvaldė ir juos apgadino Antonio Giovinazzi bei George‘as Russellas. Tiesa, abu sportininkai startavo lenktynėse.

Po starto lyderio poziciją išsaugojo kvalifikacijos nugalėtojas Lance‘as Strollas. Tuo tarpu Maxas Verstappenas startavo itin prastai ir nukrito iki aštuntos pozicijos.

Įveikus pirmąjį posūkį L. Hamiltonas, startavęs iš šeštos pozicijos, pakilo į trečią vietą, bet įveikęs vieną posūkį per plačiai, nukrito į šeštą vietą. Tuo tarpu Estebanas Oconas ir Valtteri Bottas apsisuko trasoje. Pastarieji du, neįveikę pirmojo rato, dar kartą susidūrė trasoje. Po incidento E. Oconas buvo priverstas pasukti į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti pradurtos padangos.

Geriau už L. Hamiltoną startavo Sebastianas Vettelis. Vokietis startavo iš vienuoliktos pozicijos, bet įveikus pirmąjį ratą, jau važiavo trečioje vietoje. Vokiečiui vėliau teko daryti viską, kad už savęs išlaikytų jį pavijusį M. Verstappeną. Pastarasis, priešingai nei pagrindiniai jo varžovai, buvo vienas iš paskutiniųjų, kuris pasuko į techninio aptarnavimo zoną pirmajam sustojimui.

Grįžęs į trasą po pirmojo sustojimo M. Verstappenas atsidūrė priešais S. Vettelį, bet už antroje vietoje važiavusio S. Perezo. Bandydamas aplenkti varžovą, olandas išlėkė už trasos ribų ir apsisuko. Tačiau sportininkui pavyko grįžti į trasą ir tęsti lenktynes.

Už trasos ribų teko pasivažinėti ir L. Hamiltonui, kuriam nepavyko sėkmingai aplenkti S. Vettelio. Tuo pasinaudojęs viena pozicija aukštyn pakilo Alexas Albonas. Pastarajam vėliau pavyko aplenkti ir S. Vettelį.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:42:19.313

58

2.

Sergio Perezas

+31.633s

58

3.

Sebastianas Vettelis

+31.960s

58

4.

Charlesas Leclercas

+33.858s

58

5.

Carlosas Sainzas

+34.363s

58

6.

Maxas Verstappenas

+44.873s

58

7.

Alexanderis Albonas

+46.484s

58

8.

Lando Norrisas

+61.259s

58

9.

Lance'as Strollas

+72.353s

58

10.

Danielis Ricciardo

+95.460s

58

11.

Estebanas Oconas

+1lap

57

12.

Daniilas Kvyatas

+1lap

57

13.

Pierre'as Gasly

+1lap

57

14.

Valtteri Bottas

+1lap

57

15.

Kimi Raikkonenas

+1lap

57

16.

George'as Russellas

+1lap

57

17.

Kevinas Magnussenas

DNF

55

18.

Romainas Grosjeanas

DNF

49

19.

Nicholas Latifi

DNF

39

20.

Antonio Giovinazzi

DNF

11


Komentarai (127)
Art'a
IP: 433af7d | 11/20 18:01 Atsakyti
Gerbiamieji!...Būkim teisingi!..Šlapia trasa būdavo ne,Vettelio,arkliukas!..Tai ką,jis,Turkijoje parodė,tai jis save per....
Art'a
IP: 433af7d | 11/20 17:57 Atsakyti
mariusis
11/16 10:38

Kai akis pramerksi ir ne per sloiką žiūrėsi, gal, gal pamatysi realybę. O jei ir taip sunku, tai bent youtube playspeed 0,25 paidaryk highlights Turikijos ir labai nustebsi kas iš tikro įvyko.

Ch!,ch!,ch!... :D,:D,:D..
Tech
IP: c4754c7 | 11/16 20:19 Atsakyti
YZF
11/16 19:58

Praeitais metais dare klaidas ir is to pasimoke, si sezona daug stabiliau vaziuoja. Vis dar gaunasi viena kita kliurka bet nieko, matosi kad progresuoja. Tokie dalykai istikruju reikalingi nes tai uzgrudina ir pakelia i kita lygi. Viskas tvarkoje.

taip ,siemet daug maziau klaidu. ir kas man labiausiai patinka, kad visada prisiima atsakomybe ant saves, o ne iesko problemu kazkur kitur. imant ta pati Verstapen , su gerokai didesne f1 patirtim, sitose lenktynese grybavo daug labiau
YZF
IP: 4c5d4e2 | 11/16 19:58 Atsakyti
Tech
11/16 19:46

cia turbut buvo vienintele jo klaida. na, gal ten dar 1 kart buvo siek tiek uz trasos isvaziaves, bet realia manau, jei butu startas vykes ir startave su inter padangom, butu manau nesunkiai emes pergale. (nes su wet nedibo jam bolidas jau ir Q bei startas buvo labai prastas). aisku gaila, kad ta nediele klaida, kainavo 2 pozicijas. bet nieko, save gerai suskalbe per tem radio :)) https://www.youtube.com/watch?v=PFTmASGJRug

Praeitais metais dare klaidas ir is to pasimoke, si sezona daug stabiliau vaziuoja. Vis dar gaunasi viena kita kliurka bet nieko, matosi kad progresuoja. Tokie dalykai istikruju reikalingi nes tai uzgrudina ir pakelia i kita lygi. Viskas tvarkoje.
Tech
IP: c4754c7 | 11/16 19:46 Atsakyti
YZF
11/16 19:30

Kokia patirtis, ka tu sneki? Leclerkas viska atliko puikiai, tik siek tiek is trajektorijos placiau isvaziavo, ant balos, ir su nudilusiomis padangomis joje uzstrigo. Tik del to SB gavo trecia vieta dovanu. Ta mazyte CL klaidele neatima viso jo puikaus pasirodymo visus 60 ratu. Taip, klaida padare, bet tai yra normalu - gaus daugiau patirties ir kituose sezonuose dar geriau vaziuos. O SV vaziavo kaip stabdis ne todel kad nerizikavo o todel kad buvo letas kaip vezlys ir buvo padarytas komandos draugo trasoje.

cia turbut buvo vienintele jo klaida. na, gal ten dar 1 kart buvo siek tiek uz trasos isvaziaves, bet realia manau, jei butu startas vykes ir startave su inter padangom, butu manau nesunkiai emes pergale. (nes su wet nedibo jam bolidas jau ir Q bei startas buvo labai prastas). aisku gaila, kad ta nediele klaida, kainavo 2 pozicijas. bet nieko, save gerai suskalbe per tem radio :)) https://www.youtube.com/watch?v=PFTmASGJRug
YZF
IP: 4c5d4e2 | 11/16 19:30 Atsakyti
Pish tish
11/16 12:56

Ir ką visumoje norėjai pasakyti? Gal kad Vet turėjo tokiom salygom pesiotis plunksnas ir bandyti veržtis į priekį gal kaip Max, kuris tempą turėjo rizikavo ir vėl kamputyje kur nors verks. Lec gerai, kad dasikapste iki top 3, tada pradėjo plunksnas pesiotis ir matom kuo baigėsi. Čia kaip tam anekdote kai susitikę buvo jaunas ir senas gaidys. Šiuo atveju sudirbo gal Vet patirtis, stabiliau ir su rezultatu.

Kokia patirtis, ka tu sneki? Leclerkas viska atliko puikiai, tik siek tiek is trajektorijos placiau isvaziavo, ant balos, ir su nudilusiomis padangomis joje uzstrigo. Tik del to SB gavo trecia vieta dovanu. Ta mazyte CL klaidele neatima viso jo puikaus pasirodymo visus 60 ratu. Taip, klaida padare, bet tai yra normalu - gaus daugiau patirties ir kituose sezonuose dar geriau vaziuos. O SV vaziavo kaip stabdis ne todel kad nerizikavo o todel kad buvo letas kaip vezlys ir buvo padarytas komandos draugo trasoje.
Andrius!?!?
IP: 0f4e224 | 11/16 18:33 Atsakyti
adameitas
11/15 18:13

aha ir bolidas Hamiltono pasirodymui jokios įtakos neturėjo ar ne? Ir apie kokias tu cia ektremalias sąlygas porini? o jau koks stabilus, tik kelis sykius už trasos pabuvo, va kiti po 5 kart išlėkę buvo:) o jau kokiu šaltų nervų reikėjo tai šakės.. nes juk šitose varžybose sprendėsi čempiono klausimas, Bahreine jau būtų per vėlu, ir 100 tšk. pervaros jis neturėjo:)) ir kurioj vietoj aš rašiau kad "visi" laimėtų? tamsta šitu postu prilygsti YZF ir Klepsidrai mylimo piloto į nieką nežiūrint šlovinimu:)

Iš Botto pasirodymo matėm kiek tos įtakos merso ženklas ant bolido turejo.
Jo jo... Sąlygos nieko ypatingo... Praktiškai tobulos buvo.
As kalbu kaip yra. Šaltos galvos ir šimtaprocentines koncentracijos reikėjo, kad šiose lenktynėse atvezt gera rezultatą ir jis ji atvežė, skirtingai nei kai kurie kiti daugelio liaupsinami geresniais.
Ir aš nešlovinu nežiūrėdamas į nieką šnekant tamstos žodžiais. Tiesiog žiūriu į faktus, kurie daugiau nei akivaizdūs. 😉
Pish tish
IP: 86bbd1d | 11/16 12:56 Atsakyti
YZF
11/15 21:09

Visumoje Leclerc yra greitesnis. Siandien 'finisavo' auksciau nes pasiseke. Kita karta loterijos nebus ir vel bus uz Leclerco. Tai tiek.

Ir ką visumoje norėjai pasakyti? Gal kad Vet turėjo tokiom salygom pesiotis plunksnas ir bandyti veržtis į priekį gal kaip Max, kuris tempą turėjo rizikavo ir vėl kamputyje kur nors verks. Lec gerai, kad dasikapste iki top 3, tada pradėjo plunksnas pesiotis ir matom kuo baigėsi. Čia kaip tam anekdote kai susitikę buvo jaunas ir senas gaidys. Šiuo atveju sudirbo gal Vet patirtis, stabiliau ir su rezultatu.
Tech
IP: bfb2e24 | 11/16 11:34 Atsakyti
kart
11/16 10:32

11/16 07:54: "o kur ratai nuo 29 iki 39 ? :))"
11/16 09:56: "o kodel tu imi nuo 29 rato ?"

Paklausi, kur ratai nuo 29 iki 39, gauni atsakymą ir tada paklausi, kodėl imu nuo 29 rato... Sunkus pirmadienio rytas tau turbūt.

O apie antrą stintą dar rašiau ilgame komentare, kur Vettelis prieš Hamį gynėsi. Toje atkarpoje jis prarado daug laiko. Kai tuo tarpu Leclercas važiavo švariame ore. Va mano minėta atkarpa, kai Hamis spaudė: https://i.imgur.com/Nk2JtMb.png

Akivaizdu ir tai, kad Vettelis kitaip managino padangas. Kai Leclercas spaudė nuo pat stinto pradžios, Vettelis labiau paskirstė padangas per visą stintą, ko pasekoje visų stintų gale Vettelis buvo greitesnis.

nes pas tave poste nebuvo nuoseklumo. as nuo pat pradziu kalbejau apie Lec greiti nuo pirmu pits, kai abu pitino, ir tas gap'as buvo virs +40 s imant nuo 10 rato. ir kuris buvo visas sudegintas . apie tai vat apie tai ir vyko kalba. atkirpo +40s? - taip atkirpo.
aisku, padejo ir tie gerai suplanuoti pits ir svarus oras, lyginant su Fetelio , ir nesakau, kad vien is saves ta laika sudegino. cia jau niuansai, kurius cia pats ir aprasei. overall Fetelio tempas buvo geras siose lenktynese,. gal netgi sakyciau geriausios jo lenktynes siemet
mariusis
IP: a279885 | 11/16 10:38 Atsakyti
Sloikas
11/16 00:08

Po starto lysdamas į pirmo posūkio vidų iškirto abu renukus. Vengdamas susidūrimo su vienu iš jų apsisuko ir botas. O toliau jau ok. Sveikinimai.

Kai akis pramerksi ir ne per sloiką žiūrėsi, gal, gal pamatysi realybę. O jei ir taip sunku, tai bent youtube playspeed 0,25 paidaryk highlights Turikijos ir labai nustebsi kas iš tikro įvyko.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas