V. Bottas apie tuščias tribūnas: lenktynių metu iš esmės nebuvo jokio skirtumo (9)

V. Bottas apie tuščias tribūnas:  lenktynių metu iš esmės nebuvo jokio skirtumo
logo Liepos 08 d. 12:13, Daimler AG

2020 metų „Formulės-1“ sezonas startavo Valtteri Botto pergale prie tuščių „Red Bull Ring“ trasos tribūnų. Tokių saugumo priemonių imtasi dėl pasaulyje vis dar pavojingo koronaviruso.

Vis tik lenktynėse triumfavęs suomis tikino, kad didelio skirtumo pilotuojant bolidą dėl tuščių tribūnų nejuto.

„Lenktynių metu iš esmės nebuvo jokio skirtumo. Akivaizdu, kad visas dėmesys skiriamas lenktynėms ir vairavimui, todėl skirtumo dėl tuščių tribūnų nėra.

Vis tik normaliomis sąlygomis man labai patikdavo pilotų paradai prieš lenktynes, kuomet galėdavome matyti visus susirinkusius fanus. Tai sukuria puikią atmosferą, ypač ji jaučiasi pasiekus gerą rezultatą. Akivaizdu, kad tos atmosferos šiuo metu mums šiek tiek trūksta“, – kalbėjo V. Bottas.

Priminsime, kad antrosios sezono lenktynės jau artėjantį savaitgalį įvyks toje pačioje „Red Bull Ring“ trasoje.


Komentarai (9)
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 13:33 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 13:24

Kad man atrodo bilietų pardavimai nieko negeneruoja, tik iš dalies padengia etapo rengimo išlaidas.

Unlike the hosts of many other sports events, Grand Prix organizers generally don’t receive a cut of the revenue from the race broadcasts or even the advertising around the tracks. Instead, these revenues race in the direction of F1 itself leaving the race organizers with the income from ticket sales to fund their running costs. The local governments usually give the race organizers enough money to cover the hosting fees which are also paid to F1 and have a high-octane price.

https://www.forbes.com/sites/csylt/2020/04/14/how-f1-could-make-530-million-of-revenue-from-eight-races/#3dfbe55d355f
briedis
IP: 1f9044d | 07/08 13:08 Atsakyti
tegul pratinasi
RBR
IP: dfc28be | 07/08 13:14 Atsakyti
Nu tai aisku, kad ne i tribunas ziuri vaziuodamas, kaip ir kamuoli metai ar spardai kitose sporto sakose. Sportininkai tiesiog "dirba' savo darba. taciau klausimas kiek ilgai taip vaziuos, nes bilietu pardavimai generuoja nemaza pajamu dali.
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 13:24 Atsakyti
RBR
07/08 13:14

Nu tai aisku, kad ne i tribunas ziuri vaziuodamas, kaip ir kamuoli metai ar spardai kitose sporto sakose. Sportininkai tiesiog "dirba' savo darba. taciau klausimas kiek ilgai taip vaziuos, nes bilietu pardavimai generuoja nemaza pajamu dali.

Kad man atrodo bilietų pardavimai nieko negeneruoja, tik iš dalies padengia etapo rengimo išlaidas.
RBR
IP: 33559a7 | 07/08 15:08 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 13:24

Kad man atrodo bilietų pardavimai nieko negeneruoja, tik iš dalies padengia etapo rengimo išlaidas.

Tai šiuo periodu yra kažkoks susitarimas, kad neima ar dalį tik ima pinigų už etapų rengimus nes nėra žiūrovų. Bet tai negali trukti ilgai, nes jei nėra pajamų iš žiūrovų, kurie ne tik bilietus perka, bet ir turizmą skatina, tai nei viena šalis nerengs, nebent tokie privatus kaip Red Bull Ring arba arabų salys
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 15:42 Atsakyti
RBR
07/08 15:08

Tai šiuo periodu yra kažkoks susitarimas, kad neima ar dalį tik ima pinigų už etapų rengimus nes nėra žiūrovų. Bet tai negali trukti ilgai, nes jei nėra pajamų iš žiūrovų, kurie ne tik bilietus perka, bet ir turizmą skatina, tai nei viena šalis nerengs, nebent tokie privatus kaip Red Bull Ring arba arabų salys

Postinau kažkada pandemijos įkaršty straipsnį komentaruose apie tai kiek kainuoja suorganizuoti etapą su ir be žiūrovų. Be žiūrovų ženkliai pigiau. Manau, kad etapų rengimą dabar apmoka F1 rėmėjai, jei pastebėjai etapus dabar remia Aramco, Rolex, Pirelli, Emirates, Heineken, kurie yra pačios F1 rėmėjai. Manau, kad būtent jie ir sumoka trasai už etapo surengimą.

Kas dėl teisės surengti etapą kaštų - nežinau, manau, kad jų nebeliko, arba ženkliai sumažinti. Nes kitaip nei Mugello, nei Algarve neturi šansų surengti. Dabar Liberty reikia etapų, o ne etapams reikia Liberty.

Liberty pajamos, manau, dabar tik iš transliacijų. Ir tai, reikia bent 15-os, kad būtų užtikrintos sutarčių sąlygos, jeigu tikėti gandais.

O bilietai yra skirti pirmiausia organizatoriui padengti fizines etapo rengimo išlaidas: maršalai, apsauga, garažai, elektra ir t.t., ir pan. Mokestį, ar didžiąją jo dalį, už teisę rengti etapą daugiausiai sumoka valdžia, kuri ir yra suinteresuota turizmu. Na, dar infrastruktūra prisideda.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 07/08 22:34 Atsakyti
Tai be ziurovu tas visas etapo rengimas labai paprastas - atidarai trasos vartus ir tegu naudojasi ja. Aisku as cia juokauju, reikia ir personalo ir trasa isvalyti ir t.t. Tai manau trasos savininkai tiesiog pasako kokia bus kaina ir Liberty susimoka
deivec
IP: 70077fe | 07/09 08:03 Atsakyti
RBR
07/08 13:14

Nu tai aisku, kad ne i tribunas ziuri vaziuodamas, kaip ir kamuoli metai ar spardai kitose sporto sakose. Sportininkai tiesiog "dirba' savo darba. taciau klausimas kiek ilgai taip vaziuos, nes bilietu pardavimai generuoja nemaza pajamu dali.

nemaza ? cia gal trasoms procentaliai nemaza, ne Liberty ar komandoms
deivec
IP: 70077fe | 07/09 08:05 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 15:42

Postinau kažkada pandemijos įkaršty straipsnį komentaruose apie tai kiek kainuoja suorganizuoti etapą su ir be žiūrovų. Be žiūrovų ženkliai pigiau. Manau, kad etapų rengimą dabar apmoka F1 rėmėjai, jei pastebėjai etapus dabar remia Aramco, Rolex, Pirelli, Emirates, Heineken, kurie yra pačios F1 rėmėjai. Manau, kad būtent jie ir sumoka trasai už etapo surengimą.

Kas dėl teisės surengti etapą kaštų - nežinau, manau, kad jų nebeliko, arba ženkliai sumažinti. Nes kitaip nei Mugello, nei Algarve neturi šansų surengti. Dabar Liberty reikia etapų, o ne etapams reikia Liberty.

Liberty pajamos, manau, dabar tik iš transliacijų. Ir tai, reikia bent 15-os, kad būtų užtikrintos sutarčių sąlygos, jeigu tikėti gandais.

O bilietai yra skirti pirmiausia organizatoriui padengti fizines etapo rengimo išlaidas: maršalai, apsauga, garažai, elektra ir t.t., ir pan. Mokestį, ar didžiąją jo dalį, už teisę rengti etapą daugiausiai sumoka valdžia, kuri ir yra suinteresuota turizmu. Na, dar infrastruktūra prisideda.

o tai kaip daugumai mirtinguju force majaure negalioja sutartims ?
×

TOP naujienos