V. Bottas: aš ne N. Rosbergas, tad nežaisiu psichologinių žaidimų (17)

V. Bottas: aš ne N. Rosbergas, tad nežaisiu psichologinių žaidimų
logo Sausio 15 d. 20:48, Daimler AG

Mercedes“ lenktynininkas Valtteri Bottas teigia neketinantis pasekti čempiono Nico Rosbergo pavyzdžiu - žaisti psichologinius žaidimus su komandos draugu Lewisu Hamiltonu.

Suomis su britu „Mercedes“ ekipai atstovauja pastaruosius ketverius metus. Per tą laikotarpį L. Hamiltonas keturis kartus tapo čempionu. Tuo tarpu V. Bottas kartą sezoną baigė trečias, penktas ir du kartus antras.

Kai kurie pasiūlė V. Bottui pasekti N. Rosbergo pavyzdžiu ir pradėti žaisti psichologinius žaidimus kovoje su komandos draugu L. Hamiltonu. Bet suomis neketina to daryti. Ant sportininko, gera atmosfera komandos viduje jam yra svarbi.

„Visi puikiai žinome, jei mums pavyksta gerai dirbti kartu, labiausiai iš to išlošia komanda. Tad tarp mūsų nebus jokių paslapčių ar dar ko nors. Daugelis nuvertina komandinę dvasią komandiniame sporte. Manau, kad svarbu yra vengti konfliktų ir pasistengti išlikti itin motyvuotiems“, - kalbėjo V. Bottas.

„Žinoma, per tuos kelis metus buvo daug žmonių, kurie man siūlė tapti Nico Rosbergu. Bet aš nesu Nico Rosbergas. Aš už tai, jog viską sąžiningai išsiaiškintumėme trasoje.“

Anot V. Botto, L. Hamiltonas pasimokė iš praeities įvykių.

„Per tuos kelis metus taip pat turėjau progų geriau pažinti Lewisą. Žinau, kad nėra prasmės su juos žaisti psichologinius žaidimus. Žinau, kad jam tai nepatiktu. Tuo pačiu tai būtų mano energijos švaistymas. Be to manau, kad vėl atsidūręs tokioje situacijoje jis būtų labiau nepatenkintas, tad važiuotu dar greičiau. Tad noriu nugalėti kovodamas savais būdais. Toks mano tikslas.“


Komentarai (17)
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/19 20:42 Atsakyti
Hamiltonui 2016 buvo skausmingi metai. Pralaimėti titulą, komandos draugui yra baisiau nei pralaimėti titulą kam nors iš kitos komandos...Tai reiškia jog turi geriausią bolidą ir esi ANTRAS ... kerta per Reputacija - niekada dėl to nebus BEST EVER ...
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/19 20:33 Atsakyti
Fekkalli
01/16 21:23

Sezonu su hamiltonu metu iki pat 2016, apie rosberga visi kalbejo ta pati ka dabar apie bota.
Matantys daugiau nei istorini f1 kalendoriu wikipedijoj, turbut pritartu, kad sie abu nelabai kuo ir skiriasi.

Tikrai ne ta patį kalbėjo. Hamiltonas geresnę karjerą už Rosbergą padarė,...bet pripažinkite prieš kiekvienas lenktynės, nors mersas ir dominavo, buvo 50 ant 50 kas nugalės :) Kai dabar 80 ant 20 ...Ir tas 20 Verstappenas
Grengas
IP: 720399b | 01/18 17:12 Atsakyti
Fekkalli
01/18 13:28

Tu praleidi svarbiausia momenta. Koks buvo mb bolidas 2014-15 ir paskutinius 3 sezonus, kitu varzovu atzvilgiu.
14-15 baigti wdc top2 absoliuciai joks pasiekimas.
As nelyginu cia nico 2016 sezono su bet kuriuo boto, nes absoliuciai nera ka lyginti.
Kaip ir paziurejus i botto pasiekimus 2020 galima nebent pasigert.

Sutinku, kad MB bolidas 2014-15 metais buvo geresnis, bet Hamiltono win ratio nuo to nebuvo daug didesnis, pagrinde dėl Nico. Pagrindinis dalykas, kurį noriu pasakyti, kad Nico niekada neatrodė taip beviltiškai kaip Bottas šiuo metu. Sutinku, kad Nico titulas nustebino ne vieną, bet jis niekada neatrodė neįmanomas. O Bottas... Kad ir kaip jį mėgstu, reikia pripažinti, kad prieš Hamiltoną jam nėra jokių šansų...
Fekkalli
IP: 3e6d0c8 | 01/18 13:28 Atsakyti
Grengas
01/18 13:02

Ką reiškia "teisingai"? Šitie ratio yra tiesiog LH pergalių ratio tuose sezonuose vs everybody else, kurie tik parodo, kaip gerai ir stabiliai važiuoja Hamiltonas. Tačiau šitas ratio menkai palygina Nico vs Bottas, nes nuslepia faktą, kad Nico visada buvo pagrindinis LH konkurentas (2014-2015 antras), o Bottas vieną kartą sugebėjo likti penktas (2018), kitą kartą trečias (2017), kai pagrindinis LH konkurentas buvo Vettelis. Tad sakyti, kad jie vienodai priešinosi LH yra per drąsu. Tad vis tik grįšiu prie savo pirminės minties, kad geriausi Botto metai buvo blogesnis už blogiausius Rosbergo. O tavo ratio tik parodo, kad Hamiltonas buvo panašiai stiprus kovojant su abiem varžovais. Iš vienos pusės sutinku, kad 2014-2015 buvo panašiai šnekama, jog Nico nelabai gali pasipriešinti, bet matant dabar kokiame dugne kapstosi Bottas ir kaip neįmanomai atrodo jo šansai iškovoti titulą prie LH, Nico iškovotas titulas atrodo ypač solidus.

Tu praleidi svarbiausia momenta. Koks buvo mb bolidas 2014-15 ir paskutinius 3 sezonus, kitu varzovu atzvilgiu.
14-15 baigti wdc top2 absoliuciai joks pasiekimas.
As nelyginu cia nico 2016 sezono su bet kuriuo boto, nes absoliuciai nera ka lyginti.
Kaip ir paziurejus i botto pasiekimus 2020 galima nebent pasigert.
Grengas
IP: 720399b | 01/18 13:02 Atsakyti
Fekkalli
01/18 11:45

O dabar jeigu teisingai:

2014 (vs Nico) LH win ratio 58%
2015 (vs Nico) LH win ratio 53%

2018 (vs Bottas) LH win ratio 52%
2019 (vs Bottas) LH win ratio 52%

Skirtumas tarp rosbergo ir botto kad 1 ant popieriaus yra WDC. Bet kitas dar karjeros nebaige irgi.

Ką reiškia "teisingai"? Šitie ratio yra tiesiog LH pergalių ratio tuose sezonuose vs everybody else, kurie tik parodo, kaip gerai ir stabiliai važiuoja Hamiltonas. Tačiau šitas ratio menkai palygina Nico vs Bottas, nes nuslepia faktą, kad Nico visada buvo pagrindinis LH konkurentas (2014-2015 antras), o Bottas vieną kartą sugebėjo likti penktas (2018), kitą kartą trečias (2017), kai pagrindinis LH konkurentas buvo Vettelis. Tad sakyti, kad jie vienodai priešinosi LH yra per drąsu. Tad vis tik grįšiu prie savo pirminės minties, kad geriausi Botto metai buvo blogesnis už blogiausius Rosbergo. O tavo ratio tik parodo, kad Hamiltonas buvo panašiai stiprus kovojant su abiem varžovais. Iš vienos pusės sutinku, kad 2014-2015 buvo panašiai šnekama, jog Nico nelabai gali pasipriešinti, bet matant dabar kokiame dugne kapstosi Bottas ir kaip neįmanomai atrodo jo šansai iškovoti titulą prie LH, Nico iškovotas titulas atrodo ypač solidus.
Fekkalli
IP: 3e6d0c8 | 01/18 11:45 Atsakyti
Grengas
01/18 10:57

Na, labai nesutikčiau, Botto geriausias sezonas prieš Hamiltoną buvo statistiškai blogesnis nei blogiausias Rosbergo prieš Hamiltoną:
2014 (Rosbergas): 5 pergalės, 11 Pole (viso 19 lenktynių)
2015 (Rosbergas): 6 pergalės, 7 Pole (viso 19 lenktynių)
2016 (Resbergas): 9 pergalės, 8 Pole (viso 21 lenktynės)

Tuo tarpu Bottas:
2017: 3W, 4P (20 lenktynių)
2018: 0W, 2P (21 lenktynės)
2019: 4W, 5P (21)
2020: 2W, 5P (17)

Na, vienintelis objektyvus pasiteisinimas Bottui, kad jis buvo naujokas komandoje prieš Hamiltoną, kai tuo tarpu Rosbergas jau eilę metų važiavo komandoje, kai atėjo Hamiltonas. Tačiau 4 metai kartu, o Hamiltonas kuo toliau, tuo labiau dominuoja, kai Rosbergo atveju buvo atvirkščiau, jis vis artėjo prie Hamiltono, kol galų gale nugalėjo jį.

O dabar jeigu teisingai:

2014 (vs Nico) LH win ratio 58%
2015 (vs Nico) LH win ratio 53%

2018 (vs Bottas) LH win ratio 52%
2019 (vs Bottas) LH win ratio 52%

Skirtumas tarp rosbergo ir botto kad 1 ant popieriaus yra WDC. Bet kitas dar karjeros nebaige irgi.
Grengas
IP: 720399b | 01/18 10:57 Atsakyti
Fekkalli
01/16 21:23

Sezonu su hamiltonu metu iki pat 2016, apie rosberga visi kalbejo ta pati ka dabar apie bota.
Matantys daugiau nei istorini f1 kalendoriu wikipedijoj, turbut pritartu, kad sie abu nelabai kuo ir skiriasi.

Na, labai nesutikčiau, Botto geriausias sezonas prieš Hamiltoną buvo statistiškai blogesnis nei blogiausias Rosbergo prieš Hamiltoną:
2014 (Rosbergas): 5 pergalės, 11 Pole (viso 19 lenktynių)
2015 (Rosbergas): 6 pergalės, 7 Pole (viso 19 lenktynių)
2016 (Resbergas): 9 pergalės, 8 Pole (viso 21 lenktynės)

Tuo tarpu Bottas:
2017: 3W, 4P (20 lenktynių)
2018: 0W, 2P (21 lenktynės)
2019: 4W, 5P (21)
2020: 2W, 5P (17)

Na, vienintelis objektyvus pasiteisinimas Bottui, kad jis buvo naujokas komandoje prieš Hamiltoną, kai tuo tarpu Rosbergas jau eilę metų važiavo komandoje, kai atėjo Hamiltonas. Tačiau 4 metai kartu, o Hamiltonas kuo toliau, tuo labiau dominuoja, kai Rosbergo atveju buvo atvirkščiau, jis vis artėjo prie Hamiltono, kol galų gale nugalėjo jį.
Fekkalli
IP: ab5510d | 01/16 21:23 Atsakyti
Sezonu su hamiltonu metu iki pat 2016, apie rosberga visi kalbejo ta pati ka dabar apie bota.
Matantys daugiau nei istorini f1 kalendoriu wikipedijoj, turbut pritartu, kad sie abu nelabai kuo ir skiriasi.
Skirmantas_M
IP: 2709819 | 01/16 15:23 Atsakyti
Manau svarbu atskirti vieną dalyką - tai kai tu važiuoji kaip NR ir gali sukonkuruoti ir su HAM, ir kai tu važiuoji kaip Bottas. Pirmu atveju svarbu viskas, tame tarpe ir psichologiniai dalykai. O antru tu tiesiog važiuoji ir esi patenkintas, kad komandoje dar tebevažiuoji. Visiškai skirtingos ir nepalyginamos situacijos. Jokie psichologiniai dalykai Bottui čia tiesiog niekaip nepadėtų.
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/16 12:04 Atsakyti
„Žinoma, per tuos kelis metus buvo daug žmonių, kurie man siūlė tapti Nico Rosbergu. Bet aš nesu Nico Rosbergas. Aš už tai, jog viską sąžiningai išsiaiškintumėme trasoje.“

Ką reiškia tapti Nico Rosbergu? - tai yra priešintis komandos draugui? Pričiom ta Rosbergo pavardė čia? Atrodo kad rikiuotėje daugiau nei vieno nėra galinčio pasipriešinti Hamiltonui. Ir tipo jei Bottas negali tai niekas negali. Dėja bet iš 20 pilotų 15 koks gali pasipriešinti, ir akivaizdu jog Botto nėra tame 15tuke, ar 12tuke..

Ir kuom gi Rosbergas nesąžiningai laimėjo? - kaip čia tą suprasti? Ar čia išversta neteisingai? - aš kiek pamenu, ramiai Rosbergas važiavo, klaidų nedarė, ir garsiai nelojo. Pririnko taškų daug, įjungė saugos režimą paskutinesė 4 lenktynėse, ir išlaikė tuos taškus kurių reikėjo... Ar aš pamiršau ką nors? nu nepamenu kas ten nesąžiningo buvo...

Tik nepulkit loti iškarto, gal ištikrųjų kažką praleidau, nesiginčioju :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas